Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
22 December Seminar Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 22 December Seminar

Heren!

22 december is er een workshop van de dating doctors.
    Ik ben niet gevraagd te adverteren, ook weet ik nog niet zeker of ik zelf wel ga (logistieke problemen), maar het is wel leuk als er sowieso een groepje gaat.

[B]Aanbod van Smoothdoc:[/B]
    Het boek ZMV of IIS + seminar: 100 euro.
    Lokatie: Antwerpen
    Datum: 22 december
    Tijd: 09.30 tot 17.00 uur.

Dus wie gaat er?

(Smoothdoc, kan jij even hier posten wat er precies wordt besproken, puntsgewijs op inhoud?)

ja als er 5 mensen gaan mogen ze voor 100 meuro per persoon , dsus ik ga mee als er 5 gaan dus wij zijn dan al 2

Comment

Agenda Seminar 22 december

Agenda :
      10:00-10:30 : DatingDoctor 1: Smoothdoc - Part I: ontdek met hem de streetgame!
      10:30 - 11:00 : DatingDoctor 2: Alphadoc - Part I: Internet dating, for you!
      11:00 - 11:30 : DatingDoctor 3: Maddoc - Part I: he IS mad!
      11:30-11:45 : Pauze
      11:45 - 12:15 : FastSmiley - PartIe geheimen van sensual body language
      12:15 - 12:45 : DatingDoctor 4:Roughdoc - PartI: of hoe je het speelt in het uitgaansleven...
      12:45 - 13:15: DatingDoctor 5:Cooldoc - PartI: zijn cool play!
      13:15 - 14:30 MIDDAGPAUZE
      14:30-15:00 : DatingDoctor 1:Smoothdoc - Part II: ontdek met hem de streetgame. Deel II
      15:00 - 15:45 : DatingDoctor 2: Alphadoc - Part II: Internet dating, for you!
      15:45 - 16:15 : DatingDoctor 3: Maddoc - Part I: He IS mad!
      16:15- 16:30 : Pauze
      16:30 - 17:00 : FastSmiley - Part IIe geheimen van sensual body language
      17:00 - 17:30 : DatingDoctor 4:Roughdoc - PartII:Roughdoc, of hoe je het speelt in het uitgaansleven...
      17:30 - 18:00: DatingDoctor 5:Cooldoc - PartII: en zijn cool play!
      18:00 - 18:30: Vragenronde

Nog even het is geen workshop. We gaan niet de praktijk in. Het is alleen theorie, je kunt natuurlijk wel vragen stellen

Comment

Hee SmoothDoc,

Waar kan ik me inschrijven?

Comment

Ik heb nu een lijstje met deelnemers die van deze aanbieding gebruik gaan maken.

Royce
          Rayovic (vriend van CountG)
          Power Metal

Night Fever*
          Jaus*
          CountG*
          Romanticus^*

Die met een ster zijn nog niet officieel bevestigd, dat loopt nog. Woensdag is de deadline.
          Last edited by CountG; 12-04-2007, 08:43 AM.

Comment

Geheime link

Ik vraag MadDoc (die kan dat soort dingen ik ben digibeet) wel even een geheime link te maken.

Kun je via creditcard, of via Ideal betalen of gewoon overboeken.

Wat betreft logistieke problemen. Ik heb zo-ie-zo een auto vanuit Gouda, nog een auto uit Etten-Leur, en een auto uit Amsterdam waarschijnlijk in de aanbieding. Dus wie weet als jullie het aangeven vraag ik of jullie mee kunnen rijden. Wel heel vroeg opstaan natuurlijk.

Groetjes SmoothDoc
            Last edited by SmoothDoc; 12-04-2007, 01:05 AM.

Comment

Je vergeet mij -.-

Comment

Ik wil echt graag komen maar ik vraag me de volgende dingen af:

- Hoe moet ik er komen?
                - Hoe werkt het als je betaald hebt? Hoe krijg je dan het bewijs
                - En wat word er bedoeld met het volgende hier beneden:

Elke VIP moet na afloop van het seminarie een ingevuld evaluatieformulier inleveren om de waardecheque te verzilveren! (Anders vervalt u naar de normale rang en prijs.
                Kan iemand mij dit even uitleggen

Comment

Hai Power Metal,

Ja, MadDoc is af en toe een beetje Mad, die moet er blijkbaar dan gelijk zoiets van maken.

In gewone mensentaal. We zouden het heel erg fijn vinden als je een evaluatieformulier invult. Zeker aangezien we je zo'n goeie prijs hebben gegeven.

That's it,

Wat betreft, bewijs, volgens mij krijg je bericht op je rekening dat het afgeschreven is, en een bevestigingsmail van ons. Dat is genoeg bewijs in het normale handelsverkeer van een overeenkomst.

Groetjes SmoothDoc

Comment

hier een kort fragment gevonden van dating doctors op youtube

[URL]http://www.youtube.com/watch?v=k3YVh8Xs9jk[/URL]

wat vinden jullie ervan?

Comment

Dit klinkt heel raar! maar ik ken deze clip al heel lang en wat die man zegt , Dat zit steeds als een deuntje van een liedje in me hoofd vind ik best wel grappig het deuntje blijft zich steeds herhalen in mijn hoofd , alsof het iets magisch is.

Comment

Nogal kleinerend en basic

Comment

mag je het ook opnemen en aantekeningen maken en zo? anders vergeet je de dingen misschien

Comment

Kleinerend? Ik vind het juist een goede poging tot motiveren.

Het maakt ook niks uit of ze je afwijst, als je de ballen hebt om haar aan te spreken heb je al gewonnen.
                            Lijkt me een goede en terechte boodschap. Natuurlijk ook erg basic, maar wat wil je: 33 sec.

Comment

Het heeft er mee te maken, dat mannen een afwijzing vaak zo persoonlijk opvatten. Een afwijzing heeft niks met wie jij bent te maken. Ze kent je niet eens.

Haar niet durven aanspreken, moet je wel persoonlijk opvatten. Wat ben jij nu voor man, als je jouw voorrecht van initiatie (openen) niet neemt?

Juist een man met angst voor afwijzing. Nu als je alleen al weet die angst te overwinnen, dan ben je voor mij al een held. Dan heb je al gewonnen. En ik heb nog nooit iemand achter elkaar meer als 10 x zien afgewezen worden. NOOIT (tenminste als ik ze getraind had). Vaak ligt die ratio veel lager.

Dus dat is al een hele overwinning. Vaak zien we alleen het negatieve (he, een afwijzing), maar het positieve (ik heb mijn angst overwonnen, en als ik dat blijf doen, kan ik alleen maar succes krijgen) wordt even vergeten. Veel mannen zijn te hard voor zichzelf wat het ene betreft (het niet persoonlijke), en te zacht voor zichzelf wat het andere (het wel persoonlijke) betreft.

Dus dat stippen we even nadrukkelijk aan.

Dat bedoelen we ermee.

Groetjes SmoothDoc
                              Last edited by SmoothDoc; 12-11-2007, 01:00 PM.

Comment

Working...
                              X