PDA

View Full Version : [Disc] Distractor->phone and text game!

seaker
12-20-2007, 04:48 PM
hey jongens ik kwam een verhaaltje tegen over distractors. voor degenen die niet weten wat dit zijn ga ik het zometeen uitgebreid uitleggen.
maar even kort en bondig.
waar het op neer komt is: Dit is gewoon een techniek die je kan gebruiken wanneer je iets "krijgt" van een HB, je leid haar dus af van de eigenlijke vraag, zodat de druk verlaagd word en ze soepeler zal antwoorden.

ik gebruik dit dus wanneer ik iets wil van een hb, dus laten we zeggen je wilt uit met een hb, de afc zou zeggen:

"Hey laten we uit gaan"
"We zouden moeten chillen"
"kom met mij naar "X" "

het ironische hieraan is, dat ze allemaal goed zijn. De fout hierin is dat je er een distractor aan moet toevoegen.
Dit is omdat geen chick "ja" wil zeggen zonder meer aan de zin toe te voegen. Omdat dat haar onconfortabel doet voelen. (bad comfort game). Dus we doen het op deze manier:

"hey laten we uitgaan, maar je moet wel een cadeautje voor me kopen. Ik vereis veel onderhoud."
"We zouden moeten chillen, Ik ben aan het sporten nu dus ik kan alleen maar na 8en"
"kom met mij naar "X" , je moet wel van witte wijn houden, anders kunnen we niet met elkaar omgaan "

Dus dit neemt de druk af van het woord "Ja", ze kan zelfs nog steeds wijgeren en iets zeggen als:
"Oh nee ik koop geen cadeau voor jou, Ik ben blut" Wat inhoud dat ze nog steeds nee kan zeggen tegen een deel van de zin, en "Ja" kan antwoorden tegen je eigenlijke doel. ;)

Dit is hetzelfde als wanneer je iets zegt als "Ik vind je leuk", dit kan een hb in een onconfortabele situatie pushen, maar als je "Jammer dat je zo'n trut bent"eraan toevoegt, dan is het makkelijk voor haar om te reageren omdat het niet Té serieus en hoge druk is. Onthoud,we moeten afstand doen van hoge druk/onnodige spanning en speels en grappig zijn.

Je moet het type jongen zijn dat hb's verteld dat ze niet zo moeten stressen, daarbij passend is er een neg that's like "Waarom ben je zo gestressed, wat ben jij een trut!" (zeg het op een speelse toon), Werkt als de motherfucker :P

nog een add:

Een goed voorbeeld is, als je een meisje belt dan zeg je niet:

"hey dit is[seaker], ik belde je zomaar ff, bel je me ff terug?"

dat moet je dus niet doen, probeer het ook neit want het werkt niet, i.p.d.v. gebruik dit:

"hey dit is [seaker ]ik wou je ff laten herrinneren wat voor trut je bent voor t geval je het vergeten bent, dus A.U.B.... .Als je OOIT eens het trut zijn achter je kan laten.. geef me ff een belletje."

Dit betekent dat als ze je niet belt, je haar een trut vind. De regel is dat als een HB denkt dat je haar van lagere waarde ziet dan jezelf, dan zal zij jou achterna zitten. dus je belt gewoon om haar waarde te verlagen [lower value] Puur, zodat ze je belt. Natuurlijk is dit weer speels gedaan, en je auwehoert gewoon. en je moet haar al een keer trut genoemt hebben toen je haar ontmoette of op msn ofzo, zodat ze weet dat je gewoon auwehoert.

waar het op neer komt is dus: laat haar nog wat moeite doen "to lower her value", ze moet nog wat investeren in jullie vriendschap terwijl jij dat niet doet ;) [dhv.]

geen dank jonges just doing my job as a fellow pua :P

meningen, becritiseringen, op en aanmerkingen allemaal welkom. graag zelfs zodat we eventuele lekkages hierin kunnen fixen. let's plum, this thing down :D

SeakeŽ

ThekingXxL
12-20-2007, 04:52 PM
Ik vind dit prachtig ! :cool: jammer dat je het niet eerder had gepost anders had ik het net toegepast :p

Gr,

Hellbouncer

Jackem
12-20-2007, 05:10 PM
Is dit serieus meerdere malen in verscheidene scenario's gefieldtest?

