Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Sargen] In de kerstvakantie Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Sargen] In de kerstvakantie

Zoals jullie misschien hebben gelezen in mijn intro ben ik van plan de komende tjid veel te gaan sargen en approachen en daar wil ik zo snel mogenlijk mee beginnen.

De kerstvakantie lijkt mij een goede tijd om er flink werk van te maken en zou ik graag met mensen van het forum afspreken om te sargen.skill level maakt niet uit, graag mensen die goed kunnen motiveren en pushen (dit zal ik natuurlijk ook terug doen)!
    ik ben bereid om een stukje te reizen (1.5 uur?) als het een goede plek is, ik woon in lelystad, ben 17 jaar, wil elke dag van de vakantie oefenen, behalve op de feestdagen.
    dus als mensen zin hebben om samen te oefenen, stuur me een PM.

greetz, Joey

kerst vakantie

hey gast,

ben nieuw met pua en ik ben ook opzoek naar lui die me in de kerst kunnen ondersteunen met mijn game in de clubs of met daygame. Ik woon zelf in Utrecht maar wil ook in Amsterdam uitgaan.

Als je zin hebt om tijdens de kerst af te spreken moet je me maar een PM sturen.

Groeten
    Christion

Comment

Ik ben hier ook vrij nieuw, wil zeker ook met like-minded mensen praten/sargen. Er is 2e kerstdag een feest in amsterdam (club home) waar ik wat mensen op de lijst kan pleuren aangezien ik de organisator + wat dj's ken.

Ben eerlijk gezegd ook op zoek naar iemand die al van wanten weet! Let me know

Comment

Als jullie zin hebben kunnen we 2 januari een meeting regelen met een wat grotere groep.

Comment

2 januari

Hey gasten,

house_ , 2de kerstdag gaat mij niet lukken.

2 januari lijkt me wel relax om af te spreken. Ik woon zelf in Utrecht maar Amsterdam lijkt mij ook wel luek.

Ik ben trouwens 27 dec bij de bijeenkomst in Amsterdam.

Laat maar horen of jullie ook 2 januari willen.

Groeten,
          Christion

Comment

Sure, 2 januari vind ik best

Comment

Originally posted by Christion View Post
              Hey gasten,

Ik ben trouwens 27 dec bij de bijeenkomst in Amsterdam.

Laat maar horen of jullie ook 2 januari willen.

Groeten,
              Christion

Yo Christion wat voor meeting is er vanavond in Adam?
              Als ik vanavond geen plannen heb kan ik wel even tijd maken om naar Adam te gaan.

Comment

Sorry ik zie het al staan.
                Burgerking Leidseplein Amsterdam 23.30

Misschien zie ik je daar en anders veel succes.

Comment

Heel grappig om bij alsnog (bij toeval) wat gasten tegen te komen!

Ik was naar binnen gegaan met 2 vriendinnen van me. Dus ik ging even drankje halen, andere vrienden begroeten etc, ik kom terug, staat een hele lange vent ineens met ze te praten. Relaxed naar achter geleund tegen een pilaar, met een heel apart ding om zijn nek hangen. Ik vermoed iets... Dus zij stellen me voor aan em. Ik luister. Hoor ik hem ineens allemaal hele herkenbare zinnetjes tegen de dames zeggen. Ik moest lachen, ik zeg tegen em: Jij hebt dat ding niet zonder reden om je nek hangen he? Wij moeten zo maar ff praten!

Verder nog gepraat met allemaal hele toffe gasten uit de 'community' zoals ze volgens mij heet. Was mooi om jullie in actie te zien voor het eerst!

Comment

1,2 & 3 januari

Hey gasten,

Ik ga vanavond morgen en overmorgen (1,2,&3 jan) uit. Ik zoek hiervoor wings.

Zijn er mensen die dan kunnen? Zit zelf in Utrecht en heb ruimte voor 1 slaper.

PM me als je ook wil.

Groeten

Comment

Originally posted by Christion View Post
                      Hey gasten,

Ik ga vanavond morgen en overmorgen (1,2,&3 jan) uit. Ik zoek hiervoor wings.

Zijn er mensen die dan kunnen? Zit zelf in Utrecht en heb ruimte voor 1 slaper.

PM me als je ook wil.

Groeten

Misschien ga ik vanavond naar Adam als er een beetje aanhang is. Geef mij je nummer vanavond weet ik meer.

Ik ben niet je wingman hoor. Trouwens we zijn elkaars wingman iedereen helpt elkaar.

Comment

Working...
                      X