PDA

View Full Version : [LR] Ik hou van AFC's.

CountG
12-02-2007, 08:42 AM
Inleiding
GraafGianni heeft een geniale avond achter de rug. Gisteravond had ik een feestje bij vrienden, ik wist dat daar ook mogelijke targets rondliepen, dus ik had mezelf al mentaal voorbereid.
Gabrieldutchie heeft wel eens tegen me gezegd “ Laat de innerlijke amsterdammer in je los”. Gewoon een grote bek hebben en rondlopen alsof de hele tent van jou is. Dit gecombineerd met mijn hervonden zelfvertrouwen na mijn vorige (http://www.venusianarts.com/forum/showthread.php?t=6020)succes, en de aaneenschakeling van positieve gedachtes over vroeger en mijn ervaringen met vrouwen/liefde in plaats van alle negatieve gedachtes over dingen die fout gingen, hebben ervoor gezorgd dat het gewoon goed gaat. Ik heb nu in een paar maanden tijd meer vrouwen gehad (en/of gemerkt dat ze me echt leuk vonden) dan in alle jaren daarvoor in mijn 22 jarige bestaan. Positiviteit en mentale voorbereiding zijn echt een sleutelelement.
Enfin, gister dus naar dat feestje toe. En ik liep daar gewoon lol te maken, niks geen op een gedwongen manier wat vrouwen benaderen, maar go with the flow en dan kom je sowieso wel in gesprek of contact. Dat is in principe een normaal iets, maar voorheen vermeed ik moeilijke sociale situaties en nu grijp ik ze juist aan.

Situatie
Er was 1 echte HB, een 9 qua lichaam en een 7 qua gezicht. Dus zeg maar een 7.5 ongeveer. Die stond te praten met een rasechte AFC.
En er was een vrouwtje dat op zich niet heel onaardig eruit zag, maar et eigenlijk net niet was. Ze was op zich wel enthousiast en dat vind ik leuk.

Sarge
Die HB 7.5 stond dus te praten met die AFC en ik zag de verveling in haar ogen. Ik stond lol te trappen met vrienden en gek doen, polonaise op muziek waar het niet op kan (je had er bij moeten zijn, dit klinkt heel gaar en is het misschien ook wel..maargoed, je had er dus bij moeten zijn)en dat soort krankzinnige dingetjes. En ik zag haar continue naar me kijken, dus ik kijk terug, dat werd dus: Eye battlen. Net zolang kijken tot zij wegkijkt, ze keek mooi naar beneden weg, en kreeg wat kleur op der wangen en ik kreeg een enorme boost. Helaas moest ze al snel daarna weg en heb ik der niet meer kunnen spreken, maar heb ik de AFC nog wel geprobeerd wat dingen te vertellen, maarja, hij was 8 jaar ouder en dan is het vreemd als er een broekie je wat komt vertellen die ook nog eens counter-intuitive zijn. Dus dat werd niks.

Op een gegeven moment sta ik weer met mijn vrienden een beetje te geinen en grote verhalen te vertellen, en het bier was op. Dus ik roep naar me zus: Haal even bier voor me. Dus me zus moet lachen en dat andere vrouwtje staat ook een beetje glazig te kijken, dus ik zeg: Ok, dan haal jij dus bier. Ik geef haar de glazen en ze staat me echt aan te kijken van: what the fuck is dit, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Dus ze zei: Nee dat dacht ik niet. Ik: Het is niet alsof ik je voor een keuze stel, jongedame (CF). Kijk daar staat ie, neem zelf ook wat als je er toch bent. En toen keek ze me aan en won ik de eye-battle en was het geklaard. Ze ging bier halen, en ze wilde me nog later nog dwingen om bier voor haar te gaan halen (“ ik heb toch ook voor jou gehaald?”) maar dat weigerde ik onder het mom van “We draaien de rollen eens om, ik haal geen drankjes voor vrouwen, jullie gaan maar eens voor de mannen drank halen”. Vervolgens met het bier weggelopen, weer lol lopen trappen, haar continue in de zeik lopen nemen en lopen geinen.

En toen kwamen mijn AFC vrienden ff cockblocken.
“ Dat kan je toch niet zeggen?”
“ Jij verprutst echt al je kansen”
“ Gedraag je niet als een klootzak, doe normaal man”
“Aaah doe is lief tegen dat meisje”
Jullie kennen het vast wel. Anyway, ik hield me frame sterk:”ah, watjes, stel je niet aan, ze kan wel tegen een stootje”, “das goed voor der, wordt ze later groot en sterk van” en meer van dit soort opmerkingen. En daarmee (is mijn theorie) heb ik de cockblocks laten doen wat ik graag wilde dat ze gingen doen: zij begonnen verhalen over mij te vertellen. Ze vertelde haar dat ik een player was, dat ik overal vrouwen heb rondlopen, dat ik een slet ben. Zij dachten daarmee mij de laatste kansen te ontnemen en zelf toe te kunnen slaan. Helaas voor hun werkt dat dus andersom, daar is ie weer: Vrouwen versieren is counter-intuitive. Ze gaven me daarmee zoveel social proof en waarde, dat het voor mij allemaal in orde was. Enige wat ik nog moest doen was mijn frame sterk houden.

