Gekko
01-25-2008, 06:28 PM
hallo,
ik zoek een wing-man die in (belgie)provincie limburg woont.
heb nog geen pick-up gerealiseerd, maar wel al heel geslaagde inter-acties gehad.
zowel, day-game,bar-game, en club game.
daarom zoek ik ook iemand die net zoals mij ,bereid is to jump in the fire.
zelf heb ik erg veel AA maar het weerhoud me niet om een set te openen, waar het ook moge zijn(op straat, in winkel, station, bar, club), en in de meeste gevallen met succes.
ben echter ook wandelen gestuurd geweest,maar toch veeeel minder dan als ik in begin had gedacht...
ik spreek geen hb's aan die minder als 8 zijn, hb 9 en 10's is het niveau waar ik het voor doe.
(vb van hb8:britney spears, dus alledaagse party chics,barbie types enz..)
(vb van hb9: monica bellucci, dus echte bitches, zogezegde perfecte vrouwen die het zeer hoog in de bol hebben..)
(vb van hb10: manuela arcuri(zie google) ofwel, chics die exteem hot zijn of hoge status hebben, of beiden....
nogmaals , ik heb het over aanspreken en gamen van zulke chics, het closen en pick-up komt wel goed.
de bedoeling is dat mijn wing even gewaagd is, (ben geen baby-sitter;) )
eigenschappen van wing: respectvol
eerlijk
intelligent
kritisch(constructieve manier)
optimist
ruimdenkend
(vervoer rijbewijs)
(iemand die niet snel verliefd word;)
en natuurlijk iemand die tegen
een stootje kan ,de field is geen
lachertje he)
(geen betweters of koppige mensen, we moeten allemaal bijleren, en ook bereid zijn om te leren)
(aja leeftijd iemand tussen de 21 en 29, kwestie van beetje op zelfde golf-lengte te zitten)
ben zelf van italiaanse afkomst dus, wing die niet anti-spaghetti-vreters is;)
wie intresse heeft mag antwoorden of pm.
ps: ik ben geen pua, maar ik speel graag hard, ben je bereid om u te verbranden? let me know;)
see you
Gekko
ik zoek een wing-man die in (belgie)provincie limburg woont.
heb nog geen pick-up gerealiseerd, maar wel al heel geslaagde inter-acties gehad.
zowel, day-game,bar-game, en club game.
daarom zoek ik ook iemand die net zoals mij ,bereid is to jump in the fire.
zelf heb ik erg veel AA maar het weerhoud me niet om een set te openen, waar het ook moge zijn(op straat, in winkel, station, bar, club), en in de meeste gevallen met succes.
ben echter ook wandelen gestuurd geweest,maar toch veeeel minder dan als ik in begin had gedacht...
ik spreek geen hb's aan die minder als 8 zijn, hb 9 en 10's is het niveau waar ik het voor doe.
(vb van hb8:britney spears, dus alledaagse party chics,barbie types enz..)
(vb van hb9: monica bellucci, dus echte bitches, zogezegde perfecte vrouwen die het zeer hoog in de bol hebben..)
(vb van hb10: manuela arcuri(zie google) ofwel, chics die exteem hot zijn of hoge status hebben, of beiden....
nogmaals , ik heb het over aanspreken en gamen van zulke chics, het closen en pick-up komt wel goed.
de bedoeling is dat mijn wing even gewaagd is, (ben geen baby-sitter;) )
eigenschappen van wing: respectvol
eerlijk
intelligent
kritisch(constructieve manier)
optimist
ruimdenkend
(vervoer rijbewijs)
(iemand die niet snel verliefd word;)
en natuurlijk iemand die tegen
een stootje kan ,de field is geen
lachertje he)
(geen betweters of koppige mensen, we moeten allemaal bijleren, en ook bereid zijn om te leren)
(aja leeftijd iemand tussen de 21 en 29, kwestie van beetje op zelfde golf-lengte te zitten)
ben zelf van italiaanse afkomst dus, wing die niet anti-spaghetti-vreters is;)
wie intresse heeft mag antwoorden of pm.
ps: ik ben geen pua, maar ik speel graag hard, ben je bereid om u te verbranden? let me know;)
see you
Gekko