View Full Version : [Media] Maddoc in rotterdam -youtube
CountG
09-11-2007, 07:40 AM
hey datingdoctors, ik weet dat jullie deze site ook checken daarom een vraag.. Dat filmpje in youtube van maddoc, daarin doet maddoc echt VERRE van alpha aan. Hoe kan dat voor pua instructeurs?
Dit is nieuwsgierigheid en niet bedoelt om jullie te poten af te zagen.
SmoothDoc
09-11-2007, 10:29 AM
CountG.
Je hebt wat je opmerking betreft gewoon gelijk. We hebben MadDoc dit filmpje ook afgeraden. Maar ja, hij heet geen MadDoc voor niks.
Daarom om de achtergrond begrijpen laat ik je een beetje de geschiedenis van de Dating Doctors weten.
AlphaDoc en ik, kennen elkaar al heel lang, van onze tijd als "propper" (je weet wel dat baantje wat de hoofdrolspelers bij Costa ook hebben).
Wij waren op zich allebei gewoon 2 nerds, die niets van versieren van vrouwen wisten. Alleen hadden we allebei wel de lef om ervoor te gaan. Als propper ben jij ook de prijs, en je spreekt natuurlijk voortdurend mensen op straat aan, die jij moet proberen over te halen om binnen te komen.
Nu de paralel met streetgame is al snel gemaakt. Daarnaast kende AlphaDoc ook al uit boeken van zijn favoriete schrijver enige technieken van het verleiden. Ik ben er eigenlijk in 2000 min of meer uitgestapt met het continu vrouwen verleiden (ik was het een beetje zat), terwijl AlphaDoc vrolijk verder ging (nog steeds trouwens). Eigenlijk op dat moment zijn ook de 1e fora opgezet, en is "de community" samen met de opgang van het internet voorzichtig van de grond gekomen.
Nu ergens in 2004/2005 kwam AlphaDoc MadDoc tegen, toen de meest verschrikkelijke nerd die jij je maar kan voorstellen. Alleen hij ging wel (toen ontmoette ik hem voor de 1e keer, AlphaDoc kende MadDoc al) op de Vakantiebeurs door alle beveiliging heen, en stond toen 10 meter hoog op een podium opeens met Gerard Joling te dansen. Daarnaast was MadDoc ook eerlijk, hij vertelde wel gewoon dat hij een knaap was, en zat niet te ouwehoeren en op te scheppen op de NL Lounge. Trouwens toen nog gezamenlijk van Stripped en Moonwalker (voor de schisma, maar misschien heb je dat niet meegekregen en ben je daar niet lang genoeg voor in de community).
Dus dat was voor ons erg opvallend. MadDoc is wel verschrikkelijk intelligent (IQ boven 140 ergens) en is goed met de computer. Wij zijn slecht met de computer, en gewoon simpele gebruikers. Niet meer dan dat.
Nu het verbond was na een tijdje geboren. Wij leren jou (MadDoc) vrouwen versieren, en daarvoor zet jij samen met ons een website op. Dit omdat AlphaDoc zich verschrikkelijk ergerde aan die stomme powerpointpresentaties waarbij mensen eigenlijk niks leerden. Hij wilde dat heel anders gaan doen.
Nu ik werd er ook nog bijgehaald omdat ik ondernemingsadviseur ben en ook het geld kan missen voor de noodzakelijke investeringen, en ik kende AlphaDoc natuurlijk. Dus we zijn alle3 naar de Kamer van Koophandel gegaan, en hebben Dating Doctors V.O.F. opgezet.
Niet met het idee, dat het zo groot zou worden als het nu is. Het was meer een hobby.
Nu deze film van MadDoc is van bijna een jaar geleden. De boeken waren toen net in 1e druk uitgebracht. Hij heeft de net uitgebrachte Penthouse bij, en die is van december 2006 (en die is toen 1/2 november uitgekomen). Het was voor hem ook nieuw (hij was toen net 2 maanden van school volgens mij). Echter wel dapper van hem, ook al is hij nog niet zo goed. Hij doet het toch maar. Iets wat ik qua karaktereigenschap zeer in hem waardeer. Dat zouden meer mensen (lees beginnende mannen die versieren willen leren) moeten doen.
Sindsdien is er al weer een hoop verbeterd (hij is verre van knaap meer in ieder geval).
Dus laat ik het zo zeggen. MadDoc is goed met apparatuur en weet dit soort filmpjes op YouTube te zetten, maar hij had toen nog niet de ervaring en de leeftijd die AlphaDoc en ik wel hadden en hebben. Dat hij beter kan worden dan ons, zonder twijfel. Echter dat kan jij ook. Zie Neil Strauss of Style. De grootste nerds zijn nu de grootste MPUA's.
Versieren is namelijk een vaardigheid. Iedereen kan het leren. Je moet er alleen wel open voor staan.
