Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Sargen] Eindhoven (buddy/mentor) Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Sargen] Eindhoven (buddy/mentor)

Hey gasten,

Ik zit een beetje met een conflict met mezelf.. ik heb gewoon geen buddies die met me uit willen gaan. Ik denk dat ik een serieuze mentor nodig heb die mij eens flink kan bewijzen dat er een gezellige avond gebouwd kan worden. Vrijwel heb ik nog geen een keer, een ECHT leuke avond gehad met uitgaan. Vragen die ik aan mezelf stel zijn en ZSM vanaf wil: mis ik de momentum van het uitgaan, mis ik het principe, wil ik uberhaupt nog wel meer theorie, ligt het aan de stad, heb ik een probleem met mezelf, heeft het wel nut om alweer alleen uit te gaan en jezelf dood te vervelen?

Dit even op zijn meest negatief. Want zo voelde ik me net echt even. Dat was gewoon even de druppel dat ik deze post moest gaan maken. Ik ben nu al een ruime tijd bezig mijn volledige leven te verbeteren en heb al redelijk wat afgelezen. Ik heb het idee dat ik heel vlot vooruit komen in sociale interacties en ik ben hier onvoorstelbaar in gegroeid. Er is slechts nog een probleem wat me niet lukt (omdat ik het lef nog niet heb, omdat ik niet begrijp hoe, omdat ik gewoon de verkeerde dingen lees of omdat ik een bepaalde momentum/visualisatie mis), gewoon het maken van spannende en interessante conversaties met vrouwen of het hebben van een top-avond. Iedere keer als een conversatie in deze richting gaat val ik vrijwel helemaal stil en kom ik niet meer vooruit met 'coole personen'.

Dit is echt een groot probleem van mij, en ik zie zo 1-2-3 even de oplossing niet. Iedere keer als ik weer alleen uitga moet ik eerst een heel eind fietsen (30minuten) en dan krijg ik het gewoon niet voor elkaar. Als ik oude AFC vrienden vraag om mee te gaan krijg ik altijd een excuus. Ik ben sinds een paar dagen 18 geworden en ik wil gewoon zo mega graag, MINSTENS 1 of 2 keer per week uitgaan, beter worden, groeien en top-avonden hebben, momentum bouwen, mezelf unstoppable door het leven zien gaan. Ik ben het gewoon helemaal beu om achter een computer te zitten en niet vooruit te komen in conversaties met 'toffe personen' door mijn limiting beliefs en missende ervaringen. Ik mis nu echt even een plan en de focus, ik weet het even niet.

Wie denkt mij een zet verder te kunnen helpen, ik zou je namelijk eeuwig dankbaar zijn. Stuur me snel een PM of geef je reactie hier. Hopelijk leeft er minstens een enkele PUA in Eindhoven.

Zoals ik het zie, zijn er twee problemen:
    1. Het missen van koole vrienden
    2. Geen leuke avond hebben als je uitgaat

Eerst even 1. Iedereen heeft vrienden, jij ook, alleen zijn deze volgens jou AFC. Nu weet ik natuurlijk niets van deze vrienden, maar ik neem aan dat ze niet cht sociaal (uitgaan, uit eten gaan, leuke dingen doen) zijn en dat je dat met AFC bedoelt. Als ze wel sociaal zijn, dan moet je dat even zeggen.

Anyhow... mijn theorie om leukere vrienden te krijgen begint bij jezelf. Die leuke vrienden die je wilt hebben, hebben iets gemeen. Als je dat ook hebt, dan kun je makkelijk vrienden worden. Klinkt logisch toch? Schrijf eens hier het verschil tussen je AFC vrienden en de mogelijke leukere vrienden waar je bij wilt horen. Graag ook dan even erbij waar jij staat (zal ergens tussen deze twee zijn, neem ik aan). Als je dat doet, dan zal ik kijken hoe je meer de persoon kunt worden die vrienden kan worden met diegene die jij wilt.

Comment

ik begrijp je kerel. leuke, coole vrienden heb je niet zomaar voor het uitkiezen. je kan sowieso wat doen aan je sociale kring: doe een sport of een hobby die je leuk vind. ga bij een sportvereniging. zo kom je in contact met mensen die dezelfde interesses hebben. van daaruit kan je verder bouwen...

en waarom wil je perse met "de coolere mensen" omgaan. vanuit dat perspectief moet je juist niet denken. zo mis je de "echte" leuke mensen.

o ja wat ik ook nog wil zeggen: respect dat je alleen uitgaat! en heel erg goed van je dat je progressie maakt. je bent al goed bezig met jezelf te ontwikkelen en het kan alleen maar beter worden...

