Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Review] Gratis Workshop Titan Seduction Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Review] Gratis Workshop Titan Seduction

Heren.

Hieronder kun je je eventuele reviews kwijt mbt de gratis workshops van Titan Seduction die deze en volgende maand werden/worden gehouden.

Mijn dank aan de Moderators voor het toelaten van deze mogelijkheid.

T.I.A. voor de ongezouten reviews.

Mvg
    Wildcouger
    ------------------------------------------------------------------

Zoals beloofd hier een review over hoe gisteravond verliep:

Ik noem mn review: KAPSALON

Vanmiddag was ik pas om 16:30 uur wakker geworden na een avond lang FUN hebben. Het was niet een avond die ik me de dag ervoor had voorgesteld. Als je aan het woord bootcamp denkt dan moet je gelijk aan het woord drillsargents denken en mensen die tot het limiet worden gepusht. Hier was gisteravond helemaal niets van te zien!
    Ik en een maat (ik noem hem R) hadden om 20:00 met wildcouger bij cafe cinema afgesproken. Omdat ik en R 20 min te vroeg waren gingen we wat drinken pakken bij een cafe dat naast cinema zit. Opeens vroeg R hoe wildcouger eruit zag en antwoorde hem dat hij altijd een baard heeft. Na 15 min te hebben gezeten zegt R meteen van, he! is dat niet wildcouger die daar loopt?
    Dus we staan gelijk op en achter wildcouger aan maar dan van een grote afstand. Ik pakte mn telefoon en belde wildcouger op om te kijken of hij opnam. Nadat wildcouger opnam, zei ik meteen: ''Kijk achter je!''.
    Dus wildcouger zegt: ''wie ben jij?'' Waarop ik antwoord:''KIJK ACHTER JE!''
    Opeens draait wildcouger zich om en ziet mij met R. We lopen cinema samen binnen en gaan aan een tafel zitten. We hadden toen de basiscs van pickup besproken. Het eerste wat me van wildcouger opviel is dat hij hamert op have fun! Zet pickup op nummer 2 en ga uit om fun te hebben! Dat hebben wij ook gedaan. Omdat wildcouger bijna nooit in Rdam te vinden is hebben we besloten om een soort kroegentocht te doen.

Als eerst gingen we naar Club Elit, dat was dus best een drukbezocht cafe met een grote terras aan de buitenkant. We gingen naar binnen en er bleek dus een soort van releaseparty te zijn van een catalogus voor mannen en vrouwen. En gek genoeg waren er veel vrouwen aanwezig. We kwamen daar om 2300 binnen maar de releaseparty eindige dus daadwerkelijk om 2300 dus je zag allemaal mensen weggaan. Er zaten toen 2 meiden de catalogus aan iedereen uit te delen en informatie te geven. Wildcouger ging rechtsstreeks af op een van die meiden. Ik en R stonden een beetje de boel te scannen en opeens zag ik een meid al die boeken inpakken. Dus loop eropaf en maak een klein praatje. Toen zei ze: Ik moet nu weg want ik heb met vriendinnen afgesproken. We zeiden elkaar gedag en in de tussentijd was R bezig met de dame die naast wildcougers target zit. Hij heeft best wel goed gewinged. Opeens was elit steeds leger en leger aan het worden. Dus WC (wildcouger) besloot maar een #close uit te voeren en we gingen alweer verder naar de volgende cafe. Intussen hebben ik en R niet zoveel approuches gedaan maar we hebben veel geleerd van WC, we hebben gezien hoe je bodylanguage moet zijn, hoe je precies moet openen en je mindset moet echt zijn have fun! Als je geen fun hebt dan lukt het je niet!
    Daarna zijn we dezelfde meiden van de releaseparty een aantal keren tegen het lijf gelopen in andere clubs en dat was natuurlijk makkelijk om hun weer te openen!

