Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Vraag] Hoe was de Jeffy Show? Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Vraag] Hoe was de Jeffy Show?

Hoe was de Jeffy Show?
    Ik kon er helaas niet bij zijn, maar ben erg nieuwsgierig hoe jullie het ervaren hebben...

aight. lekker dan. Nog eye-openers ofzo gehad?

Comment

Ik vond het leuk eens wat gezichten achter de namen te zien! + wat een gemengd zootje manvolk er uiteindelijk zat

Jeffy zelf vond [I]ik[/I] meer inspirerend dan leerzaam. Uit zijn verhalen blijkt maar weer eens hoe snel je kunt groeien en wat een f*cking hilarisch vreemde situaties het spelletje kan opleveren Plus het is leuk zo'n dude eens in het echt te zien...
      Last edited by Sibly; 03-26-2008, 07:18 AM.

Comment

Zoals Rgcg aangeeft heb ik gisteren inderdaad wat dingen genoteerd (wat is veel?) tijdens de Jeffy show. 't Belangrijkste van wat ik heb opgeschreven zal ik hieronder weergeven ('t is geen lopend verhaal, 't zijn meer statements):

Jeffy: have to be passionate to be succesful in the game. Think outside the box; use (ur) creativity. Anybody can be successful.
        Jeffy developed himself step by step (in the beginning he was a full chode).
        A good opener is self-amusing.
        A reaction to a shittest can be that u act like u are really hurt (exaggerate).The bigger the shittest the bigger the attraction which is being created (she wants me; if I pass this one, I’m ‘’in’’).

Most common mistakes:
        -guys who don’t escalate (who don’t take that next step)
        -guys that don’t let the girl come to them (meet the girl somewhere in the middle)
        -guys who are not smiling enough, u have to be self amusing ask urself; "how can I make this fun?")
        -guys who are not used to be the center of attention

The game is about reading emotions. Read her emotions. Make her feel good (she can feel ur state).
        Learn about ur mistakes, reflect urself. Adopt new behaviours: escalate and lead.
        Jeffy had different reasons to develop himself during his ‘’game years’’ (his last 2 stages were; self-actualization and contribution).
        Jeffy; “self-knowledge was so much better than all the sex I've had”.

The people like Napoleon, Alexander de Grote, Mohammed Ali etc. became super men because they had super beliefs.
        Jeffy: always challenge urself, approach the most hottest girls. ‘Cause u deserve the hottes; u are the best. It’s the right move ‘cause it is ur game. What is important is what is u.
        Trial and error is usual in PU. Jeffy: “It wasn’t easy but it was worth it.
        Do the most productive thing in any given situation, that’s what winners do”.

Tony Robbins: “don’t care about ur reputation, care only about ur character, ‘cause that is u”.
        Jeffy; “the moral of my show is that u are not defined by ur circumstances, ultimately u are responsible.The moments that u are on ur knees, bleeding, broken and almost want to give up is what defines u, u are not defined by the nice/great evenings in the clubs’’.

Tenslotte prees hij The Blueprint van TD meerdere keren. Hij zei daarover: "The Blueprint takes ur game to another level."

't Was cool om er bij te zijn, leuk om weer 'n paar nieuwe gezichten van 't forum te zien en, zoals Sibly ook al zei, leuk om zo'n gast 'n keer in 't echt mee te maken.

Comment

Cool stuff dus, maar niet awesome te noemen, in de trand van leerzaam?

Comment

Niet om te mierenneuken, maar dat is niet waar.
            En enkele zin kan al leerzaam zijn, vernieuwend zijn. Iemand iets zien doen of zeggen kan leerzaam zijn, en impact hebben op de rest van je leven.
            Ik probeer er achter te komen of ik daadwerkelijk iets gemist heb. Maar als ik het zo lees, heeft hij vrij weinig vernieuwends verteld en vrij weinig leerzame dingen verteld?
            Last edited by OhMy; 03-26-2008, 01:33 PM.

Comment

Jeffy show was ongelofelijk goed. Het duurde bijna drie uur, wat meer dan de helft van het tijdsbestek van de "echte" Jeffy show is.

Ik heb respect voor RSD omdat ze zoveel "value" gratis weggeven. Ik twijfel er niet aan dat ze binnen afzienbare tijd de onbetwiste markleider zullen zijn, en ik gun het ze van harte.

In die drie uur ben ik meer gegroeid dan door het bestuderen van welke method dan ook.

Comment

Echt t lelijk dat ik het gemist heb. Jammer genoeg liepen mijn opnames uit.
                Die blueprints ga ik snel checken..

Comment

Dat sowieso

Comment

Kijk aan,

Er waren de nodige forum-leden aanwezig dus. Ontmoetingen mijnerzijds zijn beperkt gebleven tot de mensen die ik al kende. Jammer eigenlijk.

Jeffy vertelde vooral veel amusante en inspirerende verhalen. Ik denk dat ik onder het publiek zal zijn opgevallen door mijn lang aanhoudende schaterlachen - los van de kwark- en rijstconsumptie tijdens de oratie.

Structuur en puntsgewijze stappenplannen die men rechtstreeks op een vel papier zou kunnen schrijven heb ik niet gezien. Deze lagen wellicht buiten de bedoeling van de bijeenkomst.