Daarom is MadDoc altijd een goed voorbeeld voor mannen die waren zoals hij. Hij is een goed voorbeeld hoe ver je kunt komen. Daarom ben ik op zich wel blij met dat filmpje, want er komen ook weer nieuwe filmpjes. En dan kun je ook zijn ontwikkeling goed zien.
Zo goed uitgelegd? Voor verdere vragen mag je ook gewoon info@datingdoctors.nl mailen hoor.
Groetjes SmoothDoc
CountG
09-12-2007, 01:37 AM
Geweldig uitgelegd. Zeer zeker ook een plausibele verklaring. Ik kan me het goed voorstellen. Ik loop zelf ook nog niet zo lang mee, anderhalf jaar totaal. Ik ben op een heel aparte manier er ingerold eigenlijk. Via een normale datingsite, via Derek Vitalio (veel zelfhypnose, wat niet voor me werkte) naar het venusian arts boek en toen David deangelo (door een artikel van jullie, waar die naam genoemd werd.. volgens mij was het de linda. van me zus :))
Ik realiseer me dat ik de pickup kan leren. Ik zou graag jullie boek erover lezen en kijken of ik daar verder in kan komen. Het is namelijk zo dat ik een aantal sticking points heb en momenteel daar ff mee klem zit. Bijvoorbeeld routines onthouden, escaleren tot een kiss of number close, echte cold-approaches en dan wat weten te zeggen en te onderhouden (zie routines onthouden). Ik heb helaas geen geld, dus ik zal voorlopig op mijn eigen houtje en dat wat de torrents me bieden moeten teren :)
Daarentegen staat dat de kennismaking met dit geheel mij radicaal veranderd heeft op een positieve manier. De angst is wel grotendeels weg, zeker de AA, maar ik zit meer een beetje vast op de manier van transitionen en wat te vertellen, zonder gebruik te maken van de standaard 'uit het boekje' opinion openers.
Als ik zelf geopend word, dan gaat het wel naar behoren trouwens... ik bedoel dan: als vrouwen me aanstoten, ik via via weer es iemand leer kennen, als er een gemeenschappelijke grond is (festivals, sport, studentenvereniging)
Maar als ik echt gewoon onbekenden moet gaan aanspreken en praten in een kroeg of iets dergelijks, dan zit er behoorlijk de aarzeling in..
anyway, tanx voor je uitleg. Misschien heb je nog tips, als je me sticking points begrijpt uit de hierboven neergezette beschrijving.
SmoothDoc
09-12-2007, 03:21 AM
Hai CountG,
Ja, we zijn helaas wel een commerciele organisatie.
Koop gewoon ons boek Zelfvertrouwen met Vrouwen. http://www.zelfvertrouwen-met-vrouwen.nl/. Maak een account in onze webshop, http://www.datingdoctors.nl/catalog/create_account.php en gooi dat boek in je winkelwagentje http://www.datingdoctors.nl/catalog/shopping_cart.php?sort=2a.
Dat moet toch kunnen lukken qua geld (50 euro), krijg je daarna wel weer wat tips van me. Speciaal de pagina's voor jouw sticking point die jij zeker moet lezen. Zal je erg helpen. Vrij simpele manier om te escaleren. Je hebt ook een erg makkelijk op te lossen sticking point. Gelukkig maar.
We houden het ook simpel. Geen lange routines. Recht uit de praktijk, en gewoon lekker direct. Zonder AA ga je veel succes krijgen.
Toedeledoki,
SmoothDoc
CountG
09-12-2007, 04:01 AM
ha! Hier was ik al bang voor :) stelletje...!
Nee, terecht hoor.. Ik zal es kijken hoe ik et een en ander oplos. Ik heb momenteel 3.40 op mijn rekening, dus komende anderhalve maand is et ff wachten sowieso.
1 vraag heb ik wel.. maar dat email ik wel ff :)
SmoothDoc
11-04-2007, 06:48 AM
Hai CountG,
Aangezien je zelfverkozen rol als YouTube recensent Dating Doctors, wat vind je hiervan?
http://www.youtube.com/watch?v=k3YVh8Xs9jk
Het is ter promotie van ons seminar (een soort Cliff's List www.succesmetvrouwen.be) 22 december in Antwerpen.
Groetjes SmoothDoc
CountG
11-04-2007, 08:12 AM
haha.. Hier de recensent van alle Dating Doctors filmpjes.
Filmpje inhoud:
Leuke inhoud. Het klopt ook. Bemoedigend, zeker voor net startende mannnen. Het IS ook belangrijk om eens een vrouwtje aan te spreken. Wat heb je te verliezen? Niks.. Je wint alleen maar. Niks doen is achteruitgang, wel wat doen is vooruitgang. Ik hoop dat er meer van dit soort filmpjes volgen (qua inhoud)
BTW: Mooi rotterdams accent ;)
Filmpje kwaliteit:
Geluid: 7/10
Beeld: 2/10
Alhoewel beeldkwaliteit niet echt nodig was, was et wel bijzonder slecht :)
Lennart
11-04-2007, 11:45 AM
Van wie is de stem in dat filmpje?