Om half 3 begonnen we toch aardig honger te krijgen en op aanraden van mij en R gingen we kapsalon halen. Dit had WC nooit gegeten dus was het wel waard om te proberen. De kapsalon smaakte heerlijk en opeens werd wildcouger gebeld door Nightfever en caveman68. Die waren toevallig in Club vie aan het sargen maar club vie ging om 3 uur al dicht. WC stelde voor om even naar hun te gaan om te kijken wat we verder van de avond gingen doen. Eenmaal aangekomen bij club vie heb ik nightfever en caveman ontmoet. Ze zijn echt heel aardig en chill zoals ze op de forums overkomen!
    Een quick note naar deze jongens: We gaan elkaar weer zien bij de PMS editie! Ik zie jullie daar binnekort verschijnen!

Daarna hadden wij de avond afgesloten en ging ieder van ons naar huis.
    Mijn mening over de bootcamp:
    Ik heb hier echt heel veel van geleerd, ik heb weliswaar niet veel approuches gedaan maar heb WC aan het werk gezien, veel tips gekregen en hoe je te werk moet gaan. WC doet alleen dingen die jij ook echt wilt en dit soort aanpak ben ik nergens anders tegengekomen. Dit werkt bij mij weten veel beter dan de push gedrag die de meeste PUA's hanteren. Ik heb een spetterende avond gehad en wat wil je nou nog meer?
    WC: bedanktvoor een GEWELDIGE avond en de bootcamp! We gaan elkaar zeker vaker tegen het lijf aan lopen!
    Thnx!

Comment

Bij deze, ik ben R

Ik sluit me helemaal aan bij de mening van Excellence. Ik vond het een geweldige avond.
      Ik was ook blij dat je niet gepushd werd om iets te doen, maar zelf het initiatief moest nemen. Excellence heeft alle aspected van de avond goed verteld dus ik heb niet zoveel toe te voegen.
      Moet wel zeggen dat ik het best leuk vond om WC te wingen. mijn eerste wing ervaring en tog niet so slecht verlopen als ik dacht

Ik wil Wildcouger bedanken voor dit avondje, en ik weet zeker dat we elkaar vaker gaan tegenkomen!

Comment

Excellence en Ramos.

Ik wil jullie hartelijk bedanken voor een geweldige avond in Rotterdam.
        Door deze twee heren heb ik ten eerste een nieuwe kant van Rotterdam leren kennen, maar vooral de delicatesse van deze stad. De Kapsalon.
        Geachte mede-PUA's. Als jullie een avondje gaan stappen in Rotterdam en jullie krijgen de munchies, zoals je dat noemt, loop dan ff MAC El Aviv op de Coolsingel 4c te Rotterdam binnen en bestel een kapsalon.

Voor diegene die niet weten wat een kapsalon is hierbij een kleine tip van de sluier: Een bodem friet, daar bovenop shoarma vlees en sla. Vervolgens overgoten met gesmolten kaas en knoflooksaus.
        Als je dus de normale portie besteld, hoef je de volgende dag niet meer te eten.
        Volgens Excellence en Ramos bevat dit gerecht zo ongeveer 3000 Calorieen. Genoeg calorieen dus voor twee dagen en neem het maar van mij aan. Het is echt zo.

Zo, nu ff terugkomende op de avond zelf.
        E&R, twee vrienden van elkaar, zijn 2 heren die we in de gaten moeten houden, want tijdens de avond heb ik gemerkt dat deze mannen potentie hebben om Rotterdam over te nemen. Ze zijn zeer leer- en nieuwsgierig. Stellen de correcte vragen, luisteren aandachtig en handelen ook meteen daarna.
        Ramos toont nu al de perfecte wing-kwaliteiten daar hij ervoor zorgde dat zijn target zich helemaal niet bemoeide met mijn target. De perfecte lichaamshouding en zinnen werden losgelaten op zijn target.
        Ondertussen was Excellence idd ook goed bezig met het openen en onderhouden van zijn hierboven genoemde target. Tevens een zeer goede lichaamshouding.

Moet eerlijkheidshalve toegeven dat deze heren zeer veel potentie hebben en wij zeker meer van hun gaan horen/lezen.
        (Stel me niet teleur, aub... )

Excellence en Ramos: Laat dus aub regelmatig wat van jullie horen op dit of andere forums. Jullie hebben beide grote potenties om gehavende PUA's te worden. Het enthousiasme is overduidelijk aanwezig.
        Ga vooral zo door.