Wat me verder opviel aan de auditanten is grofweg hetzelfde wat Smoothdoc tijdens Justus' bootcamp zei:

'Ik zie onder jullie weinig extravagant geklede mensen.'

Laat mij over de Jeffy Show zeggen dat ik veel der aanwezigen ervan verdenk hun slaapkamer vol StarTrek-posters te hebben hangen. In andere woorden: van menigeen zou het avatar een flinke oppepper moeten hebben. Ik kreeg op meerdere momenten namelijk een middelbare school-flashback, terwijl de meeste aanwezigen die leeftijd allang achter zich hebben natuurlijk.

Comment

wat alles bij elkaar bracht:

Jeffy:

"YOU GOTTA STOP BEING A BITCH"

Comment

Ik heb inderdaad een aantal mensen gezien bij wie ik m'n twijfels zette bij hun manier van overkomen. Wat Jeffy betreft, meer amusant/inspirerend dan leerzaam, maar toch zeker de moeite waard... Ondanks dat Sibly en ik niet verder zijn gekomen dan Station Eindhoven om half 1, omdat hij niet meer verder reed, maar dat doet niks af aan de avond

Comment

Bij het quoteren van een vorige post is het mogelijk om alleen datgene te citeren waarop je je latere reactie baseert. Het is dus niet nodig om de hele lap tekst te plakken.
                          Dit scheelt forumbezoekers leeswerk en bovendien kan er minder makkelijk verwarring ontstaan over je reactie op het eerder geschrevene.

Ik neem aan dat Ergeeceegee vraagt naar voorbeelden over de matige avatars. Ik ben de laatste tijd wat toleranter geworden, maar een gevoel van plaatsvervangende schaamte drong zich bij me op, die sneeuwige dinsdagavond.

- Ik noem graatmagere spillebeentjes met outdoor-jassen van een B-merk
                          - Ik noem angstig overkomende jongens die hun haar niet verzorgen
                          - Ik noem flodderige, onbewust gekochte spijkerbroeken met skateschoenen, terwijl de drager zeker geen extreme-sports zal beoefenen
                          - Ik noem mensen die zich als archetype computerprogrammeur lijken te willen profileren
                          - Ik noem inderdaad hanenkammen

Mijn toon moet vooral niet te negatief zijn. Er waren namelijk ook bijzonder sympathieke jongelingen, zwoel-ogende kleurlingen, stijlvolle Belgen en nette kerels met double-breasted halflange manteljassen.

Al met al ben ik blij om me bij bekenden van dit forum te hebben kunnen scharen.
                          Last edited by Fando; 03-27-2008, 05:06 PM.

Comment

Ik vind het een beetje een zwaktebod om [B]nerds[/B] te bekritiseren omdat ze game leren.

Daar is deze community toch voor?

En no offense hoor, maar tussen die nerds zit toevallig een vriend van mij die met 22 jaar oud al tien keer zoveel bereikt heeft in het leven als wie dan ook die ik in de scene ontmoet heb. Er is meer in het leven dan mode..

Comment

Ik heb het idee dat Fando niet zozeer de mensen veroordeelt, maar meer beoordeelt en/of vaststelt. Iedereen mag doen wat hij wil, maar feit is wel dat bovenstaande uiterlijke verschijningen natuurlijk niet bevorderend zijn voor je "game" en ook in alle e-books worden afgeraden.

[B]En no offense hoor, maar tussen die nerds zit toevallig een vriend van mij die met 22 jaar oud al tien keer zoveel bereikt heeft in het leven als wie dan ook die ik in de scene ontmoet heb. Er is meer in het leven dan mode..[/B]

Kijk, heel goed. Het maakt in principe (!) ook niet uit wat je draagt: The self is always coming through. De vraag is dan natuurlijk: waarom kleedt hij zich als een nerd? Hij heeft klaarblijkelijk Value, omdat hij al zoveel heeft bereikt. Waarom komt hij dan niet zo over? Is dat niet precies wat Fando probeert te zeggen, maar eigenlijk niet goed onder woorden brengt?

Weet je, Mystery ziet er ook niet uit. Als je hem ziet lopen is het in principe ook kinderachtig, nerdy, en verre van stijlvol.. maar bij hem is het anders. Hij is geen nerd, sterker nog: Hij is zeer charismatisch. Dit komt omdat hij zichzelf draagt. Hij weet zijn interne Value op waarde te schatten en straalt dit uit. Alle bovenstaande karakters worden, mijns inziens, primair niet gevormd door de kleren die ze aanhebben of hun haardracht.. Ze worden gevormd doordat hun uitstraling ([I]the self is always coming through[/I]) te weinig brengt om zich te kunnen presenteren als een Alpha man en/of hun matige kledingkeuze te compenseren of goed uit te dragen.

Een echt zelfverzekerd iemand, die weet dat hij Value geeft aan de mensen om hem heen, kan komen in de meest nerdy/alternatieve kleding en iedereen zou zeggen: Kijk die gast ziet er goed/opvallend/stijlvol/peacock (make your pick) uit.

Of sla ik de plank mis? Tell me..
                              Last edited by CountG; 03-28-2008, 01:29 AM.

Comment

Working...
                              X