PDA

View Full Version : [Vraag] filmpje kijken..

Smoothly
03-09-2008, 09:41 AM
Heeyy jongens,

Ik had zaterdag met een meisje gezoent en daarna gesmst enzo, zij woont nog bij haar ouders maar is deze hele week alleen thuis :rolleyes:

Mijn plan is om film te gaan kijken met haar; lekker dicht bij elkaar zitten en praten en als er een stilte valt maakt het niet uit, want je kijkt toch film. En dan knuffelen op de bank en wie weet wat nog meer.

Ik heb dus nu voor morgen avond afgesproken en gezegt dat ik wel een leuke film mee neem. Maar welke film zou ik nemen?

Heeft iemand een goede ervaring met een bepaalde film om met een chick te bekijken?
Zeg niet The Notebook, want daar heb ik al over nagedacht en die is teveel gericht op een serieuze relatie en dat wil ik niet. Zelf zat ik te denken aan een komedie..

Ben benieuwd naar jullie mening!

- Smoothly

Dice
03-09-2008, 10:10 AM
Een paar van mijn beste vrijpartijen met verschillende dames was tijdens Pirates of the Caribbean deel I. Ook nog een keertje tijdens finding Nemo maar dat is een ander verhaal...

Der is een link tussen mannelijk geweld en vrouwelijke sexuele opwinding.

Zou standaard films met standaard shizzle en cultureel goedgekeurde dingen op het gebied van liefde lekker links laten liggen.

milk
03-09-2008, 10:42 AM
lol, ik heb genoeg dates gehad met films.
en kortom, de film die je kijkt maakt egt bijna niks uit

paart tips mss wel...

Het beste bij mij werkt of een dikke horror(als ze bang word kan ze lekker tegen je aankruipen en kan jij haar beschermen etc).
of een comedy(kan je samen lachen, haar gaan kietelen, kom je beide een beetje in playfull state.)

alles ertussen is vaak te semi serieus, en kom je zelf in serieuse state, zij ook, en gaat alles ietsje stroever mischien. ingeval de film maakt niet zoveel uit, het is wat je in het egt doet dat het verschil maakt.
SUCCES, en laat weten hoe het ging. (mss ook leuk om stukje bij te typen over hoe je die kissclose kreeg?)

2HeadedMonster
03-10-2008, 04:59 AM
het kan de muziek zijn :) Kijk maar eens een film zonder de soundtrack :p saai hoor. Muziek werkt opzwepend.

Ik heb gehoord dat brokeback Mountain een goede film is :D

Bramus
03-10-2008, 05:38 AM
I pronounce you chuck and larry

Heb nog nooit iemand gehoord die die film niet grappig vond. Heb hem zelf tijdens een date (2nd day) gebruikt en toen ben ik zoenend geindigt tijdens de film. Daarna kon ik niet door de LMR heenbreken, wat ik wel vaker heb, maar was er dus wel een kans om in der broek te komen.

Smoothly
03-11-2008, 04:08 AM
Jah ik heb uiteindelijk een andere film van Ben Stiller gehuurd. Gewoon geknuffeld en gezoent enzo maar kwam ook niet veel verder..

Ik ben tot de conclusie gekomen dat je als 2nd day beter geen film kunt gaan kijken. Ik ben zelfs niet eens met LMR geëindigt, maar met samen de hond uitlaten.... OMFG ...

Tenzij je al de sexuele spanning hebt, dat het ''film kijken'' gewoon in andere woorden neuken is, ga ik op een 2nd day liever iets actiefs doen..