PDA

View Full Version : [Gambit] Aura lezen (nieuwe methode)

III Sight III
01-24-2008, 02:20 PM
Wat is nu Aura? aura is een soort levensenergie om ieder levend wezen heen die je gevoelens (mentale staat) aangeeft.

en veel mensen kunnen het leren als je een beetje spiritueel aangelegd ben en dat zijn veel mensen.een soort sterke intiuitie

Ik zal proberen uitte leggen hoe het eruit ziet. het is als een laag van ong 8cm om je heen die textuur heeft als de doorzichtige sneeuw die je soms op je tv krijgt.en daar vloeien langzaam allemaal vrij doffe maar zichtbare kleuren.
meestal maar 2 a 3.

je kan dus zien of iemand blij,verdrietig,boos,jaloers,verliefd,etc is
Dit kan heel handig in the Game zijn als een point of interest of om de gevoelens van je target te lezen.
Dit dient natuurlijk goed als gespreksonderwerp
bv 'Ik denk dat je Jaloers bent' of 'Volgens mij ben je paranormaal aangelegd'

Het lijkt mij dat je dit het best op een vrouwengroep kan gebruiken of one on one op je target.Die zijn er meer geintereseerd in.

Ik heb zelf veel succesvolle gesprekken gehad door mijn 'gave'
Ik heb zelf gemerkt dat het het beste werkt bij feesten in een thuis situaties.
waar mensen meestal diepere gesprekken hebben.
maar het is cker een handige tool voor elke uitgaansgelegenheid

Ik zal nu wat uitleg geven over de betekenissen van de kleuren.

Rood - aktiviteit, extrovertheid, beweging, vitaliteit, nervositeit, emotionaliteit
Lichtrood - enthousiastme, vreugde, erotiek, seksualiteit, sensibiliteit, dominantie, vastberadenheid
Donkerrood - daadkracht, wil, mannelijkheid, woede, ergernis, leidersnatuur, moed, boosheid
Donkerbruin - egoïsme, liefdeloosheid, aardegebonden, afhankelijkheid, ziekte, vernietiging
Oranje - creativiteit, actieve intelligentie, zelverzekerdheid, levenslust, warmte, gevoeligheid, openheid naar de wereld toe
Oranje-geel - scherp verstand, zelfbewustzijn, ambitie
Geel - spontaniteit, intellect en verstand, organisatietalent, ego, sociale vaardigheden, originaliteit
Lichtgeel - openheid, luchtigheid, helder verstand, sterke persoonlijkheid, frisheid
Okergeel - stabiliteit, realiteit, spaarzaamheid, spanning
Groen - betrokkenheid, groei, verandering, overgave, rust, liefde
Geel-groen - sympathie, medegevoel, communicatie
Donkergroen - stijl, eigendunk, aanpassingsvermogen, levenskracht, verslagenheid, materialisme
Blauw - introvert, rust, verdieping, afstandelijkheid, eenzaamheid, waarheid, toewijding, wijsheid, stabiliteit, intuitie
Lichtblauw - toewijding aan idealen, zachtheid, eenzaamheid, gereserveerdheid
indigo - genezende eigenschappen, goedheid, geslotenheid, serieusheid, voorzichtigheid
Lila - mystiek, magie, diepzinnigheid, tolerantie
Roze - sensibiliteit, fijngevoeligheid, emotionaliteit, vrouwelijkheid, sentimentaliteit, zachtheid, vurig verlangen
Violet - intuitie, kunst, kreativiteit, paranormale begaafdheid, geloof, fantasie, geheimzinnig, gereserveerdheid, spiritualiteit
Wit - ontwikkelde spiritualiteit, hoger bewustzijn, energiestuwing, wijsheidDit hoef je natuurlijk niet allemaal precies te weten. alleen de belangrijkste kleuren en eigenschappen zijn al veelhelpend. maar dat ligt aan je zelf hoe diep je wil gaan.

Er zijn veel cursussen waar je dit kan leren(als je een beetje paranormaal bent) en als je dit niet weet zijn er veel testen en verdere informatie op het internet te vinden.

Ik hoop dat ik jullie een beetje geiinformeerd heb over het zien van aura's
en hoe het je kan helpen.

(Het klinkt miss een beetje gevoelig enso maar Chicks dig that )

Laterss

Cless
01-25-2008, 03:27 AM
Lijkt me geweldig, er ontbreekt echter 1 belangrijk detail in je verhaal.
Hoe kan je iemands aura zien?
Dat 'er veel op internet is te vinden' begrijp ik, maar voor buitenstaanders is dat altijd een grote warboel. Misschien kan jij me helpen met wat goede links?

senks,
Cless

III Sight III
01-25-2008, 07:54 AM
Ok ik heb hier iets dat je thuis kan proberen: samen met wat extra informatie
http://members.home.nl/missmupke/aura.html
http://newage.rubriek.nl/spiritueel/aura.asp
http://home.wxs.nl/~casperma/gemma/1aurazien.htm

hier is een test:
http://www.astrallion.nl/aura/greywall.html

hier is een uitgebreid stappen plan:
http://www.astraldynamics.com/tutorials/?BoardID=9&BulletinID=259

Acoida
01-25-2008, 12:30 PM
Mijn oma claimt dat te kunnen. Ze maakte me er vroeger altijd bang mee.

