III Sight III
01-24-2008, 02:20 PM
Wat is nu Aura? aura is een soort levensenergie om ieder levend wezen heen die je gevoelens (mentale staat) aangeeft.
en veel mensen kunnen het leren als je een beetje spiritueel aangelegd ben en dat zijn veel mensen.een soort sterke intiuitie
Ik zal proberen uitte leggen hoe het eruit ziet. het is als een laag van ong 8cm om je heen die textuur heeft als de doorzichtige sneeuw die je soms op je tv krijgt.en daar vloeien langzaam allemaal vrij doffe maar zichtbare kleuren.
meestal maar 2 a 3.
je kan dus zien of iemand blij,verdrietig,boos,jaloers,verliefd,etc is
Dit kan heel handig in the Game zijn als een point of interest of om de gevoelens van je target te lezen.
Dit dient natuurlijk goed als gespreksonderwerp
bv 'Ik denk dat je Jaloers bent' of 'Volgens mij ben je paranormaal aangelegd'
Het lijkt mij dat je dit het best op een vrouwengroep kan gebruiken of one on one op je target.Die zijn er meer geintereseerd in.
Ik heb zelf veel succesvolle gesprekken gehad door mijn 'gave'
Ik heb zelf gemerkt dat het het beste werkt bij feesten in een thuis situaties.
waar mensen meestal diepere gesprekken hebben.
maar het is cker een handige tool voor elke uitgaansgelegenheid
Ik zal nu wat uitleg geven over de betekenissen van de kleuren.
Rood - aktiviteit, extrovertheid, beweging, vitaliteit, nervositeit, emotionaliteit
Lichtrood - enthousiastme, vreugde, erotiek, seksualiteit, sensibiliteit, dominantie, vastberadenheid
Donkerrood - daadkracht, wil, mannelijkheid, woede, ergernis, leidersnatuur, moed, boosheid
Donkerbruin - egoïsme, liefdeloosheid, aardegebonden, afhankelijkheid, ziekte, vernietiging
Oranje - creativiteit, actieve intelligentie, zelverzekerdheid, levenslust, warmte, gevoeligheid, openheid naar de wereld toe
Oranje-geel - scherp verstand, zelfbewustzijn, ambitie
Geel - spontaniteit, intellect en verstand, organisatietalent, ego, sociale vaardigheden, originaliteit
Lichtgeel - openheid, luchtigheid, helder verstand, sterke persoonlijkheid, frisheid
Okergeel - stabiliteit, realiteit, spaarzaamheid, spanning
Groen - betrokkenheid, groei, verandering, overgave, rust, liefde
Geel-groen - sympathie, medegevoel, communicatie
Donkergroen - stijl, eigendunk, aanpassingsvermogen, levenskracht, verslagenheid, materialisme
Blauw - introvert, rust, verdieping, afstandelijkheid, eenzaamheid, waarheid, toewijding, wijsheid, stabiliteit, intuitie
Lichtblauw - toewijding aan idealen, zachtheid, eenzaamheid, gereserveerdheid
indigo - genezende eigenschappen, goedheid, geslotenheid, serieusheid, voorzichtigheid
Lila - mystiek, magie, diepzinnigheid, tolerantie
Roze - sensibiliteit, fijngevoeligheid, emotionaliteit, vrouwelijkheid, sentimentaliteit, zachtheid, vurig verlangen
Violet - intuitie, kunst, kreativiteit, paranormale begaafdheid, geloof, fantasie, geheimzinnig, gereserveerdheid, spiritualiteit
Wit - ontwikkelde spiritualiteit, hoger bewustzijn, energiestuwing, wijsheidDit hoef je natuurlijk niet allemaal precies te weten. alleen de belangrijkste kleuren en eigenschappen zijn al veelhelpend. maar dat ligt aan je zelf hoe diep je wil gaan.
Er zijn veel cursussen waar je dit kan leren(als je een beetje paranormaal bent) en als je dit niet weet zijn er veel testen en verdere informatie op het internet te vinden.
Ik hoop dat ik jullie een beetje geiinformeerd heb over het zien van aura's
en hoe het je kan helpen.
