Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Sargen] Rotterdam 20-6-2009 Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Sargen] Rotterdam 20-6-2009

Een maat van mij en ik gaan dan sargen... Care to join?

Nog even een FR erbij. Moet wel he

Er ging blijkbaar niemand mee, maarja... volgende keer beter.
    Ik had besloten om naar 't Fust te gaan, aangezien ik low on cash zat.
    We waren wezen shoppen overdag en hadden best wat spullen bij ons. Er was geen garderobbe, dus ik sprak een gast aan die daar werkte. Kreeg het voor elkaar om onze spullen in de keuken te mogen neerzetten Alpha!

De avond verliep niet heel smooth. Er was btw wel een AMOG die voor een aantal targets aan mij z'n lul liet zien (ja idd... WTF!). Is echt nog nooit gebeurd bij mij en mn frame was ook gelijk een beetje weg. Anyhow... ik zag hem even later nog hopeloos alleen ronddwarrelen, dus waarschijnlijk vonden de dames het geen goede move.

Op een gegeven moment zag ik een bekend gezicht vd middelbare school. Stond vlak naast m'n target. 1 van zijn maten wilde haar openen, maar dat lukte niet erg... ik ging er achteraan om te vragen waarom ze zo bot deed. Ze hookte best goed. Zijn opener was beetje low energy zei ze (niet letterlijk natuurlijk, maar daar kwam het op neer). Uiteindelijk haar de opener gegeven *als je superkrachten zou hebben, welke zou je dan hebben?*. Ze zei: *ik zou onzichtbaar zijn*. Ik: *ah... en dan zeker stiekem naar de jongenskleedkamer gaan om te gluren he... ik heb jou door*. Anyhow... nog een #-close gekregen, maar ze reageerde niet op m'n sms dus helaas.

Even later kwamen die gasten naar m'n toe... *he, ken jij miauw?*. *Miauw? w... Miauw? ... oooohhhh... Mehow!* Haha... die opener was van Mehow blijkbaar en dat wisten ze, dus kwamen ze vragen of ik een PUA was. Wereldje is klein Ze zitten nu ook op dit forum btw.

Mijn maat had trouwens erg veel last van AA. Volgende keer ga ik hem meer pushen om te openen. Sowieso zelf ook meer openen gewoon voor de fun en voor de social proof.

Ik heb nog wel 1 vraag: ik ben zelf 1,76 m lang en soms krijg ik veel IOIs van vrouwen langer dan mijzelf. Ik reageer daar dan niet op, omdat ik het stom vind dat ze langer is. Wat vinden jullie daarvan?

Comment

Als jij het stom vindt is het toch goed?

Haar niet openen omdat jij denkt dat zij het stom vindt, is stom.

Anders blijf het lekker stom vinden.

Je kunt haar gewoon wel openen om sociaal te zijn toch?

Misschien komt er daarna wel haar kleinere zus of vriendin langs, of wordt ze een leuke vriendin van je.

Comment

Originally posted by BlueCell View Post
        Er ging blijkbaar niemand mee, maarja... volgende keer beter.
        rot dat het in het weekend was, ik ga graag een keertje mee!

Originally posted by BlueCell View Post
        Ik reageer daar dan niet op, omdat ik het stom vind dat ze langer is. Wat vinden jullie daarvan?
        genoeg leuke meisjes die wel kleiner zijn, voel je je niet prettig bij een meisje dat langer is dan kies dan gewoon een andere! of zoals smooth zei gebruik haar voor social proof

Comment

Yooo, Vanavond 8-10-2009 ben ik met een aantal maten aan het sargen in Rotterdam. We zijn ongeveer met 5 a 6 relaxte gasten.

Care to Join? PM me ff. Dan kan ik je me telefoonnummer geven en kunnen we bellen met elkaar.

Comment

Working...
          X