Nogmaals bedankt voor jullie inschrijving en voor de positieve recensie hierboven.
        Jullie hebben mijn nr. dus schroom je niet om rustig te bellen als ik ergens mee kan helpen.

Mvg
        Wildcouger
        Titanseduction

Comment

Ah de infamous Rotterdamse kapsalon; hmmm mmm mmmmmmmmm

Ook top om jullie te zien; blijven knallen!

Comment

Een review van de workshop op 18 april, Amsterdam

De afspraak was dat we om half negen in cafe/restaurant Stanislavski op het Leidseplein zouden afspreken. Daar aangekomen ontmoette ik Wildcouger en even later de andere jongen die de workshop zou volgen (uit Enschede helemaal, poeh) Er begon net een voorstelling dus het was lekker rustig.
            Zoals hierboven al is vermeld, viel het mij ook op dat de insteek van de workshop FUN was. Lol maken is het belangrijkste, sargen komt pas op de tweede plek. Waarom op stap gaan als je geen lol kan maken? De basics van pick up vloeien hier uit voort.

Later kwam ook Satisfaction (super relaxte gast, alweer helemaal hersteld trouwens?) nog langs, en zo zijn we met zijn vieren rond de klok van elf richting de venue van de avond gegaan, Hotel Arena. Daar aangekomen was het nog rustig, en vermaakte ik mezelf door op te gaan in de muziek, ik was in mijn element. Althans, ik dacht dat ik de wereld aan kon, want niet veel later kwam aa opspelen haha, balen!

Uiteindelijk met een steun in de rug van Wildcouger de eerste set van de avond geopend. Ook al was het een korte interactie, ik liet een (toch wel) pracht van een meid achter met een lach, en was zelf ook meteen in een positieve mindset. Gewoon gedachten uitschakelen, ik heb niks te verliezen. Vanuit deze mindset is het een gezellige avond geworden, met een aantal leuke gesprekken met een aantal leuke dames. Echter is er altijd baas boven baas, want op een gegeven moment waren we Wildcouger kwijt........ het lijkt me duidelijk dat ik hier niets aan hoef toe te voegen haha!

Wildcouger, ik wil je nogmaals bedanken voor een topavond, die behalve enorm gezellig ook erg leerzaam en nuttig is geweest! Bovendien was het super om ook een steun in de rug te hebben gedurende de avond.

Dus, voor eenieder die leergierig en enthousiast is, schrijf je in.

Comment

17 April; Rotterdam

Nou ik ben er dus ook ff geweest uit alle nieuwsgierigheid om te zien wat onze eigen WildCouger in z'n reportoire heeft aan game.

Ik kwam aan met NightFever en daar was WC met nog een gast wiens forum naam ik niet meer weet ...Satisfaction kwam later ook opdagen na de workshop toen we uit gingen...

De workshop:

Ten eerste is WC echt een erg oprechte vent, die altijd alleen maar dingen vanuit zijn eigen ervaring verteld. Ookal hoor je soms dingen voorbij komen die je al eerder hebt gehoord, is het natuurlijk gebaseert op jaren ervaring.

Met ervaren gasten voel je je als newbie of intermediate altijd meer gerust omdat je eindelijk permissie krijgt om de dingen te doen; en je krijgt het te horen van een gast die het gewoon helemaal voor zichzelf gemaakt heeft.

Die gast (wiens forum-naam ik vergeten ben) endie er als "newbie" bij was heeft vast en zeker een TOP avond achter de rug; heeft super veel geopenend, gedanst, gesjanst, en gewoon met top mensen (vooral WC, satisfaction en nightfever )opgetrokken,etc. Dit allemaal dankzij de workshop dus.

Als je zin hebt in een "topavond uit" moet je deze workshop gewoon doen.

Wildcouger a.k.a. "socialproof king" is iemand die het helemaal heeft gemaakt in zijn leven als je kijkt naar game & social-circles.

Alles wat hij in de workshop verteld is dus gewoon simply true. Er kwam niets voorbij waarvan ik dacht "what the fuck is this guy talking about!?" Hij houdt het duidelijk, en er is ook duidelijk een goeie voorbereiding geweest.
              Ook krijg je een leuk pickup-boekje mee: super handig for beginners.

