Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Wing] Buddy Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Wing] Buddy

Ok, ik woon in Zwolle ga hier vaak uit, maar ik heb een wing nodig. Dus als jij je aangesproken voelt, twijfel dan niet om contact op te nemen.
    Last edited by Energy; 12-29-2008, 11:50 AM.

Kom naar een van de meetings, zo ben ik ook op mijn huidige groep gekomen

Ik kom niet uit de buurt van zwolle maar we gaan regelmatig naar Utrecht, dus als je een keer mee wilt zeg je het maar

Comment

Game CV

Ok, een introductie, dan weten jullie waar je mee te maken hebt.

Energy (36jr.)
      Gaat uit in Zwolle, Utrecht, en eventueel andere plaatsen.
      7mnd. bezig met game.
      Doel game: Single blijven (met massa's seksuele relaties)(was eerst: de rest van mijn leven zoeken naar, de allerbeste vrouw).
      Vorderingen game: matig
      Wing: geen
      Community in Zwolle: geen of onbekend
      Sticking points: meerdere, maar ze zijn voor mij duidelijk.

Energy
      Last edited by Energy; 12-29-2008, 11:52 AM. Reason: adding stuff

Comment

Ahh good old Zwollywood.. heb er gestudeerd.. kan me koninklijke avondjes herinneren in Het Paard en De Joffer.. en nog zo wat van die tenten Maar daar vind je vooral studenten natuurlijk.

Daarop voortgaande.. hoe ervaar je dat leeftijdsverschil? Is dat een obstakel, heb je daar last van in any way? Of juist een pre? Ik ben zelf 23, dus heb daar totaal geen kijk op.. ik weet alleen dat ik (mooie) vrouwen boven de 30 fucking interesting vind... god Im evil...

Comment

Originally posted by FlameOne View Post
          Ahh good old Zwollywood.. heb er gestudeerd.. kan me koninklijke avondjes herinneren in Het Paard en De Joffer.. en nog zo wat van die tenten Maar daar vind je vooral studenten natuurlijk.

Daarop voortgaande.. hoe ervaar je dat leeftijdsverschil? Is dat een obstakel, heb je daar last van in any way? Of juist een pre? Ik ben zelf 23, dus heb daar totaal geen kijk op.. ik weet alleen dat ik (mooie) vrouwen boven de 30 fucking interesting vind... god Im evil...

hmmm, de bekende milfs. ik ben daar ook een groot fan van hehe

Comment

Originally posted by FlameOne View Post

Nu ik ouder ben (36) zijn de meeste jonge vrouwen bijvoorbaat mooi en aantrekkelijk, voor mij. Mooie 30+ vrouwen zijn door de tijd gefilterd en seksueel meestal zeer vrij of vrij te maken. Leeftijdverschil is niet zo'n probleem. Ik laat ze mijn leeftijd raden en ze maken mij precies zo oud, als dat ze mij willen hebben, meestal is dat dan 28. En dat reframe ik dan ook.

Comment

Ben ook > 35 (en dat zijn er weinigen hier). Zwolle is te ver weg. Als je naar Utrecht gaat, laat het mij weten.

Comment

Working...
              X