Aan het eind van de avond kwam ze op de bank bij me zitten. Dus ik pak der beet, arm om der heen en ik zoen der zachtjes. Beetje knuffelen en ouwehoeren met de rest. Vervolgens ging iedereen naar bed daar (we bleven slapen) en lag ik alleen met haar op een kamer. De rest is geschiedenis, dit is een LR geen FR.
Nog wel even leuk om te vermelden dat ik de mystery-gambit: “Steek je tong eens uit” en dan erop sabbelen ook nog even geprobeerd heb, die viel in zeer goede aarde.

I’m on a roll. Het voelt goed.
Maar toch ook raar. Misschien dat de meer ervaren sargers hier daar een antwoord op weten: Waarom voelt het zo simpel en vanzelfsprekend?
Ik heb me verdomme 21 jaar druk lopen maken, en uiteindelijk is het zo simpel.

Dan nog iets, wat voor mij echt de knop heeft omgezet is de “Keys to the VIP” serie op youtube. Toen ik die gekeken had realiseerde ik me pas hoe ver je kan doordrukken. Je kan zo bizar snel escaleren naar intiem fysiek contact, dat het me blijft verbazen. Dus voor iedereen hier: Push push push en push some more. Vrouwen willen geleid worden en ze accepteren veel meer dan je denkt.

PS: De titel draag ik op aan themechanic, die al een voorschotje op dit lr had gekregen via sms :) Gelukkig dit keer niet gebeld he :P

MamboItaliano
12-02-2007, 10:53 AM
die serie is echt fucking cool

Night Fever
12-02-2007, 11:18 AM
Nice CountG! Mooi geschreven!

CountG
12-02-2007, 11:35 AM
@mambo
Ik heb tot aflevering 13 gezien, weet jij nog urls naar verdere afleveringen?

Themechanic
12-02-2007, 11:53 AM
Whahaha :D En ik maar afvragen waar dat SMSje vandaan kwam :p

Hi-five, CountG. Mooi gespeeld!

Power Metal
12-02-2007, 11:56 AM
het is ewcht moeilijk om als laatst weg te kijken , als je eerst weg kijkt komt dat dn zwakker over?

CountG
12-02-2007, 12:37 PM
Yup. Nooit als eerste wegkijken, das een teken van zwakte. Ik noem het Eye-battlen, oogvechten klinkt zo raar. Het geeft een enorme kick als je wint, het is moeilijk en kost veel oefening, maar als het eenmaal gaat wennen kan het je echt boosten, zelfs al voel je je verschrikkelijk.

jaus
12-02-2007, 01:40 PM
Bravo CountG! Weer een schoolvoorbeeld van dat alle zelfstudie niet voor niets is geweest! Dit motiveert me door te gaan, net zolang totdat ik ook zulke FR's kan posten. Nog ff vraagje: wat bedoel je met "Vrouwen versieren is counter-intuitive"?

MamboItaliano
12-02-2007, 02:26 PM
CountG, nee man, kom net door achter dat die serie bestaat, ik ga wel uitzoeken of er nog meer afleveringen op het net te vinden zijn...

Justus
12-02-2007, 02:31 PM
Bravo CountG! Weer een schoolvoorbeeld van dat alle zelfstudie niet voor niets is geweest! Dit motiveert me door te gaan, net zolang totdat ik ook zulke FR's kan posten. Nog ff vraagje: wat bedoel je met "Vrouwen versieren is counter-intuitive"?

Hij bedoelt dat je niet je gevoel (intuïtie) moet volgen bij verleiding, maar vaak juist tegenovergestelde dingen moet doen (doe niet wat alle anderen doen). Als je haar leuk vindt, gedraag je dan ongeïnteresseerd.

SmoothDoc
12-02-2007, 03:42 PM
Hai CountG,

Ja, raar he, maar dat is dus normaal.

Je voelt alsof jezelf in de zeik hebt genomen 10 jaar lang. Het is moeilijk om toe te geven, dat je zolang zo moeilijk hebt gedaan over iets wat eigenlijk zo makkelijk is.

Echter voor jou was het niet zo makkelijk. Met Johan C. te spreken. `Je ziet het pas als je het doorhebt`En wees blij dat jij die weg hebt moeten gaan. Het is nu allemaal een deel van jouw persoonlijkheid. Jou is het niet zomaar aan komen waaien, en daardoor ben je nu sterker. En dat op veel meer vlakken dan alleen vrouwen versieren. Jij beseft nu dat als je iets echt wilt, en je er echt moeite voor doet, dat je dan altijd heel ver kan komen.