Comment

o ja kijk hier nog even:

[url]http://www.venusianarts.com/forum/showthread.php?t=8098[/url]

er zullen ongetwijfeld pua's in eindhoven zitten.

Comment

doe een sport of een hobby die je leuk vind. ga bij een sportvereniging.
          ZEER belangrijk! Zo ontmoet je niet alleen nieuwe vrienden, maar ook nieuwe vrouwen die al open-staan voor nieuw contact. Half-warm approachen owns cold-approach.

- Sportclub
          Je kan diverse kleine sporten gaan doen. Met klein bedoel ik 1x per week training. Maar ook een teamsport, waardoor je mensen leert kennen.

- Theatercursus van je universiteit.

- Studentenvereniging
          Aegee eindhoven is een studentenvereniging zonder ontgroening en dan kan je ook naar feestjes van de andere locals. ([url]http://www.aegee.tue.nl/[/url])

- Ga in de horeca werken en #-close toffe mensen.

En daarnaast quote ik graag Lovedrop uit [URL="http://www.venusianarts.com/forum/showthread.php?t=15998"]dit [/URL]topic.
          TRY sarging from the frame of mingling, or spidering, where you're not necessarily trying to pickup but only trying to meet high-value people and add them to your social circle.

Daarnaast is een ZEER belangrijke sociale skill het verhalen vertellen. Kan je goed verhalen vertellen naar aanleiding van Vibing, en heb je dus ook veel verhalen, dan ben je al halverwege.
          - Leer goed viben
          - Leer goed verhalen vertellen
          - Heb veel te vertellen (doe dus veel dingen die jij leuk vind en waarbij je iets meemaakt dat vertellenswaardig is)

Als ik je wil kan ik je een documentje sturen over Viben (PM mij dan ff je emailadres) en op het VA-forum staat geloof ik een goede, Engelse, guide om verhalen te leren vertellen.

Leer ook high-energy te zijn.. leer echte vreugde in jezelf voelen. Dit kan door:
          - Meditatie
          - Jezelf leren kennen en weten dat dat meer dan genoeg is.
          - [URL="http://www.venusianarts.com/forum/showthread.php?t=14454"]Mensen [I]zien [/I]door hun sociaal geconditioneerde masker. [/URL]Probeer intern liefde te voelen voor ieder mens. (klinkt zweverig, maar probeer het eens)
          - Leer "Woo+Intent".. heb je Flawless Natural van Tim gezien? Hij gaat uitgebreid hier op in.
          - Leer jezelf uiten! Gekkigheid moet van binnenkomen, maar je moet het wel los durven laten. [URL="http://www.hansteeuwen.tv"]Hans Teeuwen[/URL] is een goed voorbeeld van iemand die compleet krankzinnig kan zijn en daar superveel van improviseert. Apart van of je hem grappig vind of niet, hij laat alles wat in zijn kop komt gewoon los op de wereld. Theatercursusje voor Abraham?

Enneh.. stop (in principe) gewoon met pickup theorie. Als je het super interessant vind om dingen over jezelf te leren, dan kan je beter de boeken lezen die aangeraden worden in mijn voortgangstopic; [URL="http://www.venusianarts.com/forum/showthread.php?t=13042"]klik hier[/URL].

En denk dan ook aan:
          * Sun Tzu - Art of war
          * Mastery - George Leonard
          * The Fountainhead - Ayn Rand
          * Atlas Shrugged - Ayn Rand
          * Denk groot & Word rijk - Napoleon Hill
          * It works - R.H. Jarett
          * De 48 wetten van de macht - Robert Greene
          * How to talk to anyone - Leil Lowndes
          * Stap in je grootsheid - Anthony Robbins
          * Je ongekende vermogens - Anthony Robbins
          * The power of full engagement - Tony Schwartz & Jim Loehr

Heb ik allemaal nog niet gelezen en/of in mijn bezit, maar schijnen wel allemaal toppers te zijn op het gebied van zelfverkenning, doelen zetten en bereiken wat je wil bereiken.

Comment

Bedankt voor jullie behulpzame replies dudes. Ik stel het zeer op prijs. Ik zal er even in kort op reageren en er uiteraard wat mee doen.

