Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Meeting] Mini-RMC '09: Talk met Cajun and TenMagnet Page Title Module
Move Remove Collapse
This topic is closed.
X
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Meeting] Mini-RMC '09: Talk met Cajun and TenMagnet

Zou iemand geinteresseerd zijn in een praatje van Cajun en Tenmagnet?

Laten we zeggen [B]20.00 uur - 23:00 uur [/B]

[B]Donderdag 19 maart ergens in het centrum van Amsterdam. [/B]

Kosten 15 euro (meer voor de ruimte e.d.)

Als je geinteresseerd bent, laat je naam even hier achter.

Kan ik een beetje peilen. Er moeten er toch minimaal 20 willen komen, wil het een beetje doorgaan.

Ik wil wel eens zien wat ze te vertellen hebben. Beschouw het maar weer als een try out van de Real Man Conference.

Cajun is de officieuze no. 7 van de wereld, en ik denk nu de te kloppen man qua infield performance. Tussen ons gezegd en gezwegen denk ik dat de mannen met de echte praktijk skills, die het ook nog steeds straks toepassen in de top 10, eigenlijk alleen Cajun, en Sinn voor die eer in aanmerking komen.

Want hoor eens BradP hoor ik veel mixed stories over, AFCAdam is gelukkig met Amanda (en ik ben blij voor hem), Style (heeft het wel gehad, begrijp ik), Mystery (is weer depri, alle workshops met hem erin zijn afgezegd), Sinn ja doet het nog goed, en Swingcat (sorry, hoort niemand meer wat van), Cajun (gaat als een wervelsstorm die gozer is een slet optima forma), David Wygant (enorm goede spreker, beter als Zan), Zan (pure magie, moeilijk te leren, wel hele goede dingen te vertellen), en Nick aka Savoy (zit volgens mij meer op die lijst om de centjes).

In ieder geval Cajun is iemand die echt nog zwaar in field gaat. Ik weet echt niet of het een goede spreker is. Een goeie producer hoeft nog geen goeie DJ te zijn, als je begrijpt wat ik bedoel.

Niks ten nadele gezegd van alle anderen. Er zijn er nog veel meer. En wie de grootste heeft, laat het nu voor eens en altijd gezegd zijn. Ik ben het niet.

In ieder geval je kans om iemand van het kalibar als Cajun een keer te ervaren voor weinig geld. Iemand anders betaald voor hetzelfde 1,5 uurtje theorie ongeveer omgerekend 150 dollar. Dus het is en blijft een koopje.

Wat zegt Cajun over zichzelf.

[I]I work for Love systems Inc as a dating coach, and am a freelance writer & actor on the side. You can get in touch with me at [email]cajunpua@gmail.com[/email] If you’re interested in training with me, please call 800.680.0821 or email [email]sales@lovesystems.com[/email]

From a recent interview I did:

“How did you first come across the PUA community? First as a “student”, and now as an instructor?”

“This is an interesting but long story. My friend had sent me a copy of some David DeAngelo material around 2004. I started reading it and was impressed that someone had actually tried to logically explain what you need to do in order to attract a woman. DeAngelo’s stuff opened my eyes to the idea of “working” at becoming a “natural” but I was in a relationship at the time and didn’t think too much about it.

About a year later that relationship ended and I became interested in “dating science” again, I was at a friend’s house and noticed this book on his couch that looked like a bible, it was of course “The Game” and I ended up borrowing it from him and read the whole thing that night. The entire time I was reading it I was thinking “Holy shit! all that these guys are doing is acting!” I was heavily into acting and improv at the time, and I considered myself talented at it, so to hear that there were guys going around using scripted lines and picking up Britney Spears made me VERY jealous.

I went out the very next night intent on proving to myself that I could use the same lines just as good if not better than the guys in the game. The funny thing is that that night paved the path that I would lead for the next 3 years. I ended up doing very well that night, my friends thought I was posessed. On the way home I met these two girls from Paris on the bus and ended up getting their phone numbers, and as I was getting off the bus a guy came up to me and said that what I did on the bus was awesome. His name was Sasha and I told him about this book I read and we started talking, he ended up living like a block away from me, so we walked home together. After explaining to him that I was working on a system to attract women he mentioned that I reminded him of an old friend named Erik who he used to hang out with in Toronto. I jokingly asked him if Erik was a magician (since I knew Mystery’s real name was Erik) and he exclaimed “Yes he is! Do you know him?” Turns out Sasha used to hang out with Mystery back before any of the events in the game happened. I explained the book to him and he was shocked, not knowing what Erik had been up to since he last saw him a couple years earlier. We agreed to meet again the next day so I could show him the book.

Me and Sasha ended up becoming good friends and we both decided that we wanted in on the whole dating science thing. For the next 4 months we went out nearly EVERY night to practice our game. We would write all our own routines and share information on bits of paper like two students studying for a test, it was a lot of fun. We started to become known as two of the better guys in the Toronto community since we’d often share advice to other guys we’d meet while we were out, and it always got them results.

