Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Sargen] Wing gezocht in Amsterdam voor juli 2009 met mogelijkheid tot huisvesting Page Title Module
Move Remove Collapse
This topic is closed.
X
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Sargen] Wing gezocht in Amsterdam voor juli 2009 met mogelijkheid tot huisvesting

Hoi mensen,

Ik wil de periode 6 juli t/m 2 augustus serieus gaan gamen in Amsterdam.
    Daarvoor zoek ik dus een wing.

Ik heb ook de post van AFX ajax gelezen die een wing zoekt in Amsterdam maar ik heb daar niet op gereageerd omdat zich daar een groepje vormde en ik denk dat je veel effectiever bent als je met ze tweeen bent.

Ik zelf ben 22 jaar, student, en woonachtig in de hoofdstad. Ik zoek via deze manier iemand met dezelfde intresse en dezelfde inzet want mijn vrienden vinden het wel interessant maar hebben geen moed om zich er 100% voor in te zetten.

Mijn ervaring met gamen is niet veel. Ik ben nu 6 keer uit gegaan waarbij ik echt bewust de theorie heb toegepast maar ik heb wel een bootcamp gevolgd bij Speed Up Life (lees mijn post). En daarnaast pas ik het zoveel mogelijk toe in de dagelijkse omgang met mensen. Met vrouwen heb ik wel redelijke ervaring, heb tot nu toe 5 vriendinnen gehad en met 8 naar bed gegaan. Deze getallen moeten fors omhoog

Mijn idee is om zoveel mogelijk te sargen in juli, dus dan bedoel ik day gamen en night gamen. Wat ik nu in me hoofd heb is ongeveer 4 avonden en 2 keer overdag per week maar het kan meer worden.

We gaan niet elke dag uren achter de pc zitten of in de boeken om informatie op te nemen, we gaan het veld in! Wat we wel gaan doen is onze bevindingen posten op dit forum zodat we feedback krijgen, we geven elkaar feedback en we zorgen voor voldoende theorie om ideeen op te doen. Daarnaast gaan we Amsterdam op zijn kop zetten en een netwerk vormen dus naast uitgaan en contacten leggen gaan we ook bijv. barbeques in het vondelpark organiseren en er voor zorgen dat we aantrekkelijke vrouwelijke in ons netwerk krijgen zodat we via hun met nog meer vrouwen in contact komen!

Ik ben zelf iemand die graag danst en heel veel plezier maakt als hij uitgaat dus ik zoek een wing die diezelfde instelling heeft!

Daarnaast is er een mogelijkheid tot huisvesting omdat ik een slaapkamer overheb in mijn huisje voor de genoemde periode. Dit heb ik alleen over voor mensen buiten Amsterdam die veel ervaring hebben zodat ik van ze kan leren.

Spreek ik je aan met dit verhaal stuur me dan een pm. Ik voeg je dan toe op msn of bel je en dan kijken we of we wat voor elkaar kunnen betekenen!

Later

Wing gevonden! thanks voor jullie reacties!

Deze kan dicht.

Comment

Working...
    X