PDA

View Full Version : [Vraag] Shittests etc.

CountG
10-03-2007, 03:05 AM
Ik heb een raar probleem mbt tot een hbtje. Ik ben benieuwd naar jullie suggesties, hoe jullie dit op zouden lossen.

De situatie is als volgt.

Laatst gegamed. Meisje ontmoet, huisgenootje van mijn beste maat, en gesprek gehad. Eerste gesprek ging echt kut. Dat kwam door 2 dingen, ik was zelf dramatisch uit vorm, maar voornamelijk: Ze trekt je de hele tijd in de vriendschap zone. Het is niet normaal. Ze gaf later ook toe dat ze dit deed. Ik heb vaker "normale" shittest doorstaan van andere vrouwen, maar dit is een heel nieuwe vorm. Het gaat een beetje onder de radar door!! IPV hard/bot doen, doet zij het tegenover gestelde. Ze gaat heel geinteresseerd doen en trekt jou in het frame van aardig/lieve jongen en gaat zelf over der studie beginnen en dat ze verdorie der vaders haar knipt. Hoe ze het doet is mij niet helemaal bekend, maar dit is wel haar manier van testen of je "bad guy genoeg" bent.
Uiteindelijk heb ik mezelf helemaal op lopen winden en opgepompt en heb ik der alsnog goed kunnen gamen en uiteindelijke genumberclosed. Nu heb ik der gister gesmst met "Ik heb je tweelingzus ontmoet.." een mystery gambit die me wel leuk leek om ff het laatst gekozen frame voort te zetten, maar daar heb ik dus nog niks op terug gehad.

Mijn vraag is tweeledig:
- Hoe kan je HB's die je "onder de radar" in de vriendschapzone sleuren (als shittest) uit hun frame trekken? Hoe doorsta je dergelijke shittest en hou je het gesprek geanimeerd en C&F (P&C), als je haast niks heb om op te plagen etc?

- Moet ik der weer smsen? Zij heeft mijn nr niet, dus het was wel van een onbekend nummer. En wat zal ik dan smsen?

Ik hoor het wel kerels

CountG
10-04-2007, 02:45 AM
Datingdoctors:
Ik weet dat jullie een commerciele instelling zijn.
Ik weet dat jullie dit forum lezen
Ik weet dat jullie dit forum ook gebruiken als springplank om te adverteren en jullie ideeen te posten

...dan kunnen jullie toch ook wel een mede-sarger helpen? :) Ik hoor graag jullie idee hierover.

Ricky D
10-04-2007, 07:09 AM
Ik zou haar niet meer smsen, ik zou, als ik haar de volgende keer weer zou spreken, "straffen" voor het feit dat ze je niet heetf terug ge-smsd, beloon haar als je een IOI krijgt en niet eerder.
"Onder de radar door in de friends zone getrokken worden" ?? kan ik je niet mee helpen, binnen 2 minuten weet een vrouw mijn bedoeling, ik creeer altijd een sexuele energie, ik ben gewoon een sexueel beest !!!
Ik beland in de friends zone...alleen als ik dat wil !

CountG
10-05-2007, 06:21 AM
"kan ik je niet mee helpen, binnen 2 minuten weet een vrouw mijn bedoeling, ik creeer altijd een sexuele energie, ik ben gewoon een sexueel beest !!!
Ik beland in de friends zone...alleen als ik dat wil !"

Leg eens specifiek uit *HOE* je dat doet

Ricky D
10-14-2007, 05:08 AM
OK, wat ik bv altijd hoorde van dames (voordat ik er mijzelf bewust van was) dat ik hele ondeugende ogen heb en een blik in mn ogen van "jou wil ik bijten als de hete leeuw die ik ben!", dus dat is iets waar ik mee aan de slag kan.
Als ik met een vrouw praat ben ik speels, stout, stoute blik in mn ogen, antwoorden die ik geef zouden over serieuze dingen kunnen gaan maar als je ze in een ander context plaats, er anders tegen aan kijkt, gaan ze gewoon over sex !
Als ze mij daar op aanspreken, "mn sexuele antwoorden", dan zeg ik op een speelse manier dat ik dat helemaal niet bedoel en dat ze eerst 50 punten moet scoren om iets van me te krijgen bv, en dat ik niet zo makkelijk ben, en dat ze niet naar me moet kijken ofdat ik een "sexy, heerlijk uitziende mannelijke vleeslollie ben die ze wil aflikken" maar me met respect moet behandelen, dat ik niet alleen maar een lustobject ben ! dan grom ik nog eventjes speels naar haar als een leeuw...BIJVOORBEELD.

Dit doe ik allemaal op een onschuldige en speelse manier, maar ze weet wel hoe of wat.
Het gevoel tussen jullie moet er natuurlijk wel naar zijn natuurlijk, ik doe dit niet als ik voel dat ze er niet op zit te wachten...maar dan zit ik ook niet langer als 3 seconden met haar te praten.
Als ik een HB aanspreekt en ze reageert leuk en spontaan, vriendelijk, speels, dan is het voor mij GAME ON en ga ik op "de stoute Ricky D. tour" :D
voor mij werkt het...en tenzij ik het wil is dus voor mij die "friends zone" een "NO GO AREA".

Comnius
10-17-2007, 12:16 AM
Wat ik nog wel eens doe en dat schijnt zeer goed te werken (dit komt tevens een beetje van Ross Jeffries) =

Van je zegt he...! Ik ben niet je vriendin met een Penis, maar een vent dus graag ophouden met dit soort onzin...!

Vanuit hier maak ik het weer wat positiever.

Als ik bij zo'n shittest er niet uitkom werkt deze zeer goed.