Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Vraag] Suggesties voor de zomervakantie? Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Vraag] Suggesties voor de zomervakantie?

Hallo allemaal,

Ik heb hier al een tijdje niets meer gepost, maar ik lees wel bijna al jullie berichten. Anyway, ik heb jullie hulp nodig.

In de zomer willen ik en 2 vrienden( 18,18,19 jaar.) op vakantie, alleen weten wij nog niet waarheen. Wij willen voor vervoer + overnachting maximaal 400euro kwijt. Geld voor uitgaan en eten niet meegerekend.

Wij zijn van plan om +-15 juli te gaan tot 28 juli.

Het lijkt ons leuk om ergens heen te gaan, waar er veel uitgaansgelegenheden zijn. Het leek mij leuk om net zoals in de film (Hostel) ergens naar Slowakije, Bulgarije te gaan, maar eigenlijk zijn wij voor alles in, dus ook spanje, Griekenland enzovoort. Bus,trein,vliegtuig maakt niets uit! ( Ik en een vriend hebben ons rijbewijs)

Hebben jullie suggesties, tips, commentaar, reisverhalen, vragen of wat dan ook deel het hier.

Alvast bedankt allemaal!

Gr,

Diego

Dude, Odessa - Ukraine...VET! VET! VET!

Bulgarije schijnt ook cool te zijn ja, zelf nog niet geweest, kheb iets gehoord over "Sunny Beach"?

Ben benieuwd wat je uiteindelijk kiest.

Cheers!

Comment

Ik had ongeveer hetzelfde plan voor de zomer, wellicht ga ik met vrienden naar Frankrijk (met de auto) en rijden we gewoon de kust af van kamping naar kamping, om te surfen en te feesten.

Campings zijn zowiso goedkoop maar idd niet altijd ideaal, zeker niet voor een f-close ^^

Comment

Ja odessa is leuk maar je moet wel russiche spreken verder is het een typische russische/oekrainsche stad.
        Arcadia beach zou ik aan raden.
        Je kan goedkoop naar kiev vliegen van af dusseldorf voor 80 euro (ik weet niet of dat nog zo goedkoop is met het ek wat deze zomer plaats vind) met de nacht trein naar odessa dan moet je een hostel nemen
        Last edited by Jur; 04-09-2012, 02:55 AM.

Comment

Ik ben in sunny beach bulgarije geweest, strand is erg relaxed, wat mooie vrouwen betreft, er zijn er wel een paar, niet zo heel veel. Veel sets? Valt dus wel mee.

Chersonissos vind ik goed. Veel leuke sets.

Comment

Working...
          X