He man, je geeft me net een geweldig idee.

Zelf ben ik bezig met cold reading, dit houd in dat je persoonlijke eigenschappen van een persoon tussen de regels door kunt opvangen. Door te focussen aan wat ze zeggen, aan hebben etc. Derren Brown is hier goed in.

Door cod reading te mengen met aura, kan ik denk ik wel een leuke routine verzinnen en een keer fieldtesten.

See ya out there.

Kendyman
01-26-2008, 02:46 AM
Ik wil hier graag even mijn persoonlijke mening over kwijt:

sorry hoor, maar dit gaat me toch een beetje te ver. Een aura is niet zichtbaar. Misschien zou je iets kunnen voelen, maar je kan echt geen verschillende kleuren om iemand heen zien, tenzij je aan de drugs bent.

En ik snap niet waarom dit een gambit zou zijn. Je bedoeld dat je aan iemand moet gaan vertellen dat deze persoon een aura heeft, en dat jij deze kan zien? en dan moet je erbij vertellen wat het betekend, omdat zij een gele aura heeft?Dat is dan alleen maar leuk als je de indruk op haar wilt maken dat je van de nieuwe generatie Jomanda bent, niet echt een indruk die ik graag van mezelf zou willen geven.

Ik zou zeggen: let op lichaamstaal als je wat meer wilt weten over de echte gevoelens van je target.

Maar als iemand anders dit kan gebruiken, dan is er natuurlijk niets mis met je post.

gr Kendy

Blitzkrieg
01-26-2008, 07:22 AM
Wel een goeie neg..

'Wil je een stapje opzij doen? Je zit in mijn aura.'

Themechanic
01-26-2008, 08:53 AM
Sorrie vriend, maar dit is echt lulkoek.

Of paranormale verschijnselen nou bestaan of niet, er is géén "aura van levensenergie" dat om mensen heen hangt en dat je kan zien.

Bovendien ben ik, en met mij een boel mensen met redelijke sociale vaardigheden, uitstekend in staat om iemands emotionele gesteldheid aan te voelen ZONDER zijn aura te hoeven zien :p

Richt je aandacht gewoon wat meer op je medemens in plaats van op je eigen "speciale" gaven.

ThekingXxL
01-26-2008, 10:18 AM
Wel een goeie neg..

'Wil je een stapje opzij doen? Je zit in mijn aura.'

Wahahha jaa die is zeker goedd whahaha :D :p

Bedankt die zal ik ooit gaan gebruiken(funny) :p

Justus
01-27-2008, 09:02 AM

Of paranormale verschijnselen nou bestaan of niet, er is géén "aura van levensenergie" dat om mensen heen hangt en dat je kan zien.

Bovendien ben ik, en met mij een boel mensen met redelijke sociale vaardigheden, uitstekend in staat om iemands emotionele gesteldheid aan te voelen ZONDER zijn aura te hoeven zien :p

Richt je aandacht gewoon wat meer op je medemens in plaats van op je eigen "speciale" gaven.

Interessant.
Persoonlijk ken ik talloze mensen die claimen aura's te kunnen zien en naar verluidt is in de Oosterse wereld (zoals Indonesië, Bali en de Molukken) het zeer gebruikelijk om dergelijke 'krachten' te hebben. Omdat er kwantiteit om me heen zo groot was, heb ik eigenlijk nooit met een kritische blik gekeken naar het fenomeen of getwijfeld aan zijn authenticiteit.

Het kritische artikel op: http://nederlands.skepdic.com/dict_aura.htm , is echter helder over de toedracht van Aura's.

Met betrekking to pick-up denk ik dat het lezen van aura's zeker een sterke DHV kan zijn voor bepaalde type vrouwen, bij de nuchtere types kan het echter als 'zweverig, naïef gebabbel' overkomen en veranderen in een DLV.

Persoonlijk prefereer ik de term 'positieve levensenergie' om het gevoel uit te drukken dat ik bij mensen krijg. Dit kan speciale krachten om mensenkennis insinueren, zonder dat je verwijst naar het paranormale.

III Sight III
01-27-2008, 12:32 PM

Ik wil benadrukken dat het schrijven van deze post ,de reden had om informatie te geven aan geiintereseerde En als toevoeging voor hun game te dienen

en als je er niet in gelooft.reply dan lkkr ni vriend;)