Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Sargen] Zaterdag 30 augustus Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Sargen] Zaterdag 30 augustus

volgende week zaterdag komt milk aan in amsterdam
    vanwege dat ik hem al maanden op msn spreek gaan we dus lekker sargen en als we dat toch van plan zijn kunnen we er gelijk een pua meeting van maken

zaterdag 30 augustus 23:30 leidseplein voor de burgerking in amsterdam
    vul maar aan als je komt

-Aboe
    -Milk
    -Magnet

wie is milk... hahahah

Comment

Vraag dat maar aan je moeder...

Comment

hahahahhaha... gaan we nu moeder grappen maken," lol... je bent zeker echt de eerste nederlandse ghetto neger pua.. goed gedaan man!.

Comment

Milk word je groot van..
          Enneh, geen alpha-male-wannabe gedrag hier jongens, schieten we niks mee op. Thanks

Comment

Ik wil zeker komen! Zet mij maar in de lijst.

Comment

Ik kom die dag terug uit Krakau, ga savonds eerst naar Utrecht-PSV, maar als ik daarna nog fut heb ben ik er ook wel bij.

Comment

Ik ben er ook bij!

Comment

altijd maar amsterdam he :P
                  ik check of ik vrije tijd heb misschien dat ik dan kom
                  ________
                  [URL="http://www.lovelywendie99.com/"]LovelyWendie[/URL]
                  Last edited by V-men; 05-08-2011, 11:44 PM.

Comment

Ik had eerst het plan om naar Vollt te gaan. Maar ik zie net op het rooster dat ik dan moet werken. Kut.

Maar aangezien ik in de buurt werk, en rond een uurtje of half 11 klaar ben, kom ik daarna nog wel ff naar jullie toe. Dus count me in!

Aanwezig:

-Aboe
                    -Milk
                    -Magnet
                    -Tymar
                    -PUAneo
                    -TheCrown
                    -Bramus (misschien)
                    -V-man (misschien

Comment

Misschien dat ik ook ff langskom om een babbeltje te maken. Sowieso ga ik niet sargen met zo'n grote groep (cockfarm) en al helemaal niet als ik er maar 2 van ken... jullie zien me evt. wel verschijnen

Comment

who cares?
                        we zijn niet allemaal tyler durden's dus op zaterdag avond in amsterdam blijven er wel genoeg sets over geloof me
                        en je kent er maar 2 so what?
                        explain ! !

Comment

En Tyler wordt zelfs aangesproken met: he jij ben toch die pickup artist. En toch scored ie haar. Who cares idd

Comment

Ik hoef me verder niet nader te verklaren, omdat mij om een verklaring wordt gevraagd, maar ik zal het deze keer dan toch doen omdat jij (aboe) met een dildo op je hoofd de stad in bent gelopen...

Ik ben al vaker met community gasten weggeweest. Een praatje maken was elke keer leuk, maar vooralsnog heeft het sargegedeelte al-tijd geleid tot een bepaalde (gedwongen) sfeer waarin ik me absoluut niet prettig voelde. Ik kon mezelf niet zijn, werd aangesproken in de trant van "jij bent toch de moderator?", "jij hebt toch van die posts, laat maar eens zien dan". En dat was nog niet het ergste, ik word krankzinnig en raak totaal in mijn kop verzeild als ik dingen hoor als "Ik heb de 3 seconden regel gemist", "Zie je die set daar, die wil/ga ik openen", "Oh, goed gedaan man bij die 4set met die hb8", "welke opener ga jij gebruiken?" etc etc.

Daarom heb ik na een aantal debacles besloten dat ik alleen ga "sargen" als ik:
                            - De mensen al langer ken, want dan zijn het vrienden van me en geen sarge-buddies.
                            - Het gaat om een feestje maken en niet om het aantal sets, vrouwen, regels en andere VA termen.

Uberhaupt vertik ik het nog om te gaan sargen; het uitgaan om het aanspreken van vrouwen. Ik ga uit om een fucking feest te bouwen, niet om vrouwen aan te spreken. Iets wat ik overigens wel doe...vrouwen aanspreken. Het gaat mij echter om de voorveronderstelling die er bij komt waar ik me niet prettig bij voel als het in deze (grote) groepen van, voor mij onbekende, mensen gaat.

Het zou een gebrek van mij kunnen zijn...maar zo ervaar ik het/heb ik het ervaren..dus dit is wat er uitkwam na een aantal, voor mij, vervelende ervaringen op sarge-gebied. Niks ten nadele van die mensen, maar ik trek het niet om op die manier uit te gaan.
                            Last edited by CountG; 08-25-2008, 03:24 PM.

Comment

Ok respect.

Comment

Working...
                              X