PDA

View Full Version : [Vraag] Ergens nog een goede online game artikel?

Excellence
03-04-2008, 10:00 AM
Hey boyz,
weet iemand van jullie nog een goede online game artikeltje?
Want ik vind het begin altijd moeilijk...
ik zal ff een voorbeeld geven, net sprak ik met een meid en zei:

''hellow arabiertje,
is dat je echte haarkleur?''

waarop zei antwoord:

hall0

jah h0ez0?

Hoe kan ik nu verder??:|

Thnx ;)

CountG
03-04-2008, 10:07 AM
Stel eens een specifiekere vraag.
Wil je een artikel over openen?
Wil je een artikel over gamen in het algemeen?
Wil je een artikel over online gamen? (Denk aan: World of Warcraft)
Wil je weten hoe je goed antwoord kan gegeven op dingen?

Kom op.. Zonder goede vragen krijg je geen goede antwoorden.

Excellence
03-04-2008, 10:14 AM
Stel eens een specifiekere vraag.
Wil je een artikel over openen?
Wil je een artikel over gamen in het algemeen?
Wil je een artikel over online gamen? (Denk aan: World of Warcraft)
Wil je weten hoe je goed antwoord kan gegeven op dingen?

Kom op.. Zonder goede vragen krijg je geen goede antwoorden.

Kom op countg :P je weet toch waar ik het over heb :P haha
nee ik zoek een artikel of een tekst die me helpt om mn online skills op een hoger niveau te brengen. Ik heb ook hier een voorbeeld bij genoemd waar ik nu mee zit en weet hoe ik verder met het gesprek moet gaan. en volgens mij is dit ook mijn probleem, ik weet niet wat je in zo'n situatie moet doen/zeggen...

CountG
03-04-2008, 10:39 AM
Kom op countg :P je weet toch waar ik het over heb :P haha
Amper. Je vraagstelling was/is echt zeer matig.
Anywayz, online game.. Wil je dat? Dat is de vraag volgens mij. Wat wil je met online game bereiken? Daar kan je zeker elke week wel neukertjes mee krijgen, maar of dat jouw doel is en of het jouw leeftijdscategorie is betwijfel ik... De Dating Doctors hebben wel een aardig boek over online game op een datingsite.

Als je, in het algemeen gesproken, niet weet wat je moet zeggen realiseer je dan het volgende:
1. Je hoeft niet altijd het perfecte antwoord te geven. Dan word je namelijk een soort van sociale robot in plaats van dat je leert jezelf (=jouw karakter) beter te laten zien aan diegene wie jij dat wil laten zien.
2. Goede antwoorden komen van binnenuit. Kortom: Fix je innergame.

Excellence
03-04-2008, 10:52 AM
[B][I] Daar kan je zeker elke week wel neukertjes mee krijgen, maar of dat jouw doel is en of het jouw leeftijdscategorie is betwijfel ik... .
ja dat is wat ik ermee wil bereiken...en ik denk dat je me jonger schat dan dat ik eigelijk ben

Captain Cool
03-04-2008, 11:12 AM
ik heb een hele tijd geleden nog aan online game gedaan (tijdens den blok om toch nog een beetje te kunnen gamen), maar ik ben er mee gestopt omdat er nogal wat psychochicks opzitten. maar als je gewoon losse flodders wil, kan het best wel nuttig zijn. het debat of het hele online-gedoe nu goed is of slecht is een uiterst persoonlijke keuze. als online-dating je ding niet is, so what, dat is je eigen mening, maar breek diegenen die het wel doen niet af, jij hebt er toch geen last van?
goed, ik ben er dus mee gestopt, maar ben in die paar weken dat ik het gedaan heb wel bijster goed in geworden. toevallig had ik nog een tekstvoorbeeldje op m'n pc hier staan dat ik dan ook met je wil delen zodat je er wat inspiratie uit kan halen. veel plezier ermee.

cc at 25 May 2007 18:35 said:
jij bent wel leuk, een beetje zoals een hamster

hb at 26.05.07 13:21 said:
euhm?

cc at 26 May 2007 13:25 said:
ah mooi, omdat jij volgens mij honderden berichtjes per dag krijgt van allerlei losers die gewoon seks willen, koos ik dus voor een originele openingszin:)

hb at 26.05.07 13:27 said:
haha :) giere!

