PDA

View Full Version : [Disc] Saai

seaker
09-12-2007, 04:07 PM
ik dacht dat het op forum.themysterymethod.com saai was :P maar hier is het nog saaier :P

SmoothDoc
09-13-2007, 02:47 AM
Tuurlijk, maar wat doe jij hier dan nog:confused:

CountG
09-13-2007, 05:05 AM
Om de een of andere duistere reden wordt hier amper gepost idd. Ik zit nog op dutchseduction en kan niet zeggen dat daar wel veel gepost word.. ah well.. Posten afwegen met gamen, ga ik toch voor et laatste.. zit helaas wel op mijn werk nu ;)

Ricky D
09-13-2007, 07:34 AM
Komt omdat mensen nog steeds op MM Forum zitten denk ik, ik post ook op Dutch Seduction, vind het wel goed daar, er word goed gereageerd en veel uitgelegd door mensen die het "ook hebben meegemaakt".
Mensen moeten het hier nog ontdekken heb ik het idee, maar komt goed joh, hoe kleiner de community hoe hechter...en vaak leuker !

seaker
09-13-2007, 08:06 AM
ik ben hier nog omdat ik er net ben :P sinds gister..
dutchseduction ben ik nog niet geaccepteerd denk ik.. kom alleen op control panel..

maarja hoop dat t hier wt drukker word :P

CountG
09-14-2007, 01:49 AM
@ rickyD

Dutchseduction is irritant, ik word gek van het feit dat het uuuuren duurt voordat mijn posts erop staan.. + ik kan niet PMen, superlastig om effectief/goed/snel te kunnen communiceren. Echt bizar geregeld daar als je het goed bekijkt. Ik snap dat mensen zich eerst moeten bewijzen, maar het demotiveert me wel.

seaker
09-26-2007, 03:43 PM
whaha, k ben hier al maanden lid, en mijn "saai" thread is de enige nieuwe thread. tis hier echt saai man.

een paar afc's paar pua's en een kerel die steeds zn boeken aanprijst.!

Ricky D
10-04-2007, 07:11 AM
Iedereen zit nog steeds op MM forum.

Dutch seduction, tja, ik heb er echt geen problemen mee hoor...kan aan mij liggen...heb het er prima naar mn zin als ik er ben. :confused: