PDA

View Full Version : [opener] Batman

jiago
01-07-2012, 04:32 PM
Dit heet de batman opener, redelijk gekend, ik vind hem best leuk omdat hij zo random is.

Je vraagt; heeft Batman tepels?
Mijn vriend(en) en ik hadden een discussie...

Ik vind hem heel goed want je kan gemakkelijk in een seksuele conversatie gaan, aangezien je direct over tepels begint.

Of doe gewoon een kino opener, tik iemand op de schouder, wacht even voor je iets zegt (seksuele spanning gegarandeerd) en zeg dan gewoon hallo

of neem een drankje af van iemand en begin zo een gesprek :D

Rick Dutch
01-08-2012, 01:36 AM
Eventjes voor de mensen die wat minder communicatieve vaardigheden hebben en niet zo creatief zijn...wat voor discussie had je met je vrienden?

Als je een vraag stelt, en hierbij zegt "ik had een discussie met..." zorg dan ook dat je hem echt KUNT onderbouwen met de reden etc.
Voor jou klinkt ie vrij goed en logisch op deze manier maar voor anderen moet je het net even iets verder uit kauwen :)

Bijvoorbeeld:

"Hey...eventjes snel hoor want die vriendinnen van mij kunnen zich nooit gedragen zonder mij...maar Batman...heeft hij wel tepels??

Ok luister, ik had er namelijk net een hele discussie over...want je weet toch als hij in dat pak staat dan kun je goed zien hoe dat pak helemaal voorgevormd is?! Je ziet zn buikspieren....die enorme 8 pack van m...zn armen zien er gespierd uit...en hij heeft een mooi gevormde borstkas!

MAARRRR...je ziet nooit zijn tepels?! :D

Betekend dat dat hij ze niet heeft?! Of is hij ze vergeten aan te brengen op zijn pak?!

Stel je voor hey...je komt de man van je dromen tegen...en je geeft je over aan zijn enorme seksuele aantrekkingskracht...je kleed hem langzaam uit...voelt over zijn buik en bent aangenaam verrast door zijn buikspieren...vervolgens ga je omhoog naar zijn borstkas en langzaam voel je zijn borst spieren...maar je komt erachter dat hij geen tepels heeft!?!?!?! :D

Dat zou toch een enorme anti climax zijn!?"

Dit is eventjes een versie die ik er zo uit gooi, kweet niet of hij lijkt op iets wat je zelf ook zegt?
Maar weet je, geïnspireerd door jou zal ik deze gaan testen, uitwerken en zal ik de feedback hier neer zetten! :)

Dit maakt ook wel een grappige routine zo, om er een beetje humor in te krijgen.

Cheers!