View Full Version : [Disc] Netlog/MSN/MYSPACE/........ GAME
lam000
03-06-2008, 10:06 AM
Beste
Ik wil hierbij vragen de leukste manieren om msnen te krijgen op netlog, facebook , .......
En de leukste onderwerpen om te praten op msn, want de vlam na het msn krijgen, is snel gedoofd op msn zelf
Of ben ik verkeerd?.
2HeadedMonster
03-06-2008, 10:47 AM
Ik nodig ze altijd uit om een spelletje online te gaan spelen. Met zo'n multichatbox :) en dan de alpha uithangen zodat ze ziet hoe je met anderen omgaat. Zoek een spelletje uit wat je zo vaak speelt dat je er ook goed in bent. Zorg desnoods dat mensen je daar kennen en al massaal welkom heten zodra je binnenkomt.
social proof online ;) sorta
Wat ook leuk is is gewoon in MSN zelf 2 meisjes uit te nodigen in multichat. Het is leuk om te zien hoe ze dan alletwee gaan slijmen bij elkaar en elkaar proberen te overtreffen door de sluwste opmerkingen te willen maken over de onderwerpen die ik aankaart :p en even later zeggen ze niets dan goed over elkaar.
preselection online ;) sorta aswell
ik kom zo snel even niet op meer...
Power Metal
03-06-2008, 10:51 AM
Pm haar gewoon:
jij: Hey ik zag je foto ziet er wel leuk uit opzich maar die ketting vind ik er totaal niet bij passen
zij: blablabla
jij: Hey ik denk dat je wel meer bent dan alleen een mooi koppie is dat zo?
hb: blablabla
jij: geef even je msn je lijkt me opzich wel intressant genoeg of het zo is zie ik nog wel:)
En praat op msn over de onderwerpen zoals je in het echt praat.
Praat niet over feiten en autos en games...
Praat over gevoelens en relaties enzo..
- Vakanties
- Relaties
- Leuke ervaringen
- Hoe ziet haar droom man eruit?
- wat voor leuke dingen wilt ze nog doen?
Gewoon onderwerpen waar leuke gevoelens bij komen en geen negatieve onderwerpen...
Verer gewoon een beetje teasen/negs/ en af en toe een gemeend compliment niet over haar uiterlijk maar over hoe ze is.
Speel in ieder geval geen mister nice guy
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.