Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
Training in Nederland? Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Training in Nederland?

He lui,

Eerste keer dat ik hier post, dus als ik weer de zoveelste eikel ben die hetzelfde vraagt, sorry :P
    Maar goed, je hebt van die weekends waar je getraind word door PUA's. Die Mystery altijd deed en nu zijn 'volgelingen' doen. Alleen dat is helemaal in Amerika of Engeland en daarbij is het ook gruwelijk duur.

Ik wil weten of zoiets ook in Nederland is voor niet meer dan een paar honderd euro.

Course

Smoothdoc jongen, do your thing..

Comment

kijk maar bij dating docters, die hebben hele weekendjes weg, alles geregeld enzo.. ik heb er geen ervaring mee, maar je zou het aan Smoothdoc moeten vragen wat het precies is... (nooit gedacht dat ik dat ging zeggen)...

maar je kan ook gratis een keer naar een meeting komen of een avond meegaan sargen... daar leer je denk ik net zo veel van... en als je toch van die paar honderd euro af wil komen, mag je vast wel een paar rondjes geven... haha

Comment

Course,

We gaan vaak sargen met mensen van dit forum , En hebben ook meetings waar wij theorie bespreken je kan daar aan mee doen . Dat is gezellig en je doet veel ervaring op met mensen die hetzelfde doen als jou.

Je kan meedoen met Dating doctors die organiseren heel veel seminars , sarge trips , Workshoppen maar je word dan als het goed is professioneel begeleid en als het niet goed is en je hebt bijvoorbeeld niet gescoord kan je volgens mij je geld terug krijgen bij die sarge trippen dan.

Ik zelf ga ook naar een seminar maar dat is voor de theorie en krijg je ook nog een leuk boek bij voor 100 euro , misschien kan je daar ook mee aan doen er gaan al meerdere mensen van dit forum.

En het is ook wel leuk als er wat meer gaan van dit forum voor gezelschap:P

Comment