Als ik een HB ergens mee wil vragen, zeg ik :

'Ik ga naar X , en ik moet X doen , je kunt wel even meekomen' of iets in die trant. Je zit , als je een HB uitvraagt, al wat verder, bijv. C1 of C2, dus dan hoef je al niet zoveel te neggen meer.

Ik neg btw ook niet, dat lukt me niet. Ik IOD met een IOI calibratie.

'You're the friendliest girl I've met ...... in the last thirty seconds'

'Oh no, we love eachother' zijdelingse omhelsing.

Justus
12-20-2007, 11:22 PM
Ik neg btw ook niet, dat lukt me niet. Ik IOD met een IOI calibratie.

Ga dat leren jongen.
Je komt zonder negs misschien nog wel weg met 7's, maar voor de echte toppers moet je zeker (subtiele) negs kunnen toepassen.

CountG
12-21-2007, 01:01 AM
'Ik ga naar X , en ik moet X doen , je kunt wel even meekomen' of iets in die trant.

Dan doe je toch precies wat Seaker zegt, alleen op een andere manier?

Je haalt de druk van de ketel, omdat je haar niet de date maakt, maar ze mag met je mee.
Dat is het achterliggende principe. Hoe je het dan verder invult, dat moet je zelf weten, maar het gaat om de techniek, niet om de zinnetjes.

Wat betreft niet neggen.. Ik ga daar nog wel eens een artikel/post/discussie over beginnen. Dit is voor mij ook nog niet compleet duidelijk. Mijns inziens impliceert de term "neg" een te specifieke techniek/uiting, die ook onder een grotere noemer kan... Je moet dit wel toepassen, maar in een breder kader. Ik ben er nog over aan het nadenken, bovendien heb ik al mijn boeken momenteel uitgeleend, dus ik zit zonder naslag materiaal. :)

Cless
12-21-2007, 01:48 AM
goeie post seaker, in mijn ervaring is

-hey zullen we een keer chillen?

niet altijd werkzaam.
een meisje trut noemen vind ik dan weer wat ver gaan, maar dat zal per taalgebruik van district verschillen.

DonkeyKong123
12-21-2007, 03:37 AM
hmm.. ik ben benieuwd waar ze trut niet als belediging opvatten... tuurlijk heb ik een meisje wel eens kutwijf genoemd ofzo... maar volledig passend binnen de context van het gesprek, en dan moesten we er allebei hard om lachen... maar goed als het voor jou werkt, gewoon doen...

ik vind zullen we een keer chillen ook iets te vaag... ten eerste is het iets dat elke gast die ze tegenkomt wel eens zegt... en daarnaast klinkt het een beetje suf...

verder heb ik in de serie californication een briljante neg gehoord... situatie schets... zijn ex-vrouw gaat trouwen, hij ziet haar voor de bruiloft in haar jurk en zegt dan het volgende :

schatje... je ziet er echt geweldig uit vandaag...(stilte).... je make-up is een beetje sletterig... maar goed... als dat het idee was...

seaker
12-21-2007, 06:29 AM
DonkeyKong123 hmm.. ik ben benieuwd waar ze trut niet als belediging opvatten... tuurlijk heb ik een meisje wel eens kutwijf genoemd ofzo... maar volledig passend binnen de context van het gesprek, en dan moesten we er allebei hard om lachen... maar goed als het voor jou werkt, gewoon doen...

