PDA

View Full Version : [Vraag] Omdat ik het effe kwijt moet

Acoida
01-16-2008, 08:24 AM
Heren,

Ik moet effe wat kwijt anders ontploft mijn hoofd.

Laatste tijd heb ik er meer en meer mee te kampen. De hoeveelheid materiaal die ik heb blijft ophopen en er word wat sargen betreft door mij weinig ondernomen. Tot helemaal niets. Ik doe al meer dan een jaar alleen lezen en voorbereiden. Tot mijn grote spijt niets ondernemen.

Net als ik mezelf helemaal heb klaargemaakt om te gaan komt onze grote vriend AA effe zijn kop laten zien en een paar drankjes later zit je te balen en jezelf mentaal aan het slopen. Vooral omdat ik weet dat ik het zou kunnen. Ik besef me uiteraard ook heel goed dat ik waarschijnlijk een paar 1000 keer op me bek zal gaan.

Ik en jullie kunnen ons vast 1000 redenen bedenken waarom dit zo is. Mijn vraag en bezorgheid is of hier mee om te gaan is en of anderen zich in deze positie welleens hebben gevonden. En zo ja, hoe? En hoe ben jij uit het dal geklommen?

Ik wil echt een PUA worden en dit gedeelte van me leven regelen. Ik verwacht geen wonderoplossing van jullie, maar van anderen kan je wel wat leren vind ik.

Gegroet,

Acoida

Karwan
01-16-2008, 09:36 AM
Vrind je bent niet de enige die veel leest lezen is niet slecht, het is allen zonde als je niets mee doet. ook al ken je alle boeken uit je hoofd wat heb je er aan?

Wat ik gedaan heb om van die AA af te komen is zo veel moegelijk set's opennen. ben zo vaak afgewezen, heb zo veel leuke gespreken gehad. het is het echt proberen waard. Dat AA gaat niet weg allen je leert wel me om te gaan.

Probeer eerste over dat AA te komen dan goed opennen dan pas je druk maken om A2 en A3.(dat is mijn manier van doen, zo werkt het voor mij het beste)

Ik zeg altijd, ik hoef niet te leren hoe ik een vrouw een orgasme moet geven als ik een set niet kan opennen.

Zorg er voor dat je bij de volgende meeting of sargin avond van de forum bij ons bent.

Love,

Leung

Cless
01-16-2008, 09:37 AM
Ten eerste, nee ik ben niet in die positie geweest. Ik was aardig over mijn AA heen toen ik voor het eerst the game las. Daarom is mijn proces ook veel geleidelijker (en misschien langzamer) gegaan. Op dit forum (niet alleen in NL gedeelte) zie je gasten LMR studeren en discusieren over de lastigste tactieken terwijl ze nog nooit een #close hebben bereikt.

Wat volgens mij de oplossing is (en nee daar zat je niet op te wachten) is bij het begin beginnen. Voor een geslaagde sarge zul je eerst geslaagd moeten openen. Leer dat, en laat je kennis over comfort fase lekker thuis. Ga er op uit en open open open. Thuis Ebooks lezen is makkelijk en kan altijd nog, want de kennis bijna onuitputbaar. Wacht niet tot je alle 9874 tactieken alfabetisch hebt geinternaliseerd, maar begin met het zeggen van 'hoi' tegen vreemden. Dat laatste is namelijk een stuk moeilijk en een stuk leerzamer.

P.S. goeie post. Zelf erkenning is punt 1.

Les Slackeur
01-16-2008, 10:14 AM
Misschien samen met vrienden op pad gaan? Heeft bij mij erg geholpen dat ik door goede vrienden van me gewoon gepushed ben om te gaan openen, en de eerste paar keer breekt het zweet je uit...en geleidelijk word dat steeds minder. Uiteindelijk doe je het helemaal zelf :)

