PDA

View Full Version : [Wing] Wingman gezocht

Gekko
01-25-2008, 06:28 PM
hallo,

ik zoek een wing-man die in (belgie)provincie limburg woont.
heb nog geen pick-up gerealiseerd, maar wel al heel geslaagde inter-acties gehad.
zowel, day-game,bar-game, en club game.

daarom zoek ik ook iemand die net zoals mij ,bereid is to jump in the fire.
zelf heb ik erg veel AA maar het weerhoud me niet om een set te openen, waar het ook moge zijn(op straat, in winkel, station, bar, club), en in de meeste gevallen met succes.
ben echter ook wandelen gestuurd geweest,maar toch veeeel minder dan als ik in begin had gedacht...
ik spreek geen hb's aan die minder als 8 zijn, hb 9 en 10's is het niveau waar ik het voor doe.
(vb van hb8:britney spears, dus alledaagse party chics,barbie types enz..)
(vb van hb9: monica bellucci, dus echte bitches, zogezegde perfecte vrouwen die het zeer hoog in de bol hebben..)
(vb van hb10: manuela arcuri(zie google) ofwel, chics die exteem hot zijn of hoge status hebben, of beiden....

nogmaals , ik heb het over aanspreken en gamen van zulke chics, het closen en pick-up komt wel goed.
de bedoeling is dat mijn wing even gewaagd is, (ben geen baby-sitter;) )

eigenschappen van wing: respectvol
eerlijk
intelligent
kritisch(constructieve manier)
optimist
ruimdenkend
(vervoer rijbewijs)
(iemand die niet snel verliefd word;)
en natuurlijk iemand die tegen
een stootje kan ,de field is geen
lachertje he)
(geen betweters of koppige mensen, we moeten allemaal bijleren, en ook bereid zijn om te leren)

(aja leeftijd iemand tussen de 21 en 29, kwestie van beetje op zelfde golf-lengte te zitten)

ben zelf van italiaanse afkomst dus, wing die niet anti-spaghetti-vreters is;)

wie intresse heeft mag antwoorden of pm.

ps: ik ben geen pua, maar ik speel graag hard, ben je bereid om u te verbranden? let me know;)

see you

Gekko

Karwan
01-26-2008, 10:47 AM
Het klinkt net of je een date zoekt

Captain Cool
01-26-2008, 11:14 AM
haha, lol!
je spreekt jezelf wel een beetje tegen gekko.
heb nog geen pick-up gerealiseerd
versus
in de meeste gevallen met succes.

Gekko
01-26-2008, 03:46 PM
@leung

ik zoek mijn dates on the field...
hoe kom je er nu bij een date? ik heb toch niet vermeld dat je knap moet zijn....

@cc

neil strauss, had zelfs nog geen k-close gerealiseerd toen hij met mystery workshops geen geven, maar hij opende wel succesvol enz...en had goede interacties...so what?
skills ontwikkelen is voor mij belangrijker als pickup...maar de meeste mensen oordelen op resultaten i know, that's live...

Gekko

Karwan
01-27-2008, 05:52 AM
Gekko het was maar een grappie

Justus
01-27-2008, 09:12 AM
Jongens, Gekko zoekt een wing via deze topic.
Laten de topic gebruiken waarvoor hij bedoeld is, het vinden van potentiële wings voor Gekko.

Sol1d
01-27-2008, 06:00 PM
Jongens, Gekko zoekt een wing via deze topic.
Laten de topic gebruiken waarvoor hij bedoeld is, het vinden van potentiële wings voor Gekko.

maak er maar 'potentiële wings voor Gekko en Sol1d' van.

Als er iemand interesse heeft voor te wingen in Gent by week.
Liefst iemand met ervaring :), omdat ik er zelf geen heb. :(

Sibly
02-06-2008, 07:28 AM
Hey Gekko,

Ik woon niet in Belgisch Limburg maar wel in Maastricht en volgens mij is dat niet zo ver van elkaar :)... dus als je een keer een avondje maastricht wilt doen ben ik voor! Of ergens in belgie... maakt me niet uit, zolang k m'n hoofd maar ergens kan neerleggen die avond :)