Originally posted by BlueCell View Post
            Zoals ik het zie, zijn er twee problemen:
            1. Het missen van koole vrienden
            2. Geen leuke avond hebben als je uitgaat

Eerst even 1. Iedereen heeft vrienden, jij ook, alleen zijn deze volgens jou AFC. Nu weet ik natuurlijk niets van deze vrienden, maar ik neem aan dat ze niet cht sociaal (uitgaan, uit eten gaan, leuke dingen doen) zijn en dat je dat met AFC bedoelt. Als ze wel sociaal zijn, dan moet je dat even zeggen.

Anyhow... mijn theorie om leukere vrienden te krijgen begint bij jezelf. Die leuke vrienden die je wilt hebben, hebben iets gemeen. Als je dat ook hebt, dan kun je makkelijk vrienden worden. Klinkt logisch toch? Schrijf eens hier het verschil tussen je AFC vrienden en de mogelijke leukere vrienden waar je bij wilt horen. Graag ook dan even erbij waar jij staat (zal ergens tussen deze twee zijn, neem ik aan). Als je dat doet, dan zal ik kijken hoe je meer de persoon kunt worden die vrienden kan worden met diegene die jij wilt.
            Met AFC vrienden bedoel ik gewoon dat ze echt moeite hebben gewoon lekker te viben en leuke gesprekken te kunnen hebben.
            Mijn AFC vrienden heb ik tegenwoordig niks meer mee in gemeen, ik heb een hele nieuwe richting in mijn leven (ondernemen, feesten, leuke dingen doen).
            Mijn AFC vrienden doen liever computergames, lan parties, chatten, blowen, enz.
            Ik voel me al de persoon die ik wil zijn, maar op het zelfde moment ben ik die persoon nog helemaal niet (verder doe ik nooit meer aan de dingen die hun dus doen).

Het grote verschil tussen 'coole personen' en 'mij' is vooral dat zodra het over uitgaan/feesten/vrouwen gaat (wat het vrijwel altijd gaat), dat ik dan blanco ga, omdat ik vrijwel niks heb in te brengen (althans, ik moet er 10x over nadenken voordat ik weet wat te zeggen).
            De personen die dus uitgaan, zijn in mijn ogen al coole personen. Ik heb ook contact met een paar dudes met wat AFC trekken en sociale tekortkomingen van de sportschool die in ieder geval wel proberen rapport te bouwen/te viben, ze vroegen me zelfs op ik mee uit wou gaan, alleen dan als puntje bij paaltje komt dan ligt er verdorie weer een excuus klaar, alsof dat traditie is in mijn stad.

Originally posted by Clein View Post
            ik begrijp je kerel. leuke, coole vrienden heb je niet zomaar voor het uitkiezen. je kan sowieso wat doen aan je sociale kring: doe een sport of een hobby die je leuk vind. ga bij een sportvereniging. zo kom je in contact met mensen die dezelfde interesses hebben. van daaruit kan je verder bouwen...

en waarom wil je perse met "de coolere mensen" omgaan. vanuit dat perspectief moet je juist niet denken. zo mis je de "echte" leuke mensen.

o ja wat ik ook nog wil zeggen: respect dat je alleen uitgaat! en heel erg goed van je dat je progressie maakt. je bent al goed bezig met jezelf te ontwikkelen en het kan alleen maar beter worden...
            Duidelijke taal. Mijn leerpunten:
            - Overweeg over een tijdje andere verenigingen te proberen (zodra ik daar tijd voor krijg).
            - Negeer alle (voor)oordelen die hebt over andere AFC/coolies en ga er gewoon vanuit dat je een leuke avond met ze kan hebben en dat we beide mensen zijn. Niet geschoten is altijd mis.
            - Focus op je progressie en negeer alles wat je denkt dat je tegen houdt (zo hoor ik zelfs van coole personen dat Eindhoven tegenwoordig zuigt om uit te gaan: NEGEREN en je eigen conclusisies trekken adhv progressie).

Originally posted by Clein View Post
            o ja kijk hier nog even:

[url]http://www.venusianarts.com/forum/showthread.php?t=8098[/url]

er zullen ongetwijfeld pua's in eindhoven zitten.
            Valt tegen hoor. Ik heb er een ontmoet maar die persoon wou wel vrouwen maar PUA was niks voor hem. Dat werd helaas niets.
            Verder woont de rest meer in andere dorpen/plaatsen en komen ze af en toe in Eindhoven... ik heb al best wat rond ge-PM't maar tevergeefs.
            Wel heb ik een paar dagen geleden weer een nieuwe peroon gesproken, maar die wilde eerst overleggen met zijn maat of we met zijn 3en uit zouden gaan. Nog niks gehoord.

