Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Event] Workshop NLP Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Event] Workshop NLP

Voor de studerende mensen in Tilburg is dit wellicht interessant:

6 mei Workshop Neuro Linguistisch programmeren (NLP)
    Vraag je je wel eens af wat je precies wilt bereiken met je studie? Maak je wel eens afspraken met jezelf en blijkt het daarna toch moeilijk om je eraan te houden? Op 6 mei organiseert Juribes een workshop NLP die jou kan helpen!

NLP staat voor Neuro-Lingu´stisch Programmeren en gaat dieper in op de werking van mensen, inclusief jezelf. Het leert je hoe je gebruik kan maken van de werking van je eigen neurologische processen, waardoor je bijvoorbeeld jezelf beter zal kunnen motiveren om datgene te bereiken wat je zo graag wilt! Tevens zul je in staat zijn om de reacties van mensen beter te begrijpen, en hoe je mensen door woordgebruik en lichaamstaal kan "sturen" om de reactie te krijgen die jij graag wilt. NLP wordt tegenwoordig door vele professionals toegepast, zoals bijvoorbeeld door Derren Brown die onlangs op RTL4 te zien was.

De workshop zal plaatsvinden op dinsdag 6 mei om 19.00 uur in cafe Polly Maggoo. In ongeveer twee uur wordt er een introductie gegeven op de wereld van het NLP. Daarvoor is er gelegenheid om gezamenlijk te eten (max 20 pers) om 17.30 uur in Polly Maggoo en na afloop van de workshop kunnen we met de liefhebbers naar de Magisterborrel!
    Ik moet zelf kijken hoe ik in mijn tijd zit, maar het kan interessant zijn.
    Last edited by VTI; 04-23-2008, 07:03 AM.

Het klinkt hardstikke leuk, ik woon in Amsterdam, kan ik me hier nog ergens voor inschrijven?

Comment

Originally posted by royce View Post
      Het klinkt hardstikke leuk, ik woon in Amsterdam, kan ik me hier nog ergens voor inschrijven?
      Jawel, maar dat moet in Tilburg gebeuren op een lijst bij de studievereniging. Ik weet ook niet hoe het staat mbt entree niet-leden (staat niets over in de mail).

Comment

Klinkt hartstikke leuk idd! maar ik ga niet op en neer naar Tilburg om mn naam ergens neer te kalken Jammer.

Comment

Cool, heb je tel of e-mail van iemand die ik contact me kan nemen over dat Workshop?

Comment

Originally posted by leung View Post
            Cool, heb je tel of e-mail van iemand die ik contact me kan nemen over dat Workshop?
            Ik kijk morgen even of ik dat kan vinden, dan post ik het (btw niet mijn naam noemen en zeker niet dit forum natuurlijk ).

Comment

Wij zijn ook ge´nteresseert. Meer info is zeer welkom.

Comment

Ik heb een aantal vragen gesteld aan de organisatie, o.a. of er ook buitenstaanders welkom zijn die speciaal daarvoor (wat druk opvoeren ) naar Tilburg willen komen.

Comment

Zeker weten geintereseert, let us know! Tilburg is niet zo ver weg.

Loud

Comment

Originally posted by Loud View Post
                    Zeker weten geintereseert, let us know! Tilburg is niet zo ver weg.

Loud
                    Ik ben vandaag weer terug uit Spanje, net mijn mail gecheckt. In principe kan het NIET, maar omdat ze toch gestreeld zijn door de interesse is er een opening. Er kunnen 30 mensen in totaal meedoen en indien het niet vol zit kunnen er mensen van buitenaf mee komen. De vraag is wel hoeveel mensen die ongeveer zullen zijn. Daarom wil ik van iedereen die echt serieuze interesse + de mogelijkheid om te komen heeft hier de naam. Ik hoef mijn naam niet op de lijst te zetten, omdat ik aangesloten ben bij de vereniging. De inschrijving kan ik mits plekken vrij zijn, via mail voor jullie regelen.

Comment

Ik ben wel serieus daarin geintereseerd. Als er plek vrij is zou ik daar zeker heenwillen.

Comment

Ben ook serieus daarin geintereseerd

Comment

Ik heb gemaild dat er ongeveer 5 ge´nteresseerden zijn (minder is dan wrs geen probleem, meer zal wrs niet lukken maar dan hadden diegenen maar eerder moeten reageren.)

Indien er nog ruimte is heb ik gevraagd of de organisator mij wil mailen. Ik zal dan zorgen dat jullie op de lijst komen en wel op basis van first come first serve (Bramus 1, leung 2, ..)

Comment

Kijk dat klinkt nou eens goed voor een Tilburger, een meeting in Tilburg

Ik heb zelf cursus in Utrecht, dus misschien blijf ik daar ergens tukken ivm files, mocht dat niet zo zijn, kom ik zeker even buurten.

x

Comment

Ik heb mijn contact maar weer gemaild (ik heb enkel een emailadres) en uiteraard nog geen reactie op de eerdere mail gehad. Mocht ik vandaag nog iets horen dan laat ik dat meteen weten aan jullie.

Comment

Working...
                              X