ja is wel grappig: )

alles goed

cc at 26 May 2007 14:04 said:
bwoaja, blok dus goed is relatief é

cc at 26 May 2007 14:05 said:
zit jij al in de unief of hogeschool of nog middelbaar?
of zet je alles op alles voor een carrière in de quick?

hb at 26.05.07 14:14 said:
hahaha

hb at 26.05.07 14:14 said:
nee ben nog aant studere: )

cc at 26 May 2007 14:49 said:
als je alles wat je wil kon worden, wat zou het zijn?
toevallig soms powerpuff girl? want jij trekt wel een beetje op die zwarte...

hb at 26.05.07 21:27 said:
:)haha giere

cc at 26 May 2007 21:37 said:
volgens mij heb jij ook veel meer in je mars dan alleen maar een mooi gezichtje

cc at 26 May 2007 21:37 said:
wat zijn drie kwaliteiten die jou onderscheiden van andere meisjes?

hb at 26.05.07 21:41 said:
: ) mmmh ik,

hb at 26.05.07 21:41 said:
ik ben een beetje zot, gesteld op vrijheid en moeilijke persoon : )

cc at 26 May 2007 21:45 said:
zeg, voor we verdergaan met dit gesprek

cc at 26 May 2007 21:45 said:
jij bent toch geen 55-jarige man die gewoon zo snel mogelijk in de broekjes van onschuldige jongens zoals ik wil raken hé?

hb at 26.05.07 21:46 said:
nee not really: )

hb at 26.05.07 21:46 said:
kapot gaan!: )

cc at 26 May 2007 21:55 said:
ah ok

cc at 26 May 2007 21:56 said:
weet je, ik vind je in tegenstelling tot veel volk hier op lnm wel plezant

maar deze chat is eigelijk vrij tot zeer harde rommel dus als je belooft mijn gegevens niet te misbruiken voor een russische datingsite ofzo

wil ik je mijn email wel geven

hbat 26.05.07 22:02 said:
think if i'm worth the email!

cc at 26 May 2007 22:02 said:
ik kan je nog altijd blokken:-D

cc at 26 May 2007 22:03 said:
xxxx@hotmail.com

cc at 26 May 2007 22:03 said:
; )

hb at 30.05.07 12:18 said:
haha:p

Excellence
03-05-2008, 03:21 PM
ja zoiezo, als je losse flodders wil dan is dit ideaal maar heeft iemand nog meer tips/voorbeelden/artikelen/info?
Alles is welkom thnx

CountG
03-06-2008, 12:07 AM
Er is een topic van Justus met een MSN gesprek uitgeschreven en uitleg erbij.

Tevens kan je de technieken die je infield gebruikt ook grotendeels op de chat gebruiken, zij het iets aangepast.

Post anders even 1 a 2 verslagen van wat je tot nu toe hebt gedaan, dan kunnen wij je tips geven.

Sibly
03-06-2008, 02:12 AM
CHeck deze voor de grap: http://www.venusianarts.com/forum/showthread.php?t=6721&highlight=matt+damon

CountG
03-06-2008, 02:35 AM
Als dat niet fucking hilarisch is, weet ik het ook niet meer :D

Excellence
03-06-2008, 03:08 AM
CHeck deze voor de grap: http://www.venusianarts.com/forum/showthread.php?t=6721&highlight=matt+damon
Wahahaha ik moest hier zo hard om lachen maar ff serieus, dit kan toch nooit effectief zijn... :D:confused: :confused:

CountG
03-06-2008, 03:50 AM
Heb je het al getest? Als je om advies vraagt en dan krijgt, ga het eens testen ofzo. Er staat daar zelfs een voorbeeld die uitwijst dat het effectief is.. Dus, ga nou eens wat doen in plaats van maar vragen vragen vragen, en post dan je resultaten, zodat we kunnen feedbacken.

Succes.