Originally posted by CountG View Post
            ZEER belangrijk! ...
            Verder met betrekken tot het advies ga bij verenigingen, dit betrek ik nogal op 'woon op de verkeerde plek ofzo'? Misschien kies in wel gewoon totaal de verkeerde activiteiten hoor...
            Zo doe ik nu namelijk 1x in de week tennistraining bij een vereniging (klein sporten = mission fail),
            3x per week fitness en zie steeds dezelfde personen (excuse gevallen, maar wel personen die zichzelf willen verbeteren),
            daarnaast doe ik 1x per week promotiewerk met deze so-called 'coolere personen'. (waar ik steeds stil val als het over de interessante onderwerpen gaat).
            Ik heb dan wel zoiets van ja, je kan wel bij een hockeyclub gaan, lijken me wel toffe personen... maar mijn week zit al bomvol! Geen tijd voor. Moet ik nog een jaar wachten tot mijn leven veranderd? Moet ik maar verhuizen en volgend jaar op kamers gaan? Lijken mij geen goede potentiele limiterende overtuigingen.
            Verder zit ik de hele dag op de ICT bij ongemotiveerde computernerds. Zelfs hier heb ik moeite gedaan de studentenraad binnen te dringen en deze bestond uit 3!! personen die allemaal klaagde dat niemand sociaal was op de opleiding (verkiezen World of Warcraft boven Real-Life activiteit). Helaas wonen wij ook ver van elkaar af en is de studentenraad inmiddels opgeheven dus was er t weinig tijd om wat op te bouwen samen.

Ik heb zo'n mega grote stappen gezet, en toch lijk ik hier niet verder te komen... Grrr...

Plannen voor de toekomst sowieso:
            - Studentenvereniging zou misschien een optie kunnen zijn, alleen dan voel ik me snel een uitzondering van het MBO. Ik zal eens rondsnuffelen naar hoe dit in zijn werk gaat.
            - Theatercursus/salsa/toneel/improv-groepen zodra ik minder ga fitnessen en ook tijd heb..
            - Horeca lijkt me tof, maar ik heb daar echt geen tijd voor momenteel dit zie ik komend jaar niet gebeuren.

High energy:
            - OK - Ik ben de laatste tijd ook wel wat meer aan 't mediteren... vooral als ik weer eens doelloos achter mijn pc zit dan kies ik er voor om toch maar even te mediteren.
            - !! - Voor wat mijzelf betreft voel ik me nog niet genoeg wanneer het tot mijn vriendenkringen/ervaringen/feestleven betreft.
            - ?? - [url]http://www.venusianarts.com/forum/showthread.php?t=14454[/url] -> is dit een kwestie van the power of now (niet verder dan 30 paginas gelezen)?
            - ?? - Ook heb ik nog wat moeite met mensen zien dr hun sociaal geconditioneerd masker. Ik ben wel aan het proberen te verminderen door mezelf hier steeds van bewust te maken. Vroeger vond ik mezelf altijd beter of slechter dan iemand... nu begin ik toch meer realisaties te maken dat iedereen dingen tekort komt en het gewoon een principe is van waar de mensen hun tijd grotendeels kiezen om te besteden. Blijf nieuwsgierig en geintereseerd!
            - ?? - Woo+Intent zegt me wel een beetje maar dude, 20 DVD's... madness, is het het waard om al die dvd's af te gaan?
            - !! - Mezelf uiten lukt me vaak erg goed zodra ik al een paar uur op gang ben met viben/lol hebben. Dan voel ik me helemaal los en dan ben ik heel licht over alles. Ik denk dat de meeste mensen dat wel een beetje hebben.

Sowieso doe ik weinig aan pick-up specifieke theorie. Alles wat over routine of canned line gaat sla ik per definitie al over. Ik vind het ook belangrijker om mezelf te verbeteren en niet alleen te weten hoe ik een snelle ONS regel.

Voor zover het actie plan:
            --------------------------

Voorbereiding:
            - Studentenvereniging research doen
            - Sarging met de spiderframe van ontmoeten van coole personen
            - Power of Now lezen ivm iedereen gelijk zien?