Ok, je springt nu 1.40 hoog. Met heel veel training kan bijna iedereen wel tot 1.90 komen. Dus trek die lijn door naar alle gebieden in je leven, en je krijgt een fantastisch leven zoals jij je het op de meest ideale wijze voorstelt.

Kan niet anders.

SmoothDoc

Justus
12-03-2007, 02:38 AM
Misschien dat de meer ervaren sargers hier daar een antwoord op weten: Waarom voelt het zo simpel en vanzelfsprekend?
Ik heb me verdomme 21 jaar druk lopen maken, en uiteindelijk is het zo simpel.

Gianni; de reactie waar je om vroeg:

Het heeft te maken met het leerproces.
In eerste instantie ben je onbewust onbekwaam.
Je doet dingen verkeerd, zonder dat je wist wat.
Toen je je in pick-up ging verdiepen kwam je er achter dat je heel veel dingen op een manier doet, die niet goed werken. Je werd 'bewust onbekwaam'. Toen begon je je gedrag te veranderen en betere resultaten te verkrijgen dit heet 'bewust bekwaam' worden. Wanneer dit gedrag uiteindelijk deel van je persoonlijkheid wordt en natuurlijk en vanzelfsprekend gaat kom je in de fase 'onbewust bekwaam'.

[Leerproces: Onbewust Onbekwaam -> Bewust Onbekwaam -> Bewust Bekwaam -> Onbewust Bekwaam]

De kwaliteiten die de doorslag gaven om deze set tot een succes te brengen bevinden zich dus waarschijnlijk in de fase tussen bewust en onbewust bekwaam. Hierdoor verbaas je jezelf over hoe ontzettend makkelijk het allemaal gaat. Je voelt je er bijna schuldig over. Maar dit is wie je bent geworden. Dit is wie je bent.

Welkom bij jezelf.

stace
12-03-2007, 05:39 AM
Nice verhaal!

Doet me wat denken aan iets wat ik zelf ook heb tegegekomen onlangs. (de HB die met een AFC aan het praten is en maar afvraagt wanneer ie weggaat)

Het voelt inderdaad goed om zo een vooruitgang mee te maken he, al vind ik zeker van mezelf dat het nog veel beter kan. (maar we raken er hehe)

seaker
12-03-2007, 01:18 PM
countG

waarom het standaart en vanzelfsprekend lijkt is omdat je een man bent.
mannen zijn nou eenmaal gemaakt voor voortplanting.

mystery legt dit allemaal uit in the annihilation method.

(ff op het stenen tijdperk doelend:)"survival and replication''

survival
een vrouw wilt overleven, zodra jij de sterkste bent in een groep, wil zij jou want bij jou zijn de kansen op overleving het hoogst.

jij toonde dit door je frame sterk te houden en niet af te dalen, na hun cockblocks.

replication
zodra jij niet balt, en niet voortplant, zullen je genen verdwijnen uit het bestaan.
Een man is mentaal ingesteld om voort te planten.

zodra jij je voldoening hebt uit de seks, lijkt het heel normaal. Natuurlijk hebben we tegenwoordig voorbehoedsmiddelen E.D.

dit is "human nature" zo is het, en zo zal het voorlopig nog wel blijven.

k hoop je hiermee geholpen te hebben :$
niet dat ik een al te ervaren pua ben, maar ik doe mijn best :P

om nog een voorbeeldje te geven: mijn 1e keer
ik was 14. het was in een park op een heuveltje.
mijn 1e date met die chick. ik had een condoom in mijn zak en pakte die er stiekem uit.
ik weet niet waarom ik het deed maar ik hield m in mn linker hand, en vroeg haar welke hand ze koos.
ze koos de linker en ik haalde een condoom tevoorschijn.

ze vroeg of ik dat hier wou doen, en ik zei waarom niet.

en vervolgens gebeurde t.

ik was blij, opgelucht, en geschokt.
mn 2e keer vond ik het doodnormaal :P en sindsdien zie k t als een behoefte, netals dat je honger krijgt elke dag. ik stil mijn honger naar seks.

OhMy
12-03-2007, 04:12 PM
Niiiiiice Count!
Dit is de eerste LR die ik me kan herinneren van je, en meteen zo een goede ook nog ;)

You just had a Same Night Lay (SNL) my friend ;) Ik heb veel gedaan, maar dat nog niet!

daflesh
12-04-2007, 05:35 AM
Mooi verhaal count,
Heerlijk he als je frame zo sterk is dat je weet dat wat je doet goed is en dat je plan sowieso gaat slagen. Ik zou zeggen geniet van het gevoel en zet de lijn door. Je hebt nu een leuke one night stand omdat de logistics nogal in je voordeel waren. Bedenk dit en manipuleer dit de volgende keer zo dat je het kunt herhalen.
Staar je overigens niet blind op one night stands, de comfort die je bij herhaalde seksuele contacten krijgt is waardevol als leerweg en de seks wordt vaak beter.

Maar vooral : NICE ONE M8! :D