Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Sargen] Amsterdam dit weekend (14-15-16 november '08) Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Sargen] Amsterdam dit weekend (14-15-16 november '08)

Hallo mannen,

Ik ben nieuw op dit forum (gisteren aangemeld), maar ben al wel een tijdje bezig met het verbeteren van mijzelf als persoon. In relatie tot PU, vooral bezig geweest met inner game, maar weinig outer game.

Ik ben net terug in Amsterdam, na een half jaartje in Azie geweest te zijn. Ik heb veel zin om dit weekend (liefst vrijdag) mijzelf in field te testen om te kijken of ik vooruitgang heb geboekt. Het liefst met iemand die bekend is met de materie, maar dat kan dus net zo goed een beginnend iemand zijn. Ikzelf ben 29 jaar, maar leeftijd maakt verder ook niet uit. Zolang je in ieder geval een beetje cool bent

Ik ben bekend met meningen dat het beter is om alleen erop uit te gaan, dus daar zit ik niet op te wachten. Maar hopelijk zijn er wel meer mensen die zin hebben. Ik heb zelf in ieder geval al veel zin in de komende interacties met de HB's

Greetz, Han Gul

Vorrig weekend hebben ik, spacer en michaell een avontuurlijke avond beleefd in Amsterdam. Dit gaan we zeker nog een keer doen, dit weekend echter niet. Maar we houden contact!

Comment

Working...
    X