Praktijk:
            - Oefenen om [B]VRAGEN te stellen [/B]waarbij ik het eerste initiatief neem. Vl meer spontaniteit en plotse interesse tonen naar anderen, OOKAL vallen de gesprekken weer dood omdat ik niks te lullen heb. Silent conversations aren't a bad thing.
            - Oefenen om [B]LANGDRADIGER verhalen[/B] te vertellen ipv afraffelen.
            - Blijf overal een verhaal uit maken, blijf alles doen [B]voor het verhaal[/B].
            - Iedereen gelijk zien en kijken wat ze uniek maakt ook al lijken ze zo raar. [B]Niet mensen beoordelen[/B].
            - [B]Mezelf sneller uiten[/B] ongeacht van wie of waar / meer gekkigheid vanbinnen ookal ben ik nog niet in state. Hulpmiddel: De [B]babies frame[/B] toepassen en playful en fun met jong en oud omgaan.
            - Plaats jezelf in het [B]midden van de groep[/B]. In groepen zorgen dat je je meer alpha gedraagt dan normaal, door: Zelf initiatief nemen en zorgen dat er op jou de aandacht valt ook al ga je stil vallen. Zelf onderwerpen aankaarten en het onderwerpencentrum worden. Mensen/meningen mixen: ("...Vind je niet?", "...Wat vind je daar nou van?", "...Wow... dat is echt top, he?"). Niet drukmaken om informatie/verhaal te verstrekken, zorg dat de mensen pratend blijven en dat het lachen blijft. Alpha speaking till you go silent.
            Last edited by Abraham; 12-24-2008, 09:41 AM.

Comment

Woo+Intent is maar een 6dvd set; Flawless Natural van Tim. En als je op de blueprint duid, dat is al HELEMAAL je tijd waard.

Power of Now & New Earth lezen: Hell yeah! Ik heb ze in het Nederlands gelezen overigens.

Tussen de regels door begrijp ik dat je nog niet op kamers woont: Zeker een aanrader om allerlei competenties te ontwikkelen op het gebied van lifestyle en Venusian Arts.

Fitnessen is niet DE ideale plek mensen te ontmoeten.. net zoals tennis-training. Veel te individualistisch.

Hoe vaak werk je eigenlijk? En waar verdien je je geld mee?

En waar vul jij je week mee?

Comment

Het helpt zeker om een actionplan te maken, dus dat je dat al doet zegt veel over je: Top! Ik zit trouwens zelf ook hele dagen tussen computernerds en uit ervaring weet ik dat daar weinig rondloopt waarmee ik mij kan identificeren. Natuurlijk kun je daar wel een leuke tijd mee hebben, alleen de zaken die jij mist waarschijnlijk niet. Daarnaast vind ik studentenvereningen highly overrated, maar je kunt het natuurlijk proberen: wie niet waagt, wie niet wint! Persoonlijk zou ik mij focussen op andere activiteiten die je hebt, zoals tennis en fitness.

Als ik naar mijn eigen ervaringen kijkt en dit projecteert op jou, dan denk ik dat het een kwestie is van meer alpha worden. Er zijn een aantal manieren om dat te worden: kijk eens rond op dit forum naar alpha posts. Wat ikzelf gedaan hebt om meer alpha te worden is simpelweg afkijken. Jouw koole vrienden doen *iets* wat jij niet doet. Misschien is dat bijv. kledingstijl: vraag dan aan zo'n gast waar hij zijn kleding haalt, tips heeft of een keertje wilt gaan shoppen omdat hij zich goed kan kleding. Ik kreeg altijd positieve reactie hierop en heb nu ook alpha kledingstijl. Misschien is het wel grooming: vraag wat hij gebruikt om bijv zich te scheren, of hij nog goede kappers weet, etc. Daarnaast is goed leren praten gewoon een kwestie van doen. Het helpt daarbij om zowel goede als slechte gesprekken te onthouden (schrijf ze op). Analyseer deze en verbeter jezelf. Vaak kun je achteraf wl bedenken wat je had moeten zeggen. Zeg dat dan de volgende keer. Wees daarbij niet bang om alpha te praten: neem initiatief in een gesprek. Vraag af en toe door, maar probeer het centrum van het gesprek te zijn. Dit kun je doen door in het midden te gaan staan (duh) en een soort van *voorzitter* rol aan te nemen. Je zegt in principe weinig, maar je koppelt verschillende mensen/meningen/gesprekken aan elkaar. Iemand verteld bijv een verhaal met een duidelijk mening. Dan zeg jij iets over die mening, en vraag je aan iemand anders om daar iets over te vertellen ("Vind je niet?", "Wat vind jij daarvan?", "Wow... dat is echt leuk, toch?"). Je kunt ook conversational skills leren, maar niemand heeft oneindig veel verhalen te vertellen, toch? Als je trouwens gn verhalen hebt, dan moet je eens wat gaan doen: ga op vakantie ofzo. Ga weg met O&N.

