Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
Training in Nederland? Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Training in Nederland?

He lui,

Eerste keer dat ik hier post, dus als ik weer de zoveelste eikel ben die hetzelfde vraagt, sorry :P
    Maar goed, je hebt van die weekends waar je getraind word door PUA's. Die Mystery altijd deed en nu zijn 'volgelingen' doen. Alleen dat is helemaal in Amerika of Engeland en daarbij is het ook gruwelijk duur.

Ik wil weten of zoiets ook in Nederland is voor niet meer dan een paar honderd euro.

Course

Smoothdoc jongen, do your thing..

Comment

kijk maar bij dating docters, die hebben hele weekendjes weg, alles geregeld enzo.. ik heb er geen ervaring mee, maar je zou het aan Smoothdoc moeten vragen wat het precies is... (nooit gedacht dat ik dat ging zeggen)...

maar je kan ook gratis een keer naar een meeting komen of een avond meegaan sargen... daar leer je denk ik net zo veel van... en als je toch van die paar honderd euro af wil komen, mag je vast wel een paar rondjes geven... haha

Comment

Course,

We gaan vaak sargen met mensen van dit forum , En hebben ook meetings waar wij theorie bespreken je kan daar aan mee doen . Dat is gezellig en je doet veel ervaring op met mensen die hetzelfde doen als jou.

Je kan meedoen met Dating doctors die organiseren heel veel seminars , sarge trips , Workshoppen maar je word dan als het goed is professioneel begeleid en als het niet goed is en je hebt bijvoorbeeld niet gescoord kan je volgens mij je geld terug krijgen bij die sarge trippen dan.

Ik zelf ga ook naar een seminar maar dat is voor de theorie en krijg je ook nog een leuk boek bij voor 100 euro , misschien kan je daar ook mee aan doen er gaan al meerdere mensen van dit forum.

En het is ook wel leuk als er wat meer gaan van dit forum voor gezelschap:P

Comment

geheime link voor het seminar van 22 december heb ik in PM naar je toe gezet. Dit is een hele leuke intro in "the game" en wat er allemaal mogelijk is. Er zijn ervaren en minder ervaren Pua's aanwezig, alsmede wat oudclienten. Zo kun je gelijk naar hun ervaringen vragen.

Aanbod van Smoothdoc:
          Het boek ZMV of IIS + seminar: 100 euro.
          Lokatie: Antwerpen
          Datum: 22 december
          Tijd: 09.30 tot 18.30 uur

Agenda Seminar 22 december
          Agenda :
          10:00-10:30 : DatingDoctor 1: Smoothdoc - Part I: ontdek met hem de streetgame!
          10:30 - 11:00 : DatingDoctor 2: Alphadoc - Part I: Internet dating, for you!
          11:00 - 11:30 : DatingDoctor 3: Maddoc - Part I: he IS mad!
          11:30-11:45 : Pauze
          11:45 - 12:15 : FastSmiley - PartIe geheimen van sensual body language
          12:15 - 12:45 : DatingDoctor 4:Roughdoc - PartI: of hoe je het speelt in het uitgaansleven...
          12:45 - 13:15: DatingDoctor 5:Cooldoc - PartI: zijn cool play!
          13:15 - 14:30 MIDDAGPAUZE
          14:30-15:00 : DatingDoctor 1:Smoothdoc - Part II: ontdek met hem de streetgame. Deel II
          15:00 - 15:45 : DatingDoctor 2: Alphadoc - Part II: Internet dating, for you!
          15:45 - 16:15 : DatingDoctor 3: Maddoc - Part I: He IS mad!
          16:15- 16:30 : Pauze
          16:30 - 17:00 : FastSmiley - Part IIe geheimen van sensual body language
          17:00 - 17:30 : DatingDoctor 4:Roughdoc - PartII:Roughdoc, of hoe je het speelt in het uitgaansleven...
          17:30 - 18:00: DatingDoctor 5:Cooldoc - PartII: en zijn cool play!
          18:00 - 18:30: Vragenronde

Nog even het is geen workshop. We gaan niet de praktijk in. Het is alleen theorie, je kunt natuurlijk wel vragen stellen

Als je met met de trein gaat, kan je het beste tram 2 nemen naar Kioskplaats vanaf het station. De tram stopt voor de deur van Antwerp Expo. Hierbij de link van het tramnet van Antwerpen

[url]http://www.mexicocentres.be/upload/documents/De%20Lijn%20AE.pdf[/url]

info over de tram in Belgie [url]http://www.delijn.be/vervoerbewijzen...geId=363#prijs[/url]
          Last edited by SmoothDoc; 12-17-2007, 07:37 AM.

Comment

hallo allemaal,

ik zat even met een vraagje ivm het seminar van 22 december. Ik vroeg me af of dit semiar voor mij handig kan zijn. laat me dit even toelichten. Ik heb gisteren the pick up artist van vh1 ontdekt en daardoor ook Mystery. Dit lijken mij allemaal wel handige technieken, maar momenteel zit ik nog altijd vast op een punt waar het voor mij moeilijk is om mensen aan te spreken, laat staan conversaties gaande te houden. Mocht het zijn dat jullie denken dat dit siminar interessant mocht zijn voor mij, zou ik hier graag wat meer over te weten komen.

