PDA

View Full Version : [Vraag] Lichaamstaal?!

caveman86
11-11-2007, 05:47 PM
Ik wil ff zeggen dat ik weet dat dit onderwerp wordt behandelt, maar lees goed, want dit is ECHT nog niet gevraagd op deze manier...

Ok de afgelopen maanden ben ik veel uitgegaan, gewoon zo vaak mogelijk, en heb ik veel progressie geboekt (ik negeer mn AA, en ga d'r gewoon voor; ik heb ook succes geboekt door idd ook Attraction te krijgen...maar de laatste tijd gaat dat eigenlijk wat minder!! Ik blijf steeds vaker hangen: "I get reaction, but no attraction." En het licht gewoon aan m'n lichaamstaal; ik lach niet als ik open, ik kijk mensen ook niet genoeg aan als ik praat (denk ik!?), en ik let gewoon meer op wat ik zeg dan HOE ik het zeg. Dus ik weet wat er aan de hand is; maar ik HEB HULP NODIG, en MOET dit fiksen. Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen. Lichaamstaal is gewoon het belangrijkste, en er zijn op dit forum meer doorgewinterde pua's dan in de meeste forums, dus ik weet dat de meesten zich door dit verschrikkelijke stickingpoint heen hebben geslagen! Let me know how!!! Misschien een boek dat jou heeft geholpen, videos die ik kan downloaden van het internet ofzo, als er geen info mag versprijden PLEASE PM ME! Ik zit al 4 weken met dit probleem, en ik boek geen progressie meer!
-Desperate as *I&(*
:confused:

Loud
11-12-2007, 02:19 AM
Oké, komt ie vanaf mijn kant. Ik heb het verre van onder controle dit hele PUA gebeuren en ben zelf constant nog veel aan het leren. Maar ik heb vandaag iets gehoord waarbij precies jouw probleem naar voren komt en hoe mensen daar het best mee om kunnen gaan. Samengevat zit het zo:

Wanneer je uitgaat zeg je dingen die je hebt bedacht of heb onthouden (een routine). Dit is een stap om te openen er zijn ook andere, maar dan... Dan komt het eigenlijk, wie ben jij. Jij bent dus niet de persoon achter je woorden en let dan te veel op hoe je dingen zegt en of dat wel goed is ja of de nee. Dat straalt je lichaamstaal dan ook uit. Mijn oplossing is dan ook, ga naar een sportverenging of hobby wat jij leuk vindt! Doe daar precies hetzelfde als met stappen. Je gebruik je opener en krijg een reactie, ga vervolgens oprecht met die gene over een onderwerp praten wat je allebei interessant vindt. En met combinatie van wat je al de laatste maanden heb geleerd dan valt het allemaal op zijn plek (hoop ik). De theorie hier achter is dat wanneer je gaat stappen dat je misschien 3 dingen gemeen heb met elkaar. Die punten vinden is erg moeilijk en het gevolg is dat het gesprek vrij oppervlakkig blijft (je bent niet bijzonder genoeg). Wanneer je naar een plek gaat waar je mensen tegenkomt met dezelfde interesses dan heb je misschien al 5 tot 8 punten die overeenkomen en dan heb je gelijk je 'klik' en kan je dit uitbuiten!! Kijk, met je vrienden of familie praten gaat namelijk het makkelijkst, doordat je misschien wel 20 tot 30 dingen heb om over te praten. Wanneer het lukt en het gaat makkelijker dan nu, dan is het weer een idee om de strijd aan te gaan met vreemden in een discotheek. Nog een tip: Begin met stappen ook nooit met een uitdaging, begin eerst gewoon met wat HB4tjes en rol lekker in je vel.

Ik hoop dat je hier wat aan heb en laat me maar weten als er vordering in zit.

Groetjes en succes

Loud

p.s hebben meer mensen dit? zo ja, hoe hebben jullie het opgelost? en wat vinden jullie van deze oplossing? Laat me weten

Justus
11-12-2007, 02:19 AM
Een groot onderdeel van de transformatie van AFC tot PUA is het kritisch beoordelen van je eigen houding. Kijk in de spiegel of neem jezelf op en imiteer gewenste houdingen van anderen.

Doordat wij je niet kunnen zien is het moeilijk feedback te geven op wat je eventueel aan je houding kunt verbeteren. Misschien is het handig om eens naar een meeting te komen zodat anderen je aanwijzingen kunnen geven.

De belangrijkste tips (recht op lopen, etc.) kun je hier in topics wel vinden.

Loud
11-12-2007, 02:24 AM
Grappig, precies gelijk gepost! Justus laat nog even weten wat je van die oplossing vind.

gr.

Justus
11-12-2007, 02:28 AM
Later, wanneer ik tijd heb, zal ik ingaan op jouw post..

Fando
11-12-2007, 06:36 AM
Hey boys,

laat me nu even alleen de staande game behandelen.

Zorg dat je bij een opener níet met je buik richting de set staat. Dit telegrafeert véél te veel interesse waardoor je value dropt. Draai pas bij een positieve reactie je lichaam in naar de set.
In dat stadium is het VERBODEN te PECKEN. Zie je wel eens een kip zaadjes van de grond pikken ? Zie je wel eens een heerschap het de vrouw te makkelijk maken in bars, door in te zakken naar haar tijdens het praten in plaats van rechtop te blijven en háár het werk te laten doen om de conversatie gaande te houden ? Juist, niet pikken/pecken/zakken/waarde inleveren, maar waarde tónen en opbouwen, door haar naar jou te laten bewegen. Pecken mag alleen als je de langere broer van Michael Jordan bent.
Vertrouw me, ze komen naar JOU, in plaats van vice versa.

Succes !

En als toevoeging op Loud over het beginnen met HB4'tjes: Amen. Het is een lage instapdrempel die wel zorgt dat je met gemak verder opent. Zoals Mystery zegt: 'Get into a talkative state to warm up.'
Kap overigens wel diréct beleefd het gesprek af als je merkt dat er geen interactie volgt met jou en de HB4; als vrouwen je zien falen en afgewezen worden is de stempel gezet en zul je moeten bouncen. Alleen....

Fando

jaus
11-12-2007, 10:38 AM
als ik je posting leest dan valt me op dat je veel mee bezig bent met hoe je overkomt, misschien wel té veel. Laat de theorieen even los en probeer lekker jezelf te zijn en spontaan te reageren naar iedereen. Als dat lekker gaat, kijk dan weer eens wat je wil verbeteren. Kijk ook eens de dvd "bodylanguage" van David D. Vooral de presentatie van Mystery heeft mij veel geholpen mn lichaamstaal te verbeteren. Succes!

~Jaus