PDA

View Full Version : Stockholm and Uppsala

HavanaClub
09-27-2007, 05:09 PM
Jag letar efter en wing kring 24 i Stockholm eller möjligen Uppsala (är där ibland). Mina enda krav är att du är intelligent och socialt kompetent. Har du någonsin gått runt på stan iförd en påfågelsdräkt och läst högt från "the Game" är du diskad. :)

Intresserad? Hör av dig och skriv ett par rader om vad du är ute efter.

Translation:
I’m looking for a wing around 24 in either Stockholm or possibly Uppsala (I’m there occasionally). My only requirements are that you’re intelligent and socially competent. If you’ve ever found yourself trying to pick up women wearing a peacock suit and reading from "the Game" you’re disqualified. :)

Interested? Drop me a line and let me know what you’re after.

Cheers,
//HC

Invicta
09-27-2007, 08:38 PM
Heloo, bra initiatvi helt klart. Kan kika förbi sthlm när jag kommer hem från enland, msn?

//

HavanaClub
09-28-2007, 02:44 AM
Heloo, bra initiatvi helt klart. Kan kika förbi sthlm när jag kommer hem från enland, msn?

//
Nope, använder inte msn. Föreslår att du skickar ett PM / Mail i stället och föreslår en tid / plats att träffas när du kommer tillbaka. Men skriv ett par rader om vem du är också.

Arash
10-09-2008, 02:51 PM
Hey there ,

I am a student here in västeras ,the only language I can speak to run materials is English(not swedish!) I don't think we can hang out regularly, but It may be fun to go out some time (in stockholm,maybe):)