PDA

View Full Version : {intro} Into the game

Tijniej
08-29-2011, 01:48 PM
Hey,

Mijn naam is Tijniej ik ben 21 jaar oud en woon in Alkmaar.
Sinds april ben ik bekend met de venusian arts via het boek 'The Game' die mij werd aanbevolen door een vriend (inmiddels mijn wing) van me. Ik ben nog een AFC maar wil daar verandering in brengen.

Over mij
Ik ben dus 21 jaar en woon in alkmaar, in het dagelijkse leven ben ik chauffeur bij de TnT Post. In mijn vrije tijd ben ik veel op de plaatselijke handbal club te vinden (ik ben trainer, bestuurslid, en eerste keeper van het 1e team) naast het handballen ben ik graag met mijn maten naar de kroeg of aan het feesten oid. Vrij recentelijk ben ik 20 kilo afgevallen en ben van het dikke jochie achter in de klas verandert in een gezonde hollandse jongen.

Wat wil ik bereiken?
Wat ik uiteindelijk wil bereiken met het leren van 'the game': Ik wil een socialer leven dan ik nu heb en dit voornamelijk op het gebied van vrouwen. Mijn grootste struikelblok is mijn zelfvertouwen omdat ik in het verleden veel met mijn overgewicht ben geconfronteerd dat ik eigenlijk geen zelfvertouwen meer had (sinds ik ben afgevallen is dit al een stuk beter geworden).

Een andere reden waarom ik deze kunst wil leren is dat ik hierdoor vaker van huis weg kan zijn. (ik woon nog bij mijn ouders) Mijn relatie met mijn ouders is niet geweldig van beide kanten af en door meer mensen te ontmoeten hoop ik ergens het luisterende oor te vinden die mij thuis niet word geboden.

Een ander doel van mij is om de 'stevigere' mensen te bewijzen dat er in iedere jongen een lady's man schuilt als diegene het maar graag genoeg wilt. (een soort voorbeeld functie)

Verder word ik ook erg aangetrokken door de glamour kant van the game een kant waar ik eigenlijk nooit mee in contact ben geweest en ik ergens in mijn hart wel een bekend gezicht wil zijn in mijn omgeving maar ook in het uitgaansleven....

Home project
Samen met mijn vaste wing willen wij een soort project bij ons in de buurt opbouwen als we er klaar voor zijn (project hollywood achtig iets)
hiervoor zoeken wij nog tips of mensen met ervaring =P

Dit is het voor nu, als je meer van me wilt weten schroom je niet om het te vragen. Een PM mag ook.

Greetz

Rick Dutch
08-31-2011, 11:05 AM
Hey kerel, welkom op het Venusian Arts forum!

Ik waardeer je openheid en eerlijkheid! Daar kunnen er velen een voorbeeld aan nemen.
Ervaring heb ik zat ;) dus mocht ik je ergens mee van dienst kunnen zijn, stuur me gerust een PM.

Ik wens je veel succes met jou groei en ik hoop leuke verhalen van je te kunnen gaan lezen hier.

Cheers,

Rick Dutch.