Sibly
01-16-2008, 11:15 AM
Ik heb het ook even daar gezeten waar jij nu zit, maar ben er aardig over gekropen en aan het kruipen. Een aantal tips die voor mij werkten:
- leer wat openers die je wilt proberen, ga uit met de intentie deze dingen te proberen bij wijze van experiment om te kijken hoe ze reageren. Niet eens om te kijken hoe lang jij het volhoudt, maar met als doel om bv maar 5 seconden in een set te zijn. Dat doel is natuurlijk makkelijk te halen dus neemt een hoop druk weg. >>houd je aan de 3 second rule avanf het moment dat je de kroeg in komt<< Echt deze regel is goud.
- Sta in een club, en zie het als wat het is, niet als de deceptie. Een grote kale ruimte met stomme lichten, herrie en mensen die vreemd doen!
- De enige manier om van angst af te komen is exposure! Dit is echt zo, ook bij angststoornissen in de psychiatrie. Dude, je werkt aan jezelf, wees trots. Denk aan die dubbele agenda als je opent, geeft je een Dr. Evil gevoel dat je hen gaat gebruiken terwijl ze het niet weten :)
- Ten slotte, maar niet als minste, er speelt een soort schaamte om af te gaan een grote rol. Raak die kwijt, ik weet niet hoezeer je bekend bent met hypnotica, maar zijn tips om expres voor lul te gaan lopen overdag hebben mij veel geholpen. Zodra je een paar keer expres flink voor lul hebt gestaan, valt die mislukte opener in het niet... Zodra je een keer denkt, "zo kan ik de deur niet uit, even fatsoeneren" doe het niet! zie het als dit soort experiment! :) Works great...

Succes.

Sjaak
01-16-2008, 11:57 AM
Je moet er gewoon ingaan met de mentaliteit: f*ck it. Als het wat wordt, dan wordt het wat. Zij blij. Als het niks wordt, dan wordt het niks. She misses out on something!!!

Dat is de mentaliteit die ik mezelf gaf in het begin. Haar verlies. Al snel verdwijnt je hele fear of rejection.

Daarnaast, bedenk jezelf dit!!! : Je bent op dat moment erg bang.. het is volkomen logisch om bang te zijn... Herken die angst!! Ik ben bang! Waarom ben ik bang?! wat een b*llshit dat ik bang ben! Als ik nu niet open, BEN ik over 5 minuten boos op mezelf dat ik het niet heb gedaan! Probeer dat te bedenken op het moment dat je bang wordt, en zet die fear of rejection om in fear of getting mad at yourself ;) Je zal je alleen maar meer klote voelen als je niet opent, zelfs als je gereject wordt (dan heb je het tenminste gedaan, her loss).

Is misschien makkelijk praten, maar het helpt echt.

caveman86
01-16-2008, 12:29 PM
Ja ik ben PREEEEEECIIES in de zelfde situatie als jij geweest...

Je kan 2 keuzes maken vriend...

1. Je kapt met het lezen, en hier te posten, en gaat gewoon door met hoe je altijd al was (is misschien niet eens zo slecht).

2. Je kapt met lezen, en je GAAT openen. Of het nou de eene of andere opener is, dat is je doel.

De 2e keuze heb ik gemaakt...en als je dit wilt moet je het ook doen.
Ik raad dus aan dat je dit doet, en ALS je dit doet, moet je het ook blijven doen want het is niet makkelijk en is een lang process. OF je kapt NU en kijkt niett meer terug of je kapt NOOIT en kijkt niet meer terug.

Ik neem aan dat je de 2e keuze inderdaad gaat maken, dus JA
je GAAT deze Zaterdag of het nou je moeders verjaardag of je een GiGANTISCHE toets hebt op maandag ochtend..het maakt niet uit want openen duurt maar 1 tot 5 seconden (wat daarna volgt is allemaal leuk maar niet belangrijk genoeg om er voor de komende 3 weken over te praten of denken of posten of kijken!)
dus geen gelul, doen, want je leeft maar 1 keer
elke keer dat je dit gevoel hebt moet je je zezelf vragen
´WIL IK EEN SAAI LEVEN´
Als het antwoord nee is, then stop fucking around, en we willen je lelijke naam niet meer op dit board zien...(ik moet er ook hoog nodig voor een weekje tussen uit)

Smoothly
01-16-2008, 01:00 PM
Gewoon gaan sargen.
Lezen maar niet sargen is als een fitness boek kopen zonder te gaan fitnessen..

Het belangrijkste als je net begint met sargen is dat je niet emotioneel verbonden bent met de uitkomst van een pickup.
Als je gedisst wordt, wat dan nog? Je ziet het meisje waarschijnlijk toch nooit meer.. who cares?

Als ik jou was zou ik de newbie-drill van mystery doen. 4avonden per week 4uur per keer uitgaan. 3sets in het uur aanspreken.. Op deze manier heb je na een jaar meer dan 2000 vrouwen aangesproken..
Oefening baart kunst - hoeveel heb je er afgelopen jaar aangesproken? ;)

Regel anders wings via dit forum, die zullen je motiveren.

