Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Workshop] Gratis RSD workshop Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Workshop] Gratis RSD workshop

Hoi allemaal,

Ik zag op de RSD site dat er in april een "gratis" workshop wordt gegeven in Amsterdam. De kosten zijn 47$(dus iets van 35E) en het duurt volgens mij van 6 tot 23 ongeveer.
    Mocht je het interessant lijken om erbij te zijn moet je je inschrijven via de RSD site!

ik heb me al ingeschreven , was zwaar onder de indruk van de Blueprint dus ben erg nieuwsgierig...

zie jullie misschien daar

linkje:
    [url]https://www.realsocialdynamics.com/shop.asp?Group=1[/url]

Van zes uur 's ochtends tot elf uur 's avonds? Jeetje, wat een energie hebben die gasten!

Comment

Dit zijn de juiste gegevens:

[B]Real Social Dynamics Live Program - FREE Workshop[/B]

April 12, 2009: Amsterdam, Netherlands (6pm-10pm)

$47 Deposit

De coach is hoogstwaarschijnlijk Brad want die woont in Amsterdam, maar het kan ook zijn dat Ryan dit gaat doen. Die is namelijk ook wel regelmatig in Amsterdam.
      Last edited by Magnet; 01-26-2009, 09:12 AM.

Comment

Jammer, heb geen credit card

Comment

Originally posted by Blitzkrieg View Post
          Jammer, heb geen credit card
          Gebruik Paypal, dan wordt het van je banknummer afgeschreven. Ik gebruik het al een 2 jaar voor aankopen via Ebay. No problems, zolang je maar op een beveiligde site zit

Comment

pff 12 april is nog te ver weg en weet niet eens of ik kan! Je hebt kans dat als je je inschrijft en opeens niet meer kan,dat je dan 47 dollar (niet dat het veel geld is maar het is zonde) zomaar kwijt bent voor niks... hopelijk is er nog plek over een maand

Comment

Het is ook mogelijk dat Alex deze workshop geeft. Ik heb een tijdje geleden op Tim's blog gelezen dat Alex de grootste deel van de gratis workshops van 2009 zou doen. Maar goed, afgelopen jaar was het de Jeffy Freedom Tour en de workshop in Amsterdam werd door Tim en Ryan gegeven. Je weet maar nooit wie het gaat worden...

Ben er wel geweest en het was mijn tijd absoluut waard! Tim heeft gewoon over een deel van zijn Flawless Natural Method gepraat en Ryan heeft een algemeene presentatie over RSD en hun producten gegeven. En als je toch een keertje eerlijk wilt zijn, kan je naar de workshop hun dvd sets met hooge korting kopen, heb toen de FN dvd's gekocht.

Satisfaction

Comment

Alex is in Melbourne gevestigt vanaf woensdag...dus het zo denk ik (en hopelijk) Brad zijn...vroeger ookwel Abercrombie~ geheten; en is in mijn persoonlijke top 3 van (ex)non-instructeurs...Hij is inmiddels instructeur, maar toch...

Comment

Wat is het minimumleeftijd voor deze workshops ?

Comment

De workshop is voor iedereen die sexueel cognitief is, en de woordjes 'fuck' en 'damn' niet aanstootgevend vindt. Alle leeftijden zijn welkom.

Comment

Ik denk dat ik hier ook aanwezig zal zijn met 2 vrienden. Enig idee waar het dit keer over zal gaan?

Comment

Ik zie jullie daar mannen!

Comment

Over sargen, denk ik.

Comment

Belachelijk dat je alleen mag komen indien je verklaart de komende 4 jaar niet werkzaam te zijn in de seduction-community. Ik vind dit helemaal niets, denk dat ik niet kom.

Comment

net alsof ze je
                              1 allemaal onthouden
                              2 wat kunnen maken

Comment

Working...
                              X