Captain Cool
03-06-2008, 05:25 AM
'k heb hem daarstraks een paar keer op msn gebruikt, briljant.
vanavond in the field.
team america, heerlijk.

edit: 2 grietjes konden er al niet mee lachen, dus watch out met dat matt damon-gedoe:D

CountG
03-06-2008, 06:07 AM
http://www.youtube.com/watch?v=ZWTzyU5MFgM

Power Metal
03-06-2008, 10:28 AM
justus had nog een goed online report.
Moet je even op search klikken en dan online report justus of zo:D

Trouwens van de dating doctors is er ook een boekover online gamen.
Kvind hem erg goed zou ik je ook aanraden

Succes

Excellence
03-07-2008, 01:01 AM
ik heb die matt damon truc gebruikt en hij is best handig.... tenminste dit moet je niet bij een chick gebruiken je niet ontmoet hebt want dan denkt ze dat je een complete malloot ben

en over het boek van de dating doctors, ik wil geen gierraard zijn of wat dan ook maar ik ben een student die met dat geld iets beter kan doen
maar bedankt voor jullie tips!
Ik post binnenkort wel ff een msn gesprek

en nog ff een vraagje, stel je vraagt haar msn en ze wijst dit af, hoe kan je haar zo afstraffen dat ze haar msn alsnog geeft?
Want dat was de fout die ik de vorige keer maakte, ik had haar daarop afgestraft

Captain Cool
03-07-2008, 04:50 AM
en nog ff een vraagje, stel je vraagt haar msn en ze wijst dit af, hoe kan je haar zo afstraffen dat ze haar msn alsnog geeft?

volgens mij is het schip dan al gezonken. ofwel ben je te snel gegaan (zonder attraction te creëren) ofwel is ze gewoon niet genoeg geïnteresseerd.
das het nadeel van online game, je bent ontzettend beperkt.
gewoon afsluiten met: "oké, aangename kennismaking:)" en op naar de volgende.

Jonathan
03-07-2008, 07:07 AM
pas met online gamen op met negs geven
met somige negs kan je in het veld wegkomen door een grote glimlach erachter dit heb je niet online ;)

Blitzkrieg
03-07-2008, 07:57 AM
matt damon

Sibly
03-07-2008, 11:41 AM
matt damon

take your shirt off ;D take your shirt off ;D

CountG
03-10-2008, 12:01 PM
Maaaattt D-a-m-o-n-

Excellence
03-17-2008, 01:06 PM
Ok ben er weer
ik heb diverse dames online via hyves aangesproken maar 9 van de 10 keer krijg ik geen antwoord terug...
Stel dat ik met een buitenlands meisje te maken heb dan stuur ik het volgende:
Hey arabiertje,

Waar kom je vandaan?

(K)

Is dit ok? of versturen jullie andere soort berichten?

CountG
03-17-2008, 02:10 PM
arabiertje? Als je het meisje niet kent, waarom dat zeggen?
Waarom ben je uberhaupt jezelf niet met een sausje van CF ofzo? Begin daar eens. It seems to me that je compleet buiten jezelf om dingen aan het verzinnen bent om grappig te zijn of om op te vallen.

Excellence
03-18-2008, 01:23 AM
arabiertje? Als je het meisje niet kent, waarom dat zeggen?
Waarom ben je uberhaupt jezelf niet met een sausje van CF ofzo? Begin daar eens. It seems to me that je compleet buiten jezelf om dingen aan het verzinnen bent om grappig te zijn of om op te vallen.
Stel dat ik het bericht stuur naar een meid uit het midden-oosten dan reageer ik meestal met arabiertje...
en als je niet opvalt dan ben je '''net als andere kerels'' en dat wil je niet hebben of heb ik dat verkeerd?

Wat bedoel je met sausje van CF?

_Pride_
03-18-2008, 02:22 AM
ik heb diverse dames online via hyves aangesproken maar 9 van de 10 keer krijg ik geen antwoord terug...

Dan doe je toch iets verkeerd vriendelijke vriend..

CountG
03-18-2008, 03:30 AM
en als je niet opvalt dan ben je '''net als andere kerels'' en dat wil je niet hebben of heb ik dat verkeerd?

Net of "dwangmatig/bewust" opvallen een goede manier van handelen is...

