PDA

View Full Version : [Vraag] Omdat ik het effe kwijt moet

Acoida
01-16-2008, 08:24 AM
Heren,

Ik moet effe wat kwijt anders ontploft mijn hoofd.

Laatste tijd heb ik er meer en meer mee te kampen. De hoeveelheid materiaal die ik heb blijft ophopen en er word wat sargen betreft door mij weinig ondernomen. Tot helemaal niets. Ik doe al meer dan een jaar alleen lezen en voorbereiden. Tot mijn grote spijt niets ondernemen.

Net als ik mezelf helemaal heb klaargemaakt om te gaan komt onze grote vriend AA effe zijn kop laten zien en een paar drankjes later zit je te balen en jezelf mentaal aan het slopen. Vooral omdat ik weet dat ik het zou kunnen. Ik besef me uiteraard ook heel goed dat ik waarschijnlijk een paar 1000 keer op me bek zal gaan.

Ik en jullie kunnen ons vast 1000 redenen bedenken waarom dit zo is. Mijn vraag en bezorgheid is of hier mee om te gaan is en of anderen zich in deze positie welleens hebben gevonden. En zo ja, hoe? En hoe ben jij uit het dal geklommen?

Ik wil echt een PUA worden en dit gedeelte van me leven regelen. Ik verwacht geen wonderoplossing van jullie, maar van anderen kan je wel wat leren vind ik.

Gegroet,

Acoida

Karwan
01-16-2008, 09:36 AM
Vrind je bent niet de enige die veel leest lezen is niet slecht, het is allen zonde als je niets mee doet. ook al ken je alle boeken uit je hoofd wat heb je er aan?

Wat ik gedaan heb om van die AA af te komen is zo veel moegelijk set's opennen. ben zo vaak afgewezen, heb zo veel leuke gespreken gehad. het is het echt proberen waard. Dat AA gaat niet weg allen je leert wel me om te gaan.

Probeer eerste over dat AA te komen dan goed opennen dan pas je druk maken om A2 en A3.(dat is mijn manier van doen, zo werkt het voor mij het beste)

Ik zeg altijd, ik hoef niet te leren hoe ik een vrouw een orgasme moet geven als ik een set niet kan opennen.

Zorg er voor dat je bij de volgende meeting of sargin avond van de forum bij ons bent.

Love,

Leung

Cless
01-16-2008, 09:37 AM