PDA

View Full Version : [Vraag] Cross the line

Gekko
02-04-2008, 08:02 AM
hey jongens ik wil jullie mening over iets,

wie liegt er meer manne of vrouwen?

ok grapje effe serius nu,

ik ben in de game gestapt met avond(game) (bars, cafee's..enz..
hier maakte ik gebruik van indirecte openers(style,mystery enz...)

de resultaten waren wel ok, ik bleef gemiddeld 40min in gesprek met hb's(gemiddeld hb9)
waarvan enkele keren serius te hookpoint bereikt...
ongeacht de goede resultaten, voelde ik met niet zo erg thuis met dat in-direct gedoe( vroeger heb ik altijd direct aangevallen)

mede dat ik zonder wing zit , ben ik mij meer gaan concentreren op day-game...dus direct openen...
ik ben nu iemand die durft, alleen weet ik niet waar de grens ligt....ik ben iemand die van nature een direct to the point en agressieve aanpak heeft met chics....
in mijn omgeving(belgie) waar mensen erg gesloten zijn...zou ik het zover kunne pushen dat ik zelfs in de jail ga belanden;)

voor de mensen met goede inzicht en veel zelf-beheersing, hoe ver kan ik volgens jullie gaan...uiteindelijk doe ik het toch op mijn manier, maar ik hou wel altijd rekening met intelligente raad.

groetjes

Gekko

Justus
02-04-2008, 01:38 PM
- Gefeliciteerd met de slechtste grap van de dag! ;)
- Waarschijnlijk hebben wij een ander idee bij een HB9.
- Wat is precies je vraag? Hoe ver kan ik gaan? Wees eens wat specifieker.
- Direct een slag om de arm houden ten opzichte van nog te plaatsen advies is niet erg uitnodigend.

Jonathan
02-04-2008, 02:19 PM
- Gefeliciteerd met de slechtste grap van de dag!

justus is een eikel....
maar ik kan niet anders dan het met hem eens zijn op deze

Gekko
02-04-2008, 03:15 PM
- Gefeliciteerd met de slechtste grap van de dag! ;)
- Waarschijnlijk hebben wij een ander idee bij een HB9.
- Direct een slag om de arm houden ten opzichte van nog te plaatsen advies is niet erg uitnodigend.

mijn vraag is welke frame is aan te raden bij day-game,
als dames te snel wandelen, hoe ver kun je erin gaan om ze tegen te houden

ps: advies is altijd welkom Justus,

Gekko

Hangwire
02-04-2008, 03:43 PM
niet uit ervaring, maar slechts van wat ik heb gelezen:

als je 100% overtuigd bent van jezelf kan je alles maken, je kan gewoon een meisje bij haar arm pakken en zeggen hey kom hier! praat met me! als je dit met 90% overtuiging doet is het creepy.

ik heb dit trouwens wel geprobeerd, maar niet met 100% overtuiging, en het meisje sloeg mijn arm weg. oh well...

ik zou zeggen probeer gewoon wat, als je eenmaal over de grens bent gegaan weet je zelf wel waar hij ligt.

CountG
02-05-2008, 12:46 AM
Ondanks dat ik je een verschrikkelijke lul vind/vond, denk ik toch dat we persoon en zaak moeten scheiden. Vandaar dat ik toch reageer.

Met betrekking tot je vraag... Deze vraag is hetzelfde als vragen naar "de kerkweg", als het bordje met de straatnaam "kerkweg" boven je hangt. Ik snap je punt, ik snap het heel goed, maar je vraag is je vraag niet.

Achter je vraag zit namelijk veel meer verstopt. Je was een natural vroeger, zo zeg je, en bent nu bezig met The Game. Het bezig gaan met The Game heeft als gevolg dat je super zelfbewust wordt. Dit leid weer tot een (tijdelijke) achteruitgang in je oude vertrouwde game. DIT is wat je dwars zit, waar je probleem zit en waar met name je angst zich in de buurt ophoudt. En dit is daardoor ook hetgene wat je tot deze "schot voor open doel-vraag" heeft aangezet.

Je bent te angstig en geblokkeerd om het gewoon te gaan doen, vermoed ik. Je zegt van niet, maar als je het niet bent: Waarom stap je dan niet gewoon in het vuur en zie je het wel? Je hebt over van alles gelezen, hier op het forum en qua PU boeken, je weet de technieken: ga ervoor. Als je echt wilt, dan moet het feit dat je "niet weet hoe ze reageren" echt geen belemmering zijn, maar juist een uitdaging.

Er zullen je ongetwijfeld nog wel meer dingen dwars zitten, maar dit is wat voor mij op dit moment aanvoelt als hoofdzaak.

Dus:
1. Fix je innergame. Je angsten, je beperkingen, je tunnelvisie en je arrogantie die een enorme berg onzekerheid probeert te beschermen. Confronteer je zelf. Doe het nou maar. Je gaat waarschijnlijk nog een behoorlijk aantal jaren mee op deze planeet, maak het jezelf makkelijker en niet moeilijker; begin nu.

2. Kalibreren. Door middel van "gewoon doen" merken wat de beste approach is. Vraag je daarbij vooraf met name af: Wat voelt normaal aan? Wat voelt goed aan? Indirect? Direct? Het is JOUW Game. Jij speelt het spel, jij bepaalt de regels, voor jou moet het goed voelen.

Succes...

OhMy
02-05-2008, 12:52 AM
Haha de Count gaat er geen doekjes om winden! Seriously though Gekko, lees zijn post want het klopt precies.

