Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Sargen] Donderdag 27 maart Utrecht Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Sargen] Donderdag 27 maart Utrecht

A.s. donderdag sargen in Utrecht rond 22.00 uur. Uiteraard moet je kennis goed zijn, je nergens voor te schamen en samen kunnen sargen.

Meld je aan, voor a.s. donderdag.

Steve Prise

Elk forum staat al vol met lange teksten. Dus ik houd het kort. Ik ben een 25 jarige student en ben veel in het buitenland, maar nu dus in Utrecht. De eventuele verdere introductie(s) volgen donderdag.

Datum: donderdag 27 maart
    Tijd: [B]23.00 uur [/B](dus geen 22.00 uur)
    Meetingpoint: Beurs op het Neude (vanuit daar gaan we verder).

(Als je tenminste durft te komen en anders neem je maar je jongere zusje mee, rcgc.)

Comment

Als er genoeg mensen komen wil ik ook wel mee.

Comment

Ik durf niet

Comment

Nieuweling hier,
          23 student hoorde dat dit forum bestond van een vriend van me. Volgende x als dr wat gebeurd in utrecht ga ik zeker mee als dat goed is (noobie hier maar schaam me niet zo snel ) maar zit ff kut met tentamens.

Comment

Hmm de toon is gezet.

Comment

Idd, tentamenperiode. Andere keer weer...

Comment

uit in Utrecht

Aanstaande donderdag ga ik uit in Utrecht en ik wil naar de Beurs komen. Alleen afgelopen week had ik ook met jongens van dit forum afgesproken, maar ik had geen idee wie ze waren dus heb ik ze niet gesproken en was ik uiteindelijk alsnog alleen met mijn broertje. Dat is prima, maar aanstaande donderdag ben ik alleen dus kunnen we niet om bijvoorbeeld 22:45 bij een cafe op het Neude afspreken en dat we dan nadat we elkaar ontmoet hebben naar de Beurs gaan. Is dat een idee?

Ik heb er zin en gaan we ff zonder excuus of blad voor de mond met meisjes praten

Tot donderdag

Supreme

Comment