Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Sargen] Sargen in Leiden Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Sargen] Sargen in Leiden

Hey Guys.

Wie gaat er op korte termijn in Leiden een keer meesargen. Ik heb goede ervaringen in de Cityhall, goede HB's en de muziek staat niet al te hard.

Wie is erbij?!Laat maar weten wie er interesse heeft!

Groetjes,
    Multiple

Ik woon sinds kort in Leiden dus ben er wel bij. Had je al een datum in gedachte?
    Ik was gisteren nog even in de City Hall met een verjaardag. Paar hb's geopend, verder niets. Ik hoor het wel wanneer we gaan!

Comment

Ik ga zowieso zaterdag 10 en 17, ben je erbij? Eergisteren ook nog even in de Cityhall geweest, ben er zelfs 2 keer geopend. Wie gaan er nog meer mee?

grz

Comment

17 Januari lijkt me goed. Ik weet alleen niet waar Cityhall zit

Comment

Ik ga beide dagen mee. Stuur nog maar ff een PM met tijd en plaats.
          Blitzkrieg: naast het stadhuis!

Zijn er zo weinig mensen uit Leiden??

Comment

Misschien kom ik ook even kijken met een maatje van me als me date niet doorgaat.
            Ik moet er 50 KM voor afreizen maar ik vind het altijd leuk om naar een andere stad te gaan.

Trouwens ik was laatst in Alkmaar op een donderdag na kerst. Je hebt daar een kroeg niet al te groot maar zoveel HB weinig gasten echt super.
            Het was een karaoke avond met zeer goede zangers 1tje song zelfs whitney houston bijna perfect.
            Dat is een goede training om van je verlegenheid af te komen en je zelf goed voorlul te zetten..
            Misschien is dat een idee voor de toekomst!! Ik zal binnekort even kijken wanneer het weer is.

Comment

Night Fever komt ook uit Leiden, je kan hem altijd een berichtje sturen... hij is wel actief bezig, maar niet zo actief op het forum.

Comment

Wie gaat er mee wat drinken voor af, om elkaar alvast een beetje te leren kennen?

Groeten!

Comment

Heren,

Vooraf afspreken, lijkt mij een goed idee. Laten we afspreken bij voor café Einstein (Nieuwe Rijn) om 22.00 uur. Dat is tegenover het (stadhuis)plein, waar de Cityhall aan ligt.

Groetjes,

Comment

ok! tot zaterdag

Comment

Ik ben er bij met Michaell en Spacer. 22.00.

MTB, kun je mij jou mobiele nummer even pm'en mocht ik verdwaald raken, achterna gezeten word door spanjaarden en mij moet verschuilen in de burcht?

Comment

Originally posted by Multiple_thread bastard View Post
                        Heren,

Vooraf afspreken, lijkt mij een goed idee. Laten we afspreken bij voor café Einstein (Nieuwe Rijn) om 22.00 uur. Dat is tegenover het (stadhuis)plein, waar de Cityhall aan ligt.

Groetjes,
                        Goed idee, ik zal er bij zijn.

Comment

leiduh!

hi fellowPUA's,

waarschijnlijk zal ook ik uit amsterdam afdalen naar leiden.
                          Leiduh here we come.
                          neem waarschijnlijk ook een vriend mee.
                          ik hou wel contact met spacer.

see u there,

OutInTheStreet99

Comment

Gezellig! Zolang je maar weet dat ik het alpha mannetje ben OK!?

Comment

Jammer, was hier graag bij geweest, maar op vakantie.
                              Voor herhaling vatbaar?

Comment

Working...
                              X