CF sausje is gewoon een beetje CF zijn op de juiste momenten. Je kan je daarbij afvragen of "arabiertje" voor een meisje uit het "midden-oosten" erg grappig is. Wat wil je daarmee bereiken? Het neigt eerder naar een soort van classificatie van bevolkingsgroepen dan dat het grappig is. Een meisje Knabbel/Babbel, krullenbol of mafkees noemen..dat zou nog wel grappig kunnen zijn.

Wat zou je zeggen als je wel gewoon jezelf bleef?? De grootste misvatting binnen het hele game gebeuren is namelijk dat je niet jezelf meer zou moeten zijn...

Sibly
03-18-2008, 04:06 AM
+ probeer de matt damon eens. K lach me kapot als je daar wel reactie op krijgt :o

Excellence
03-18-2008, 09:09 AM

Dan doe je toch iets verkeerd vriendelijke vriend..

9 van de 10 keer is figuurlijk bedoelt :p

En countg:
Als ik mezelf zou zijn dan zou ik iets zeggen met: ik wil beter leren kennen, kijken of je van binnen even leuk bent als van buiten..

En sibly:
MATT DAMON!

Bramus
03-18-2008, 09:28 AM
Ik vind Arabiertje rascisitsch klinken, ik snap dat dit niet zo is, maar als dat je opener is ben ik niet verbaasd dat je geen reactie krijgt. Zou ik eerder iets zeggen als op de foto zit je make-up niet zo goed, je moet wat minder oogschaduw gebruiken. Iets flauws, maar arabiertje klinkt heel erg alsof je op haar neerkijkt.

Excellence
03-18-2008, 09:58 AM
Ik vind Arabiertje rascisitsch klinken, ik snap dat dit niet zo is, maar als dat je opener is ben ik niet verbaasd dat je geen reactie krijgt. Zou ik eerder iets zeggen als op de foto zit je make-up niet zo goed, je moet wat minder oogschaduw gebruiken. Iets flauws, maar arabiertje klinkt heel erg alsof je op haar neerkijkt.

ik ben zelf aan arabier dus het is niet zo erg als het allemaal klinkt

Bramus
03-18-2008, 10:08 AM
HAHAHA de Matt Damon werkt niet zo goed voor mij :P ik zat hem bij iemand uit mijn MSN lijst te doen die ik nooit heb ontmoet maar die mij ooit toevoegde omdat ze ergens info over wilde, er kwamen ongeveer 4 keer vraagtekens, daarna ja wat is er met hem, en toen ben je geschift? 3 seconde daarna werd ik geblokt

CountG
03-18-2008, 10:50 AM
En countg:
Als ik mezelf zou zijn dan zou ik iets zeggen met: ik wil beter leren kennen, kijken of je van binnen even leuk bent als van buiten..

Op het moment dat je denkt iets anders te moeten gaan doen om te voldoen ben je heel verkeerd bezig. Niet alleen verloochen je daarmee jezelf, je geeft daarmee tevens impliciet aan dat je denkt dat je niet goed genoeg bent.. Je moet immers iets van buiten jezelf betrekken om in de smaak te vallen.

Volgens mij heb jij (en met jou vele anderen) geen idee wie "jezelf" is... Zou "jezelf" echt zeggen "ik wil beter leren kennen, kijken of je van binnen even leuk bent als van buiten.." ? Dat vraag ik me af.. Ga jezelf eens verkennen, in plaats van je te richten op tactics, gambits en routines?

Excellence
03-18-2008, 11:46 AM
En countg:

Op het moment dat je denkt iets anders te moeten gaan doen om te voldoen ben je heel verkeerd bezig. Niet alleen verloochen je daarmee jezelf, je geeft daarmee tevens impliciet aan dat je denkt dat je niet goed genoeg bent.. Je moet immers iets van buiten jezelf betrekken om in de smaak te vallen.