Greetz en dank bij voorbaat

Comment

Dank je smoothDoc, maar ik heb genoeg theorie gelezen en gehoord (van filmpjes, maar toch)

Ik zoek juist mensen die een schop voor m'n hol geven als ik te pussy bezig ben en die me tegelijkertijd ook praktijk dingen kunnen leren en commentaar geven op hoe ik het deed enzo.

Ik heb Double Your Dating, Mystery Method, Magic Bullets, Speed Seduction en The Game al gelezen dus ik denk dat ik het idee nu wel snap.
              Nu heb ik nog een coach of een vriend die goed kan pushen nodig.

Comment

Originally posted by Course View Post
                Dank je smoothDoc, maar ik heb genoeg theorie gelezen en gehoord (van filmpjes, maar toch)

Ik zoek juist mensen die een schop voor m'n hol geven als ik te pussy bezig ben en die me tegelijkertijd ook praktijk dingen kunnen leren en commentaar geven op hoe ik het deed enzo.

Ik heb Double Your Dating, Mystery Method, Magic Bullets en The Game al gelezen dus ik denk dat ik het idee nu wel snap.
                Nu heb ik nog een coach of een vriend die goed kan pushen nodig.
                Klik donderdag aan bij het sargen in Utrecht. Of kom langs bij het bootcamp van volgende week. Hierin staat juist de interactie centraal en wordt er samen gesarged. Overigens vind ik Juggler nog een niet te missen aanvulling op je leesmateriaal, perhaps nice to read next.

Comment

Originally posted by Justus View Post
                  Overigens vind ik Juggler nog een niet te missen aanvulling op je leesmateriaal, perhaps nice to read next.
                  OK, bedankt.

Comment

Nou ja een seminar is ook maar een begin. Voor 100 euro incl. Boek kun je niet sukkelen zou ik zeggen. Kun je eens zien of wij wat zijn voor je. Het is wat dat betreft meer een kennismaking.

Als je daarna 399 euro neerlegt (je krijgt van mij 100 euro korting omdat je het seminar al gevolgd hebt), ga ik je wel een schop onder je hol geven. Ik geef je letterlijk en figuurlijk een duw in de rug. Het commentaar zal ook niet van de lucht zijn, maar je zult ook heel veel positieve dingen meemaken, dat beloof ik je ook.

Kijk dit forum is fantastisch, alleen jullie worden niet afgerekend op resultaten. Alles is goed, het is allemaal vrijwillig namelijk. Ik word echt afgerekend op resultaten, ik word er ook voor betaald. Ik heb een grote verantwoordelijkheid wat dat betreft. Ik laat niet iemand zomaar zwemmen.

Nee, keiharde eerlijke feedback, + hypnose + make over + een stappenplan, + veel duwen in de rug. Dan leer je het inderdaad wel. En snel.

Groetjes SmoothDoc
                    Last edited by SmoothDoc; 12-18-2007, 01:52 PM.

Comment

Sharkbait, idem dito.

Het seminar daar kom je inderdaad nog niet veel verder mee. Ik kan je wel technieken op het seminar leren om over je AA heen te komen. Echter ga je dat dan ook echt doen?

Het meeste leer je dan toch echt in de praktijk bij ons op een workshop.

Daar spreek je echt vrouwen aan.

Echter kom maar gewoon, nogmaals voor die 100 euro (die je later bij de workshop van de workshopsprijs mag aftrekken) inclusief boek kun je niet sukkelen, en ik beloof je een hele interessante, verrassende, leuke maar ook vermoeiende dag. ik stuur je een PM met een geheime link hiervoor.
                      Last edited by SmoothDoc; 12-18-2007, 01:52 PM.

Comment

Smooth, zoals jou bekend is er een edit-button beschikbaar, let's use that one ok?

Comment

Originally posted by SmoothDoc View Post
                          Nou ja een seminar is ook maar een begin. Voor 100 euro incl. Boek kun je niet sukkelen zou ik zeggen. Kun je eens zien of wij wat zijn voor je. Het is wat dat betreft meer een kennismaking.

Als je daarna 399 euro neerlegt (je krijgt van mij 100 euro korting omdat je het seminar al gevolgd hebt), ga ik je wel een schop onder je hol geven. Ik geef je letterlijk en figuurlijk een duw in de rug. Het commentaar zal ook niet van de lucht zijn, maar je zult ook heel veel positieve dingen meemaken, dat beloof ik je ook.

Kijk dit forum is fantastisch, alleen jullie worden niet afgerekend op resultaten. Alles is goed, het is allemaal vrijwillig namelijk. Ik wordt echt afgerekend op resultaten, ik wordt er ook voor betaald. Ik heb een grote verantwoordelijkheid wat dat betreft. Ik laat niet iemand zomaar zwemmen.

Nee, keiharde eerlijke feedback, + hypnose + make over + een stappenplan, + veel duwen in de rug. Dan leer je het inderdaad wel. En snel.

Groetjes SmoothDoc
                          Tipje: Inhoud is belangrijk wanneer je iets aanprijst, maar wanneer de verpakking niet goed is kijkt niemand naar de inhoud. Voorbeeldje: [I]ik wordt[/I] is zonder 't'.

Comment

Damn.. over afgerekend worden gesproken..

Comment

Hai NightFever,

Helemaal gelijk in. Bedankt dat je me verbetert.

Groetjes SmoothDoc

Comment

Working...
                              X