Succes

Dashinuke
01-16-2008, 01:16 PM
Ik voelde dat ik in dat dal aan het glippen was. Ik had laatst weer voor 20 gig in mn queue staan, en toen dacht ik bij mezelf "wat heb ik hier eigenlijk aan, het is allemaal wel nuttig, maar het gaat me niet helpen met mijn obstakels die nú het grootst zijn".

Sargen, heb ik gemerkt, doe ik zowiezo niet in mijn eigen stad, te weinig goede plaatsen, en waar het kan, wil ik niet op m'n bek gaan. Ergens anders zal dit me niks uit maken

Ik zou zeggen, hou de sarge avonden in de gaten, zoek iemand uit de buurt die hier ook mee bezig is, en zoek andere plaatsen op.

Acoida
01-16-2008, 01:23 PM
He thnx allemaal,

Een paar van jullie maken me kwaad ;)

Maar misschien is dat ook wel goed. :P

seaker
01-16-2008, 03:50 PM
als je zo doorgaat word je en theoriejunk.

doe bodytapping bind een dildo op je voorhoofd en spreek elke focking chick die voorbijkomt aan op een zaterdag middag in het winkelcentrum.

weg AA ;) geloof me het klinkt raar maar zo doe je het. de dildo kan je ook wel laten....

stop met stressen. de oplossing ben jijzelf. wil je bitter eindigen en nog geen chick hebben op je 60e? denk het niet...

ga naar buiten en zeg wat tegen de 1e chick die je tegenkomt, zeg hoi, zeg doei wtf dan ook... en als je niet verder durft ren gillend weg wtf kan jou het schelen. je doet gek en door gek te doen gaat AA weg.

dat is de enigste oplossing.

SmoothDoc
01-17-2008, 01:53 AM
1. Nee, heb je. Ja kan je krijgen

2. een afwijzing heeft niets met jou te maken (ze kent je niet), maar met jouw benaderingswijze. Het zegt dus iets over je benaderingswijze. Zie haar afwijzing dus als opbouwende kritiek op jouw benaderingswijze. Je kunt zelf vragen aan haar, "wat deed ik verkeerd?" al heb je daar niet veel aan. Ach niet helemaal waar. Best vaak werkt het dan toch nog als een soort 2e opener, waarna je alsnog een heel leuk gesprek opzet (je bent toch al ongevaarlijk, en je stelt je kwetsbaar en eerlijk op)

3. Ga een weddenschap met iemand aan. Geef iemand die het geld goed kan gebruiken 500 euro. Je spreekt ook echt met elkaar af, dat hij/zij die 500 euro mag houden. No hard feelings afterwards. Of dat hij/zij het op een goed doel stort, of aan een zwerver geeft. Elke vrouw die je aanspreekt krijg je 50 euro van diegene terug. Ondertussen mag diegene drinken wat diegene wil van die 500 euro. Hoe sneller je jouw geld terugkrijgt, hoe minder geld je kwijtraakt. Dan gaat het alleen om het aanspreken, want veel tijd aan ouwehoeren gaat ook niet, want dat kost geld.

4. Elke vrouw die je aanspreekt, ook al wijst ze je af, is voor jou een succes. Je durfde ze namelijk eerst niet aan te spreken, en nu wel.

5. als het dan nog niet lukt (ai, kost je weer 500 euro), dan mag je altijd met ons contact opnemen. Gaan wij die weerbarstige AA genezen. No cure, no pay!

Groetjes SmoothDoc

JoAss
01-18-2008, 11:33 AM
Hé Hé man...
Misschien is je probleem wel opgelost, alleen ik wou er nog iets aan toevoegen.

Ik werk in een kleding winkel. Ik werk er nog niet lang. Ik moest beginnen met mensen aanspreken. Dat ging in het begin lastig, na een tijdje werd dat soepeler en makkelijker. Toen moest ik bij paskamers helpen en staan. Vond ik eng, eerste paar keer onderuit gegaan. Ik deed het wel... Gaat nu goed.