Gekko
02-05-2008, 03:44 AM
@ Count G

ik heb een gele kaart ...ik mag niet terug schelden;) just kidding...thanks voor je reactie.

je hebt ergens wel gelijk, wanneer je zegt dat de game mij veel bewuster heeft gemaakt(iedereen hoop ik) , vroeger als natural handelde ik meer vanuit een gevoel, spontaan...nu met al die regeltjes en principes ben ik iets of wat in de war...

je hebt ook gelijk wanneer je zegt, dat je de antwoorden on the field moet zoeken en dat doe ik ook,
ik heb misschien in meer dan de helft van mijn posten ,van de daken geschreeuwd dat je in het vuur moet stappen, het zou nu heel erg zijn,als ik me er zelf niet aan zou houden...ik bedoel ik ga niet iets promoten waar ik zelf niet naar handel...i'm not a clown...
inner-game en calibratie,daar moet ik idd wel aan werken, calibratie vind ik op veld,innergame technieke zal een andere zaak zijn... maar het komt wel goed.
ik ben zeer over tevrede deze reactie, je bent één van de weinigen die de vraag echt begrepen heeft.
succes

@hangwire

ik heb eens aan de haren getrokken van hb 9 die voorbij-kwam in nacht-club wel...en ze draaide zich om en lachte ,het was meteen on...
maar op straat heb ik zo een stunt nog niet geprobeerd,
anyway, ik ga jou advies zeker uittesten
succes

groeten
Gekko

Flirt Gaudio
02-05-2008, 07:55 AM
Als je 100% zeker bent van jezelf, ga je niet afgaan.
Je moet zeker zijn dat je een goede approach kan maken.
Je moet dit wel hebben voorbereid hoor.
Als je een slechte approach gebruikt is het misschien al naar de vaantjes.

CountG
02-05-2008, 08:11 AM
Achja, dan ga je maar 383x naar de vaantjes.. De 384e keer niet meer.

Flirt Gaudio
02-05-2008, 08:20 AM
Achja, dan ga je maar 383x naar de vaantjes.. De 384e keer niet meer.

Inderdaad dan ga je af.
Beter toch om niet af te gaan of wel?

Gekko
02-05-2008, 08:47 AM
@Flirt Gaudio en Count G

jullie hebben allebij gelijk...van één kant moet je u voorbereiden, en langs de andere kant moet je niet bang zijn om af te gaan.

maar nogmaals jullie hebben allebij gelijk...thanks

Gekko

SmoothDoc
02-06-2008, 03:11 AM
Nou he, he. Mr. Day Game hier.

Day Game kun je bijna alles uithalen.

Er zijn maar een aantal regels.

- probeer zo ongevaarlijk mogelijk over te komen (rustig praten, op je gemak lichaamstaal, niet full force Pauw theorie, maar zie er ook niet als 13 in een dozijn, netjes en verzorgd, geknipte, schone nagels, gepoetste schoenen, gewassen en nette kleren, gewassen haar, netjes ruikend e.d. op je paasbest dus)

- nooit achter je target aanlopen

- direct zijn

- zo snel mogelijk haar aan het lachen krijgen (dat ontwapent)

- of gelijk wat gaan drinken, of telefoonnummer krijgen (e-mail adres, ja dat vind ik echt beneden mijn stand)

Bijvoorbeeld 5 op de 10 reactie "Ik heb een vriend" 'Oh, wat een compliment, dankjewel" "huh"

"Nou ik wilde alleen wat met je gaan drinken, en jij wilt zit gelijk bij mij aan een relatie te denken, nou nou"

Zij moet lachen - BAM ik heb je (tenminste als het maar een afpoeiertje was).

Gekko, succes. Day game is het meeste leuke wat jij je maar kan bedenken. Clubgame vind ik zelf, shit. Veel vrouwen die vooringenomen reageren, en niet zichzelf zijn. Hookpoint, bij Day Game heb je dat soms binnen 1 minuut, nee 10 seconden. Verder veel leuke vrouwen, die je bijna nooit, en soms ook echt nooit in het uitgaansleven zou tegenkomen. Verder zijn ze echt leuk qua uiterlijk, want in de disco wil het de ochtend daarna toch nog wel eens tegenvallen.

Groetjes SmoothDoc

Gekko
02-06-2008, 04:42 AM
thanks SmoothDoc,

ik heb het al paar keer geprobeerd zoals jij het beschrijft, (hb laten lachen, en het is erg goed gegaan)

echter zijn er soms hb's die enorm snel wandelen....ik ga het uitzoeken,

groetjes
Gekko

Musquito
02-07-2008, 08:12 AM
Zucht...Vertellen jullie mij nou eens waar jullie al die Hot Babes met het cijfer 9 vandaan toveren.Ik zie ze namelijk nooit....

Gekko
02-07-2008, 04:46 PM
Zucht...Vertellen jullie mij nou eens waar jullie al die Hot Babes met het cijfer 9 vandaan toveren.Ik zie ze namelijk nooit....

je moet eens goed kijken...op hun voorhoofd staat een kleine 9 gestempeld...

daflesh
02-15-2008, 01:42 PM
Kalibreren is het antwoord waardoor je de shit die smoothdoc aangeeft uit kunt halen en je (ogenschijnlijk) geen grenzen hebt.
Een quotes die dat punt versterkt: Rockafeller (weet niet zeker of je dit zo spelt, maar je snapt wie ik bedoel) "When I loose I loose small but when I win I win big" Als jij jouw game goed speelt zul je af en toe een blauwtje lopen, maar zal zij en jij een positief gevoel houden aan de interactie, als je echter wint ligt ze echter kort daarna in je bed.

Bedenk dat je eigen gedachten jouw wereld bepalen en dus limiteren. Als jij weet dat je gaat slagen dan slaag jij ook en zijn je mogelijkheden ongelimiteerd.

Gekko
02-16-2008, 10:16 AM
@daflesh

thanks man...Rockafeller had geen ongelijk...