daarom zei ik ook: "Natuurlijk is dit weer speels gedaan, en je auwehoert gewoon. en je moet haar al een keer trut genoemt hebben toen je haar ontmoette of op msn ofzo, zodat ze weet dat je gewoon auwehoert.
"

wat je haar noemt deert niet, ik gebruikte in dit voorbeeld trut.
je kan evenals trut ook zeggen: hoer,slet,bitch,bijdehandje,
allemaal op een playfull manier natuurlijk

voorbeeld: buiten het distractor om.
als een chick vertelt dat ze puur om een gratis drankje te krijgen een jongen heeft gezoend.[shittest]
dan zeg je: "echtniet? :O wat ben jij een sletje haha:P"

of deze heb ik laatste gebruikt, en later vertelde ze dat ze zich echt gekwetst voelde, maar toen ik t zei heeft ze er niets over gezegt.
wat dus inhoud, haar waarde is gedaald en ging erover nadenken.
scenario:
ze kouwde kauwgom, maar best duidelijk.
jijzegt: je kouwt je kauwgom als een hoer, die kauwen ook zo :P

ligt dus volledig aan de context, zorg dat je hier handigheid in krijgt zodat je weet wat je wanneer moet gebruiken.

Originally Posted by Jackem
'Ik ga naar X , en ik moet X doen , je kunt wel even meekomen' of iets in die trant.Ga dat leren jongen.
Je komt zonder negs misschien nog wel weg met 7's, maar voor de echte toppers moet je zeker (subtiele) negs kunnen toepassen.
justus heeft gelijk deze taktiek word dan ook gebruikt bij de hb's 8t/m10 je kan ze bij lager gebruiken maar bij de 1e neg zal je al botsen tegen overnegging omdat ze het niet kunnen hebben,
hun waarde is al zo laag dat je met een vingerknip ze meeneemt voor een date.
btw hb's die denken dat ze echt lekker zijn die moet je gewoon behandelen als een hb11 en er flink van langs geven haal al je negs uit de kast. misschien overneg je maar schijt, haar waarde daalt enorm.

deze gebruik ik zelf altijd:
ik wou m eigenlijk niet posten maarja vooruit omdat het bijna kerst is.

phone/text/msn game:

pua: BTW ik ga met een paar vrienden bowlen, als je je kan gedragen mag je meekomen...(zo heb je een kans om me beter te leren kennen ;) )

BOLD: is de eigenlijke vraag
Italic: is de distractor

waarom deze zo geniaal is. Uitleg:
- je zegt BTW zodat het lijkt alsof zij een bijzaak is en het je opeens toevallig tebinnenschiet.
- "ik ga met een paar vrienden bowlen" een paar vrienden, je hebt je eigen wereldje, (social proof)
- de distractor: "als je je kan gedragen mag je mee...'' je verlaagt de druk van het meekomen in jouw wereldje.. met jouw vrienden.
je laat haar zichzelf kwalificeren, ze MAG pas jouw wereldje betreden als ze zich kan gedragen...

dit resulteert tot een antwoord als:
hb: ik ben heel braaf hoor/ik gedraag me altijd/ik weet niet of ik me bij jou wel kan gedragen...

succes (K)

Captain Cool
12-21-2007, 11:23 AM
goede post seaker, keep up the good work.
mss kan je ipv trut seut zeggen. (zoals ze in amerika dork zeggen)

seaker
12-21-2007, 01:45 PM
goede post seaker, keep up the good work.
mss kan je ipv trut seut zeggen. (zoals ze in amerika dork zeggen)

maakt niet uit wat je zegt :P

maar je komt zeker uit belgie want seut ken ik niet? :P

Justus
12-22-2007, 06:54 AM
"als je je kan gedragen mag je meekomen..." staat in het principe in dezelfde vorm in The Game van Neill. Alleen dan voor een Grieks restaurant Seaker ;)

Justus gebruikt hem ook met regelmaat, hij is echt heerlijk!

Gekko
12-22-2007, 07:26 AM
seaker,

we zouden eens samen moeten gaan sargen, er valt zeker veel te leren van jou

groeten

Gekko

seaker
12-22-2007, 07:44 AM
ow haha dan zal ik m daar wel van hebben :P k vergeet tegenwoordig wat ik van welke bron heb...

seaker
12-29-2007, 01:23 PM
seaker,

we zouden eens samen moeten gaan sargen, er valt zeker veel te leren van jou

groeten

Gekko

schijn bedriegt ik bak er nix van :P maar we sargen wel een keer, kan jij mij bijleren ;)

Pisko
02-24-2009, 01:08 PM
hmm seaker wel goede stof :P

alexj
03-20-2009, 02:10 PM
goede post seaker!
ga zo door