Je gaat ook uit met Wildcouger als je wingman.

No more words needed.

seriously. This guy is the shit.

Onthoud: het is een GRATIS workshop, dus natuurlijk geeft hij zijn hele game en diepere inzichten niet helemaal bloot; anders zou je z'n bootcamp niet hoeven doen...

Aan de andere kant IS dit gewoon een soort bootcamp. Wildcouger HELPT je; demonstreert, en hij is iemand die gewoon alles doet als je het hem vraagt (within heterosexual limits dan he ), en in principe kan je hier HEEL veel waarde uit halen als je weet wat je hem wilt vragen dus!

Je trekt ook nog eens op met gewoon hele fijne mensen.

Gewoon doen dus!

Comment

Klopt als een bus Cavey

Overigens ter aanvulling: ik vond het erg mooi om te zien hoe Wildcouger in een nieuwe tent binnen 3 tellen social proof heeft opgebouwd. De uitsmijter lacht naar hem, de dj geeft hem een knik en het lijkt alsof hij er al jaren komt.

Met andere woorden: de ervaringen die hij in A'dam heeft opgedaan zijn niet gelimiteerd tot Amsterdam!

Thanks voor een top avond!

Comment

Review workshop 18 april

In navolging van Michaell's review ook even die van mij:

Er was afgesproken met Wildcouger in caf Stanislavski aan het begin van de avond. Het was een leuke gelegenheid die gedurende de avond steeds drukker en gezelliger werd. Daar hebben we wat theorie besproken met idd als leidraad HAVE FUN! Als je geen lol hebt dan straal je dat uit en werkt dat nadelig uit op het sargen. Het sargen volgt vanzelf.

Daarna tegen ongeveer 23 uur richting Hotel Arena gegaan (Michaell, Wildcouger, Satisfaction en ik). Eerst nog even de boel gescand, een beetje gerelaxed, het was nog vrij rustig. Later begon het drukker te worden. Ik genoot van de sfeer en muziek waardoor ik mij nog lekkerder op mijn gemak ging voelen. Wildcouger gaf me nog enkele body language tips welke heel nuttig waren.

Al gauw ter opwarming de eerste set geopend met een opinion opener waarop ik een spontane reactie kreeg. Daarna nog een aantal sets geopend, waarbij ik bij de meeste een vriendelijke en spontane reactie kreeg (n set was naar mijn mening iets te groot om ze allemaal in het gesprek te betrekken). Gedurende de avond kreeg ik van zowel Wildcouger als Satisfaction feedback om eventuele foutjes in toekomst te voorkomen.

Al met al was het een zeer geslaagde avond en wil ik Wildcouger (en Satisfaction) ontzettend bedanken hiervoor. Ik ben me bewust geworden van een aantal dingen en dit zal in de toekomst positief uitwerken.

Comment

review 17 april rotterdam

Oke die newbie uit caveman zn verhaal dat ben ik ^^

Ik vond de workshop van afgelopen vrijdag helemaal geweldig. Zoals eerder gezegd het hoofd doel van de avond was HAVE FUN, open wanneer je zin hebt om te openen, niks forceren. Bij mij werkte dit erg goed, ik heb een geweldige tijd gehad, en erg veel sets geopend.

We hadden afgespoken in Cafe Cinema, er zou nog een andere student met zijn broertje komen geloof ik, maargoed die kwamen niet, dus WC heeft de workshop vooral aan mij gegeven. Wildcouger respect en bedankt hiervoor

Ik vond het erg waardevol om de avond op te trekken met jongens met veel ervaring, en te praten over hoe zij tegen het gamen aankijken, en vervolgens te zien hoe zij hun approaches doen. Ik kan me nog erg goed het gesprek met Caveman aan het begin van de avond herinneren, hij vertelde: "Waarom doe je een approach? Omdat je hr wilt, of omdat je meisjes wilt zols haar?" Waarbij het eerste uiteraard beter is.

