PDA

View Full Version : Mystery Method Routines Book

PUAneo
12-04-2007, 07:15 AM
Heey jongens,

Het Mystery Method Routines Book is uit: http://www.themysterymethod.com/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,28/category_id,1/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,53/;
zooo handig als je serieus de game wilt gaan leren, als iemand hem al heeft kan je dan zeggen van welke downloadsite?
Trouwens, gaan er mensen donderdag nog sargen in Utrecht?

Grtz,
Valentine

CountG
12-04-2007, 07:21 AM
Aanhakend op het onderwerp "waar kan ik het downloaden?"

-> Heeft iemand de Magnus Opus van Mystery al ergens gezien?

Justus
12-04-2007, 08:10 AM
Justus gaat donderdag waarschijnlijk wel even in Utrecht kijken..

Power Metal
12-04-2007, 08:44 AM
Countg je kan het vast wel met torrent downloaden.

Dashinuke
12-04-2007, 09:52 AM
Countg ? Is dat the mind of mystery ? Zo ja, dan nee, nog nergens kunnen vinden, ik ben al aan t rondzoeken geweest. Ik hoorde dat vooral Matador veel in beeld komt, iets wat graag zou willen aanschouwen :)

Themechanic
12-04-2007, 10:30 AM
Grappig.. op die link die je stuurt staat juist dat de Routines Manual nog niet uit is?

Fando
12-04-2007, 11:01 AM
Hey people,

over Mind of Mystery: het is niet mijn bedoeling de pret te drukken, maar mij is ter ore gekomen dat het product zowel gigantisch duur als gigantisch teleurstellend is (rond de orde van 2500 dollar en in een sarge schijnt Mystery voor een drankje voor een HB te betalen hoewel ik mij dat persoonlijk niet makkelijk voor de geest haal). Mocht Matador vaak in beeld komen, dan lijkt me dat ook bijzonder tof om te zien. Diverse berichten zeggen echter dat hij weinig nieuws onder de zon brengt.
Mijn advies is er geen euro aan uit te geven en eerst de MM te lezen, de AM te kijken en de routines te bestuderen waar PUANeo over sprak.
Kijk voor nuttige MM in the field met feedback via puachannel.com naar de full length-episodes van 'the Pickup-Artist'.

Groeten,

Fando

Darko
12-04-2007, 11:26 AM
Hey people,

over Mind of Mystery: het is niet mijn bedoeling de pret te drukken, maar mij is ter ore gekomen dat het product zowel gigantisch duur als gigantisch teleurstellend is (rond de orde van 2500 dollar en in een sarge schijnt Mystery voor een drankje voor een HB te betalen hoewel ik mij dat persoonlijk niet makkelijk voor de geest haal). Mocht Matador vaak in beeld komen, dan lijkt me dat ook bijzonder tof om te zien. Diverse berichten zeggen echter dat hij weinig nieuws onder de zon brengt.
Mijn advies is er geen euro aan uit te geven en eerst de MM te lezen, de AM te kijken en de routines te bestuderen waar PUANeo over sprak.
Kijk voor nuttige MM in the field met feedback via puachannel.com naar de full length-episodes van 'the Pickup-Artist'.

Groeten,

Fando
Wat is de AM?

Dashinuke
12-04-2007, 11:29 AM
Het wordt zowel geprezen als neergehaald, vandaar dat ik het zelf wil zien. En hiermee bedoel ik niet $2500 neerleggen, alhoewel de dollar toch geen flikker meer waard is :cool:

PUAneo
12-04-2007, 11:55 AM
Sorry, inderdaad hij is nog niet beschikbaar, ik keek te snel :confused: Maar het duurt echt lang dan..

SmoothDoc
12-04-2007, 12:04 PM
Voorlopig moet je het even doen met dit tekeningetje dan.

http://thundercat.typepad.com:80/.shared/image.html?/photos/uncategorized/mystery_clown.jpg

Themechanic
12-04-2007, 01:17 PM
WHAHAHAHA :D

That made my day :P Ik lig in een deuk!

seaker
12-04-2007, 02:03 PM
ik heb niet dat handboek wat je zoekt ma wel een ander leuk pakketje voor je...

asje.
MEGAUPLOAD LINK
(http://www.megaupload.com/nl/?d=7HIXWFB4)

Dashinuke
12-04-2007, 02:34 PM
LOL

Die tekening :D