Nu afgelopen keer, voor het eerst kassa moeten draaien en geleerd. In mijn ogen een big deal. Het zweet brak me uit toen ik het moest doen... Ik werd toen wel gepushed en me manager stond ernaast om te kijken of alles goed ging. Ik deed het wel, toen nam ik wat rust en nam ik zelf het initiatief, hoewel ik het nog steeds eng vond. Ik weet onderhand dat het na verloop van tijd weggaat, alleen als je er wat aan doet!!!

Zoals ze zeggen in The Way of the Superior man: 'A man must always lean just beyond his edge'. Dat is nu waarmee ik probeer te leven. Ik durf niet kassa te draaien, doe het toch.. om te groeien. Het mag dan iets kleins zijn, kassadraaien, alleen zo is AA ook iets kleins als je er achteraf naar kijkt!

Ik weet dat je het kunt!

KisseS

Sibly
01-20-2008, 01:24 AM
Hé Hé man...

KisseS

Dude... you're a dude...

JonesPUA
03-12-2008, 02:02 PM
Op stap gaan met een goede PUA, see it working.
Dan zelf je laten introduces door de pua.

Eenmaal je paar keer succes gehad hebt stijgt je zelfbeeld/value enorm ...
Je moet gewoon die drempel over.

Volg is avondschool en open de meisjes in de klas. Is veel natuurlijker en is een goede start voor de cold approach.

Blueblood
03-14-2008, 04:54 PM
Heren,

Ik moet effe wat kwijt anders ontploft mijn hoofd.

Laatste tijd heb ik er meer en meer mee te kampen. De hoeveelheid materiaal die ik heb blijft ophopen en er word wat sargen betreft door mij weinig ondernomen. Tot helemaal niets. Ik doe al meer dan een jaar alleen lezen en voorbereiden. Tot mijn grote spijt niets ondernemen.

Net als ik mezelf helemaal heb klaargemaakt om te gaan komt onze grote vriend AA effe zijn kop laten zien en een paar drankjes later zit je te balen en jezelf mentaal aan het slopen. Vooral omdat ik weet dat ik het zou kunnen. Ik besef me uiteraard ook heel goed dat ik waarschijnlijk een paar 1000 keer op me bek zal gaan.

Ik en jullie kunnen ons vast 1000 redenen bedenken waarom dit zo is. Mijn vraag en bezorgheid is of hier mee om te gaan is en of anderen zich in deze positie welleens hebben gevonden. En zo ja, hoe? En hoe ben jij uit het dal geklommen?

Ik wil echt een PUA worden en dit gedeelte van me leven regelen. Ik verwacht geen wonderoplossing van jullie, maar van anderen kan je wel wat leren vind ik.

Gegroet,

Acoida
Oké ik heb gelezen dat 'The Power of NOW' van Eckhart Tolle, erg goed is die dit kan verbeteren. Ik zelf heb het boekje onlangs besteld via Bol.com, men zegt dat dit je motivatie verbeterd, en heb alleen maar goede dingen hierover gehoord.

Ten tweede,

Probeer dit is, ik ben nu bezig met 'Tricks of the Mind' van Derren Brown, een psychologisch boek. En ik ben benieuwd of dit werkt.

In een hoofdstuk ben ik terecht gekomen bij 'Ideomotor movement'

Ideomotor effect. (wikipedia) - The ideomotor effect is a psychological phenomenon wherein a subject makes motions unconscious

De gedachte is als volgt, als je erover nadenkt dat je iets doet, dan maakt je lichaam onbewust kleine bewegingen die dit dan uitvoeren.

Hoe werkt dit? Pak een ketting met een gewichtje onderaan, en hou hem stil. Beeld in dat de ketting van links naar rechts aan het bewegen is. GELOOF ERIN, dan zal het werken, teminste bij mij werkte het wel.

Nu pas het toe in de praktijk, beeld in dat je naar dat meisje toestap, beeld het in en doe het dan. Geen gemaar gewoon doen!

Veel succes,

ps. Om je AA iets wat te verminderen leer één opener, of vraag de richting/tijd (tijd is beter kortere antwoord). Loop door de stad en stap om de 3 minuten op iemand af en vraag de tijd. Hit and run. Volgende. Hoelaat is het? .. 15.30 .. bedankt / ok / serieus? .. volgende .. Hit and run. Na laten we zeggen 50 mensen denk je er niet meer over na, dan stap je er gewoon op af. Het is trouwens ook goed om te leren wat langzamer te praten .. en iets wat wachten voordat je antwoord geeft, komt kalmer over.

Heel heel veel succes.

Blueblood.