Ik heb die avond heel veel van WC geleerd, zijn hele visie over pickup is er toch wel 1 waarin ik me kan vinden. Zoals: je gaat uit om lol te maken, pickup is bijzaak. Dit zorgde voor een ontspannen ongedwongen sfeer, een goede basis om vervolgens ook actie te ondernemen. Verder nog heel veel meer, awareness van je omgeving, en social proof opbouwen is voor mij nog iets waar ik beter in kan worden.

Over mijn approaches, ik heb er redelijk wat gedaan die avond, over het algemeen te omschrijven als spontane interacties. Aan het begin van de avond voelde ik heel ff van, ojee, nu moet er toch wel iets gaan gebeuren. Maar toen de eerste erop zat, en alhoewel het beetje ongemakkelijk voelde reageerden de meisjes erg positief, toen ging de rest allemaal prima.
                    Veel geprobeerd met Kino die avond, vind ik nog best lastig. Wildcouger zei gewoon vaak doen en dan gaat t vanzelf steeds beter, en dat ben ik nu ook van plan

En jongens wat is Saint Tropez een top-tent zeg. Hier ga ik vaker heen.

Wildcouger bedankt man voor alles! geweldige workshop.

Greets Endro

Comment

@ michaell
                      Hartelijk bedankt voor je complimenten en mooie review mbt de workshop.

Het was fantastisch om te zien hoe jij je AA heel snel uit jezelf verdreef en met de verworven kennis van die avond te werk ging.

Geachte mede-leden.
                      Deze jongeman ging door zijn knien, letterlijk en figuurlijk, midden op de dansvloer voor een zeer leuke meid en maakte haar een aanzoek. Geweldig om te zien. Wingen was niet meer nodig eigenlijk.

Moet ook bekenen dat ik mijn 'studenten' op die avond ff alleen heb moeten laten, maar de jongedame in kwestie 'moest' door mij geopend worden en op een geisolleerde locatie geclosed worden.

Iig geval heb ik deze PUA een heleboel mooie dingen zien doen en heb ik daardoor de indruk gekregen dat hij het ook wel gaat maken.
                      Keep up the good work...

@Misterfree
                      Thanx for the review. Zeer gewaardeerd.

Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen op de niveaus die jij hierboven hebt aangegeven en het was een thrill om te zien hoe jij direct daarmee aan het werk ging.

@Misterfree & michaell
                      De zeer geslaagde avond was vooral aan Misterfree en michaell zelf te danken.
                      Ik moet jullie beiden bedanken voor de aandacht die jullie getoond hebben tijdens het theorie gedeelte.
                      Het in praktijk brengen hiervan hebben jullie geheel zelf gedaan.
                      Vooral was het mooi om te zien dat jullie beiden zelf veel initiatieven namen en successen bereikten. De bijsturingen van mij waren miniem.
                      Ga vooral zo door.

@cavemen86
                      Als oprecht en gerespecteerd lid van deze community is jou review ook zeer gewaardeerd. Dank je wel hiervoor.

Ook jou toegevoegde "verhalen/adviezen" tijdens de workshop waren very appriciated.

@Night Fever
                      ook jij bedankt voor deze review. Kort, maar krachtig.

Dit is een man met een missie, die momenteel gaat als een kanon.
                      "Schijt aan de wereld" instelling en geweldig onderweg naar een zeer hoog level.
                      Dancemoves waarbij ik me niet aan kan meten. Kan er ook wat van, maar niet zoals hij.
                      Nighty, go on and keep on going.

@endro
                      Mijn dank voor jou review.

Was zeer onder de indruk van jou kunnen tijdens onze tocht door Rotterdam.
                      Heel aandachtig luisterde endro naar mijn workshop en meteen al vanaf het begin bracht hij de theorie meteen in praktijk. Een geweldig mooi gezicht.
                      Het maakte hem niets meer uit. Hij deed het gewoon.
                      Helemaal prima. Thanx.

-------------------------------
                      Extra......

@Satisfaction
                      Hartelijk bedankt voor je steun in de laatste 2 workshops. Jou verhalen, theorien en vooral jou hulp tijdens de avonden hebben er ook voor gezorgd dat het een geslaagde avond voor mij, maar vooral voor mijn 'studenten', werd.

