Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Vraag] Nederlandse Lairs?! Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Vraag] Nederlandse Lairs?!

Hey guys,

Hebben we eigenlijk lairs in Nederland?

Zo ja, wees zo vriendelijk wat info te posten.

Thx,

Crunx

Crunx.

Nee, we hebben hier in Nederland niet echte Lairs, maar wel mensen die elkaar ontmoeten in de diverse steden in en rond de Randstad.

Elke 3de donderdag van de maand is er bijv. een mini-meeting in Amsterdam.

Comment

Naar mijn mening zijn de PUAs in A'dam en R'dam het meest actief. Als je een keer mee samen wilt sargen, zou ik zeggen... stel een datum voor! Soms hebben we het een beetje druk, waardoor er niemand reageert, maar als je het een weekje van te voren meldt, dan kunnen we daar rekening mee houden. De meeste van ons vinden het erg leuk om van elkaar te leren. En de meeste PUAs die ik tegen ben gekomen zijn goede wings!

Als je in Rotterdam wilt stappen ben ik zelf vaak van de partij (zolang mijn geldpotje voor de maand niet op is ). Ik heb best een mooi huis voor een student (al zeg ik het zelf) en bounce vaak daarheen met een set en wat PUAs. Je kunt ook vaak blijven tukken.

Maar ik stel wel voor dat je zelf met een voorstel komt qua uitgaan en datum.

Comment

Hey dat is cool, ik neem aan dat jij ook van de partij bent bij die maandelijkse bijeenkomsten?

Comment

Elke 3de donderdag van de maand is er bijv. een mini-meeting in Amsterdam.
          dit klinkt erg interesant, is er meer info over dit beschikbaar want ik wil wel eens langskomen

Comment

Working...
          X