Comment

Daarnaast vind ik studentenvereningen highly overrated, maar je kunt het natuurlijk proberen: wie niet waagt, wie niet wint!
                  Ik ben benieuwd naar je ervaringen die deze stelling ondersteunen.

Comment

De meeste studentenvereningen zijn gebaseerd op een bepaalde activiteit. Zij het roeien, vliegtuigjes vouwen of zuipen. Daar zitten vaak allemaal constraints aanvast (zeker bij de sporten). Opzich niet erg, maar ik leg graag mijn eigen constraints op. Ik vind vereningen dus vaak mijzelf limiteren, omdat ik normaliter veel grotere plannen/inzet hebt dan de rest van de studenten. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, dat realiseer ik mij wel. Ikzelf zit ook bij een soort van vereniging, maar niet de standaard studentenverening.

Comment

Bedankt voor de tips. Alpha gedrag zal ik maar eens wat meer gaan vereisten voor mezelf.
                      Originally posted by CountG View Post
                      Hoe vaak werk je eigenlijk? En waar verdien je je geld mee?

En waar vul jij je week mee?
                      Mijn week ziet er momenteel als volgt uit:

MA: overdag ICT - 's avonds fitness
                      DI: overdag ICT - 's avonds vrij / flexibel
                      WO: overdag ICT - 's avonds fitness
                      DO: overdag ICT - 's avonds tennis + uitgaan
                      VR: overdag shoppen / flexibel / ICT - 's avonds fitness
                      ZA: overdag promotiewerk(geld) - 's avonds uitgaan
                      ZO: uitslaap/relax/opruimdag

Daarbij doe ik nog flexibel computerhulp in de buurt maar ik ga dat eind januari aan iemand anders overlaten omdat ik er geen drol van leer.

In februari wordt overdag MA t/m VR volledig afstudeerstage.
                      In maart wil ik fitness gaan vervangen voor hardlopen, dan hoop ik minder tijd kwijt te zijn.
                      In mei ga ik 3 maanden naar het buitenland.

@ hieronder: ICT is school. Ik twijfel aan meer diversere activiteiten omdat ik het voor mijn gevoel al erg druk heb (wat moet ik dan bijv. schrappen?). Ik heb graag commentaar: so don't worry, all critic is feedback after all. Het nadeel met meteen erna sporten is dat ik merk dat ik dan heel weinig energie heb als ik nog niet gegeten heb, maar ik kan nog eens een poging wagen om zo-vroeg-mogelijk te sporten ipv het een uur of langer uit te stellen. Het zou idd wel veel tijd schelen.
                      Last edited by Abraham; 05-04-2009, 12:08 PM.

Comment

Ziet er redelijk actief uit. Is "ICT" een baan of school?

Ik zou trouwens pleiten voor een diversere indeling van activiteiten, maar dat is puur onderhevig aan persoonlijke voorkeur.

Daarnaast zou ik proberen fitness direct na de dagtaak te doen, kun je daarna eten en heb je nog een volledige avond vrij voor uitgaan, studentenvereniging of creatieve/horizon verbredende uitingen zoals theater of politiek.

Niet dat ik commentaar wil leveren op je leven of schema, maar dit waren zomaar wat gedachtes.

Comment

Bram.

Wij hebben elkaar maar een enkele keer gesproken en ik moet eerlijk zeggen dat ik een ongeloofelijk chaootje ben, waardoor ik daarna alleen nog maar terloops heb gedacht aan de voorstellen die er lagen om samen te gaan stappen.

Misschien kunnen we dat een nieuwe impuls geven en binnenkort in Eindhoven uitgaan. Ik heb half januari een kamer, dus als dan degene die er het eerst aan denkt de ander een belletje geeft, moeten we iets leuks kunnen plannen.

Verder, ga zo door! De posts die ik hier nu van je lees zijn ongelofelijk zelfbewust en er spreekt in ieder geval de wil uit om bezig te gaan en tevreden met jezelf te zijn. Respect.

Comment

Working...
                          X