So after about 5 months of this hardcore sarging Sasha gets a call from Mystery who is in town and wants to see him again. We were already out so we both head over to the bar where he’s at and I get to meet him, Matador, Lovedrop, Tenmagnet as well as a couple of the other instructors at the time. I try to convince them that I would be a great addition to their company but none of them seemed that interested. Mystery did end up giving me some good advice on how to deal with a playboy model I was dating at the time though!

So, two months later I’m back at the same bar (lone-wolfing since Sasha had moved back to Europe at this point) and who should I see but Tenmagnet! One of the instructors I had met with Mystery that night. He was talking to some beautiful women and unfortunately I didn’t remember him and accidentally began trying to steal the girls away from him. He just sat there and watched and listened to what I was doing, observing me. After the girls started flirting with me Tenmagnet congratulated me and told me that he worked for Mystery and that what I just did was really impressive. I remembered him from before and we ended up talking for a while and he convinced me to come to his seminar a couple weeks later. I went to the seminar and showed him my stuff in the field and he was impressed enough to invite me to help him out on his next seminar, in fact he still maintains that I was the best student he’s ever had hehe. Anyways, I ended up becoming really good friends with Tenmagnet since we both lived in Toronto and he kept inviting me to help out until I finally became an instructor with the company a couple months later.

[I]So that brings us to today! Tenmagnet and myself now work for Lovesystems, which is the reformed mystery method, and the leading seduction school in the world and Sasha is one of the top dating coaches in Europe!”[/I][/I]

Voor filmpje [URL="http://www.youtube.com/watch?v=ROxdsmyowZQ"]http://www.youtube.com/watch?v=ROxdsmyowZQ[/URL]

Grappig. Er komen wel veel goeie PUA's uit Toronto. Goeie lucht daar of zo?

Wat betreft de Real Man Conference, en de vele vragen of we er nog 1-tje doen dit jaar.....

Nou.....

Het hangt af van de verkoop van de DVD. Die zal toch het geld moeten opleveren, samen met de kaartverkoop, wil ik nog zoiets "doms" maar wel super leuk, ontzettend gaaf, en alle andere superlatieven bij elkaar, organiseren.

Dus natuurlijk willen wij wel, en jullie ook wel. Alleen de Nederlandse community is in zijn 1-tje niet groot genoeg. Ik ga als de DVD klaar is op queeste langs vele lairs, en zullen we eens zien wat we kunnen losmaken.

Enfin laten we eerst maar een mini RMC-tje van maken. Degenen die wel eens gekomen zijn, weten dat het leuk wordt. Laat je naam in reply achter op dit bericht als je wil komen. Jullie weten hoe het werkt.

Groetjes SmoothDoc
    Last edited by SmoothDoc; 03-05-2009, 06:43 AM.

TheCrown komt langs. Toevallig stuurde mn broertje me gisteren een erg coole post van Cajun over zn bitchy cat Rod Steward die zijn girls aanviel. Moest er echt om lachen. Volgens mij kan die gast wel een leuk verhaal vertellen.

Zo weer genoeg getypt nu snel douchen en nog een paar sets openen.

Comment

Hoi Smoothdoc. Natuurlijk ben ik erbij!

Comment

Hee Smoothdoc!

Goed geregeld weer man!

Ik ben er ook bij!

Comment

Ben ook van de partij, met nog een andere dude!
          (misschien nog meer gasten, maar moet eff kijken)
          Foolproof komt ook!
          Last edited by juggernought; 03-02-2009, 02:19 PM.

Comment

Ik ben erbij. C u there!

Comment

lijkt me zeker gezellig, count me in!

Comment

Goede kans dat ik ook kom, maar daar kan ik nu geen definitieve toezegging op doen. Wanneer is het laatste moment?

Comment

Weer top geregeld SmoothDoc!

Ik ben erbij!

Anders maken we even een lijstje:

[B]TheCrown
                  Kinma
                  Ricky D
                  royce
                  juggernought
                  Cheva
                  Noah
                  CountG (ovb)
                  Magnet[/B]

Comment

Originally posted by Magnet View Post
                    Anders maken we even een lijstje:

Wel ff goed doen dan...

TheCrown
                    Kinma
                    Ricky D
                    royce
                    juggernought [B][COLOR="DarkRed"]+ maat
                    foolproof[/COLOR][/B]
                    Cheva
                    Noah
                    CountG (ovb)
                    Magnet

Comment

als ik in nederland was.. was in er 100% bij.. cajun is DA BOMB!!.

Comment

Ben er ook bij ovbv zakelijke afspraken :-)

Comment

Lijkt me gaaf! Wellicht ben ik er ook bij!

Comment

Is dat niet die baas die ook eens meedeed in keys to the vip? Was wel echt het baasje daar. Gewone kerel met op de een of andere manier misselijk veel attraction, bijna zonder iets te zeggen. Ik koop sowieso een kaartje Smoothdoc. Dat halfslachtige gedoe vind ik niet kunnen tegen iemand die zijn nek uitsteekt om iets te organiseren.

Comment

Kijk. Dat is het betere frame!
                              Gewoon zeggen: ik ga dit doen!
                              Love it!

Kinma.

Comment

Working...
                              X