Nogmaals bedankt voor je ondersteuning en voor de rit van Rotterdam naar Amsterdam.

Really appriciated. !!!!

Comment

In navolging van deze zeer positieve reviews heb ik maar besloten om een aantal nieuwe workshop te gaan geven.

Voor meer informatie hierover wil ik je vragen om contact op te nemen met info @ titanseduction . nl

Comment

Originally posted by Wildcouger View Post
                          @Night Fever
                          ook jij bedankt voor deze review. Kort, maar krachtig.

Dit is een man met een missie, die momenteel gaat als een kanon.
                          "Schijt aan de wereld" instelling en geweldig onderweg naar een zeer hoog level.
                          Dancemoves waarbij ik me niet aan kan meten. Kan er ook wat van, maar niet zoals hij.
                          Nighty, go on and keep on going.
                          Thanks bro for the compliments! Ik bel je deze week nog wel ff ivm as zaterdag!

Comment

Afgelopen zaterdag - gister - was ik met een goede vriend van me en Milk(van het forum) bij de gratis training van Peter(Wildcouger).
                            Allereerst wil ik mijn dank uitspreken naar Wildcouger dat hij dit georganiseerd heeft!

We kwamen om 20.30 bijeen bij Cafe Stanislavski op het Leidse. Daar bespraken we een paar uur de theorie. Peter gaf ons allen een soort mini boekjes mee, die als 'silent wingman' kunnen dienen. Ik neem hem mee voortaan, in de portemonnee!
                            We namen de punten(pre-pickup, tijdens de pickup, en mindsets, affirmaties etc etc) die in de boekjes stonden door. Peter liet ziet dat hij een soortgelijk iets ook altijd bij zich heeft.
                            Op een gegeven moment voegden Maximus, een bekende(voornamelijk buiten Nederland, zo sprak hij volgens mij laatst op een grote PUA conferentie in Tsjechie) PUA en Satisfaction van het forum bij ons. Peter heeft wel connecties
                            We gingen verder met de theorie. Na een tijdje stonden we op en liepen we door de Leidsestraat richting Rembrandtplein. Daarbij had iedereen de kans om onderling te praten; zo had ik een boeiend gesprek met Maximus, een Nederlandse PUA die in Dublin woont en gamet.

Eenmaal aangekomen op Rembrandtplein gingen we naar Cafe De Kroon. Daar hebben we even de benen losgegooit om een beetje in state te komen. Peter regelde drie dames die met ons meegingen naar de uiteindelijke bestemming van de avond: de Escape. Dat die vrouwen meewaren was een plus, omdat we ook hen als uitvalsbasis konden gebruiken als we terugkwamen van een rondje door de club.
                            Natuurlijk, gingen we met z'n 9en door de VIP ingang naar binnen. Binnen was het devies: lol hebben. Veel gedanst, maf gedanst! We konden allemaal door naar het VIP-deck achter de DJ. De DJ die... Peter natuurlijk ook kende(en de MC en..etc ). Handshake hier, knuffel daar. Dat gaf veel social-proof, en ook een soort ons-gevoel onder de mensen die op het deck stonden. Ikzelf heb verschillende sets geopend, waarbij ik ook werd aangemoedigd door Wildcouger. Ik was aanvankelijk een beetje geintimideerd door het platinablond van het VIP deck, toch een specifiek soort volk. Dat werd na een tijd wel minder, mede door Peter, voor wie het dagelijkse koek leek. Waar ik nog een soort 'ontzag' koester voor lange, spray-tanned, blonde vrouwen plaagde hij ze gewoon ontzagloos.

Mijn avond was geslaagd!

Oh ja..Peter..we are the Princes of the Universe!
                            Last edited by AFC Ajax; 05-03-2009, 11:32 AM.

Comment

Maximus was in Praag toen ziek. Hij had iets verkeerd gegeten bij de Mac.

The Mechanic of CJ heeft het toen (uitstekend gedaan, gezien het feit dat hij niet voorbereid was) overgenomen.

Misschien dat hij de 2e dag nog heeft gesproken. Alleen toen was ik al weer weg.

Comment

Working...
                              X