Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Idee] Woning Utrecht Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Idee] Woning Utrecht

In een ouder topic van Caveman86 opperde hij het idee van een woning met wat mensen van het forum in Utrecht. Heb van em begrepen dat het er niet meer van gekomen is maar er was wel interesse naar. Nu heb ik laatst met een vriend gekeken naar een huurhuisje en het lijkt opzich nog vrij makkelijk te regelen. Als je een huis kan vinden met de juiste verhouding kamers tegenover de huurprijs kan het nog wel redelijk goed uitkomen als prijs per persoon.

Ik zelf wil niet meer dan 400 eu/pmaand betalen, en het beste lijkt mij een huis met 3 of 4 kamers.

Nog anderen voor dit idee?

Je kan beter bij de SSH vragen of ze nog huizen hebben. 2 Maatjes van mij zitten nu in een volwaardig huis met 3 kleine slaapkamers voor 260 de man per maand.

Wel moet je er rekening mee houden dat zo'n woning nooit snel van de grond komt. (Kijk maar naar naar alle plannen die hier al zijn geweest voor zoiets).

Foolproof en ik zijn huisgenoten en ik moet zeggen dat dit op sarg gebied eigenlijk weinig tot geen invloed heeft gehad. Wel beetje videotjes en boekjes uitgeleend enzo, maarja als je daar nou sicke skills van moet krijgen

Comment

Lijkt mij echt superchill, maar dan niet in Utrecht, maar dan liever in Amsterdam..

Comment

Mocht dit van de grond komen ben ik heel erg geinteresseerd. Ik zit nog 2 maanden in de VS, maar ik zit op een veel te dure kamer (niet dat ik het geld niet heb, maar de kamer is te klein voor de prijs) dus met wat aspiring PUA's in huis gaan lijkt mij een erg cool idee. Mocht het uiteindelijk niet helpen heb je in ieder geval huisgenoten waarmee je deze passie deelt.

Ik ben nu zo'n anderhalf jaar bezig met PUA stuff en heb de afgelopen 2 a 3 maanden het iets minder serieus aangepakt, aangezien ik school aan het verzieken was. Maar loop nu weer gelijk en ga weer lekker fris van start als ik terug ben uit de VS.

Mocht er interesse voor zo'n huis zijn zou ik daar absoluut wel aan mee willen werken.

Comment

Working...
        X