(Het klinkt miss een beetje gevoelig enso maar Chicks dig that )
Laterss
en veel mensen kunnen het leren als je een beetje spiritueel aangelegd ben en dat zijn veel mensen.een soort sterke intiuitie
Ik zal proberen uitte leggen hoe het eruit ziet. het is als een laag van ong 8cm om je heen die textuur heeft als de doorzichtige sneeuw die je soms op je tv krijgt.en daar vloeien langzaam allemaal vrij doffe maar zichtbare kleuren.
meestal maar 2 a 3.
je kan dus zien of iemand blij,verdrietig,boos,jaloers,verliefd,etc is
Dit kan heel handig in the Game zijn als een point of interest of om de gevoelens van je target te lezen.
Dit dient natuurlijk goed als gespreksonderwerp
bv 'Ik denk dat je Jaloers bent' of 'Volgens mij ben je paranormaal aangelegd'
Het lijkt mij dat je dit het best op een vrouwengroep kan gebruiken of one on one op je target.Die zijn er meer geintereseerd in.
Ik heb zelf veel succesvolle gesprekken gehad door mijn 'gave'
Ik heb zelf gemerkt dat het het beste werkt bij feesten in een thuis situaties.
waar mensen meestal diepere gesprekken hebben.
maar het is cker een handige tool voor elke uitgaansgelegenheid
Ik zal nu wat uitleg geven over de betekenissen van de kleuren.
Rood - aktiviteit, extrovertheid, beweging, vitaliteit, nervositeit, emotionaliteit
Lichtrood - enthousiastme, vreugde, erotiek, seksualiteit, sensibiliteit, dominantie, vastberadenheid
Donkerrood - daadkracht, wil, mannelijkheid, woede, ergernis, leidersnatuur, moed, boosheid
Donkerbruin - egoïsme, liefdeloosheid, aardegebonden, afhankelijkheid, ziekte, vernietiging
Oranje - creativiteit, actieve intelligentie, zelverzekerdheid, levenslust, warmte, gevoeligheid, openheid naar de wereld toe
Oranje-geel - scherp verstand, zelfbewustzijn, ambitie
Geel - spontaniteit, intellect en verstand, organisatietalent, ego, sociale vaardigheden, originaliteit
Lichtgeel - openheid, luchtigheid, helder verstand, sterke persoonlijkheid, frisheid
Okergeel - stabiliteit, realiteit, spaarzaamheid, spanning
Groen - betrokkenheid, groei, verandering, overgave, rust, liefde
Geel-groen - sympathie, medegevoel, communicatie
Donkergroen - stijl, eigendunk, aanpassingsvermogen, levenskracht, verslagenheid, materialisme
Blauw - introvert, rust, verdieping, afstandelijkheid, eenzaamheid, waarheid, toewijding, wijsheid, stabiliteit, intuitie
Lichtblauw - toewijding aan idealen, zachtheid, eenzaamheid, gereserveerdheid
indigo - genezende eigenschappen, goedheid, geslotenheid, serieusheid, voorzichtigheid
Lila - mystiek, magie, diepzinnigheid, tolerantie
Roze - sensibiliteit, fijngevoeligheid, emotionaliteit, vrouwelijkheid, sentimentaliteit, zachtheid, vurig verlangen
Violet - intuitie, kunst, kreativiteit, paranormale begaafdheid, geloof, fantasie, geheimzinnig, gereserveerdheid, spiritualiteit
Wit - ontwikkelde spiritualiteit, hoger bewustzijn, energiestuwing, wijsheidDit hoef je natuurlijk niet allemaal precies te weten. alleen de belangrijkste kleuren en eigenschappen zijn al veelhelpend. maar dat ligt aan je zelf hoe diep je wil gaan.
Er zijn veel cursussen waar je dit kan leren(als je een beetje paranormaal bent) en als je dit niet weet zijn er veel testen en verdere informatie op het internet te vinden.
Ik hoop dat ik jullie een beetje geiinformeerd heb over het zien van aura's
en hoe het je kan helpen.
(Het klinkt miss een beetje gevoelig enso maar Chicks dig that )
Laterss