Volgens mij heb jij (en met jou vele anderen) geen idee wie "jezelf" is... Zou "jezelf" echt zeggen "ik wil beter leren kennen, kijken of je van binnen even leuk bent als van buiten.." ? Dat vraag ik me af.. Ga jezelf eens verkennen, in plaats van je te richten op tactics, gambits en routines?

om eerlijk te zijn weet ik zelf niet eens wat ik zou moeten zeggen en de enige oplossing is dus trail and error... je leert van je fouten door ze niet opnieuw te maken.
dus daarom wil ik jullie hulp hierover

CountG
03-18-2008, 01:53 PM

Trial and error de enige manier? Laat me niet lachen..
En daarnaast is het ZELF opstaan, na het vallen, een belangrijk onderdeel van het vallen en opstaan principe (=trial and error)

Excellence
03-19-2008, 06:25 AM

Trial and error de enige manier? Laat me niet lachen..
En daarnaast is het ZELF opstaan, na het vallen, een belangrijk onderdeel van het vallen en opstaan principe (=trial and error)

countg, waarom doe je zo opgefokt? ik ben hier om van verschillende mensen hier te leren en advies te krijgen

CountG
03-19-2008, 08:21 AM
Opgefokt? haha.. No way. Ik zeg je simpelweg 2 dingen en herhaal ze omdat je ze vanuit mijn perspectief gezien negeert.... (don't blame me if i'm wrong)

1.
Volgens mij heb jij (en met jou vele anderen) geen idee wie "jezelf" is... Zou "jezelf" echt zeggen "ik wil beter leren kennen, kijken of je van binnen even leuk bent als van buiten.." ? Dat vraag ik me af.. Ga jezelf eens verkennen, in plaats van je te richten op tactics, gambits en routines.

2.
Trial and error is niet de enige manier. (Nee, want zie 1)

Vooral punt 1 is zó essentieel. Het is zo overduidelijk dat je maar wat doet.. Je doet maar gewoon wat. Je hebt geen idee waarom. Geen idee wat de achterliggende concepten zijn en je hebt ook geen idee op welke manier dingen - als "hey arabiertje" of "ik wil beter leren kennen, kijken of je van binnen even leuk bent als van buiten.." - wel of niet in jouw manier van doen past. Dat is ook absoluut niet erg of enigszins vreemd. Meestentijds klooit iedereen maar wat aan, trial and error, maar het is van essentieel belang dat je er achter komt wat jouw plaats is in de wereld, waar je naar toe wilt, waar je vandaan komt, waarom je de dingen doet zoals je ze doet.. Zodat je (uiteindelijk) weg kan stappen van de tricks, gambits, routines en alle andere dingen die jij niet bent en die jou in min of meerdere mate onnatuurlijk maken.

Die stap zul je echt moeten gaan maken als je verder wilt komen als persoon en niet wilt blijven steken bij trucjes/gambits/tricks/routines.

Wat ik dus daarmee ook zeg is dat advies vragen in de trant van "Doe ik dit wel goed/doe ik dit niet goed/hoe zal ik dit doen" veel te kortzichtig is. Het helpt je geenszins verder, omdat je blijft hangen in de tunnelvisie van "ik moet iets speciaals doen om een meisje te krijgen", waarin ik met iets speciaals in deze context met name bedoel: tricks/gambits/routines.

Als dat geen advies is, weet ik het ook niet meer ;)

Excellence
03-19-2008, 08:27 AM
okee nu snap ik het. thnx voor je uitleg. In principe heb je wel gelijk en kga daar maar eens op focussen

Blueblood
03-20-2008, 06:58 AM
Hey boyz,

''hellow arabiertje,
is dat je echte haarkleur?''

waarop zei antwoord:

hall0

jah h0ez0?

Hoe kan ik nu verder??:|

Thnx ;)

Als je het vraagt aan iemand wiens haar niet geverfd is, dan komt het naar mijn mening over als een belediging .. vraag dit aan iemand die haar haar echt geverft heeft, dan kan door gaan (volgens de routine) met .. ah want een goede vriendin van mij sleepte mij de stad door, opzoek naar die kleur, ze wilt die kleur echt graag, wat is de kleur? .. blablabla ..

Dit heb ik niet uitgetest, want ik zou deze opener zowieso niet gebruiken ..

Hangwire
03-24-2008, 09:07 AM
jongens kunnen we niet de nederlandse variant van matt damon verzinnen... johnny de mol ofzo?

CountG
03-24-2008, 11:29 AM
Ron Brandsteder?

Blueblood
03-28-2008, 02:36 PM
HERMAN!!!! :)

Deze gast (http://www.freewebs.com/hermanberghuis/herman.jpg)