SmoothDoc
11-04-2007, 02:09 PM
Het was AlphaDoc in het filmpje. De beeldkwaliteit is zo slecht omdat we de privacy van onze deelnemers op onze workshops respecteren. :)
Ricky D
11-04-2007, 04:01 PM
dat wilde ik net zeggen, filmpje is expres bewerkt met een filter lol
Power Metal
11-04-2007, 05:31 PM
Maar ik begin zo me twijfels over alles te krijgen. Ik bedoel Die serie over The pickup artist Ze zeggen allemaal dat die fake was, Met bewijs enzo. En dan ga je toch dingen denken of ze wel echt zulke goede pick up artiesten zijn.
Wat ik kme afvraag als ik nou een Curses aanvraag bij Dating dokters en ik wijs een willekeurig iemand aan op straat zodat ze laten zien hoe het moet of het dan wel gaat lukken.
Anders kunnen het ook gewoon acteurs zijn. Ik had altijd veel vertrouwen in al deze matrialen maar ik begin gewoon me twijfels te krijgen. over alles
Dashinuke
11-04-2007, 05:35 PM
Het materiaal werkt, 100%. Het is ook geen materiaal, het is gewoon een manier, waarop wij mannen zowiezo hadden moeten handelen (dominant etc) maar we zijn allemaal opgevoed door onze moeder en daarom zijn wij allemaal nice guys :)
De show, ook al zijn het acteurs, de beelden zijn realistisch, en zoals je het daar ziet, zo werkt het ook.
En ik geloof niet dat alles in scene is gezet, de reactie van sommige dames zijn gewoon normaal, zoals het hoort, zo krijg je het niet bij elkaar geacteerd.
Power Metal
11-04-2007, 05:41 PM
Toch zou ik het wel eens weleens een expert in het echt het willen zien doen. Die manier En kijken dan . Ik bedoel is er nou echt bewijs dat die manier werkt??
Dashinuke
11-04-2007, 05:46 PM
Dan zou je een in-field-bootcamp of zoiets moeten gaan doen, maar na de vh1 show kan ik me wel voorstellen hoe het in z'n werk gaat. Heb jij trouwens alle 9 afleveringen gezien ?
Je kan ook kijken of je de 5-delige dvd reeks van mystery kunt vinden, maar volgens mij zijn dat alleen workshops, geen ingame footage.
Maar ik hou t gezien voor vandaag. Weltrusten
PS: Lees je PM
Power Metal
11-04-2007, 09:17 PM
Ik heb The pickup artist dat programma helemaal af gekeken. 1 keer. En ik heb mystery method 1-5 gekeken Maar allemaal 1 keer pas. Misschien moet ik het nog even meerdere malen bekijken omdat ik sommige begrippen nog niet zo goed snap.
SmoothDoc
11-05-2007, 12:02 PM
Hai Power Metal,
http://www.succesmetvrouwen.be/
Bij getuigenissen, kun je zien hoe het werkt. Dit zijn echte mannen, die wij getraind hebben. Ze zijn nu heel gelukkig....
Groetjes SmoothDoc
Power Metal
11-06-2007, 02:26 AM
Dat kan natuurlijk ook een verkoop praatje zijn :)
Justus
11-06-2007, 03:09 AM
Prima dat jullie hier reclame maken voor jullie boeken, slim ook.
Maar ik vraag me als kritische consument alleen af waarom jullie E-book zo'n hoge prijs moet hebben. Ik snap dat jullie geld willen verdienen, maar ter vergelijking. De hardcopy van Robert Green's meesterwerk (480 pagina's) kost bij de boekhandel 20 Euro. Daarnaast is dit boek sterk onderbouwt met links naar historische figuren. De VA Handbook is natuurlijk ook aan de prijs, maar dan hebben we het wel over het boek van de grootste of in ieder geval bekendste verleidingskunstenaar ter wereld.
Daarnaast durf ik te betwijfelen of €49,50 de meest winstgevende prijs voor jullie is. Ik acht tevens de kans groot dat de verkoop enorm omhoog schiet wanneer je op €10,- of €15,- gaat zitten waardoor het voor jullie zelfs lucratiever wordt.
Hoe dan ook, succes met de verkoop.
Wellicht kunnen jullie ons op een andere wijze overtuigen jullie boek te kopen.
De standaard technieken uit "Hoe verkoop ik een E-Book" (getuigenissen, opsommingen van de inhoud e.d.) zijn ietwat gedateerd en hebben reeds hun kracht verloren bij de ervaren internetconsument.
Power Metal
11-06-2007, 06:06 AM
Ja leg dat maar eens uit :D :D
SmoothDoc
11-06-2007, 12:05 PM
1. het is geen e-book, wij zijn zelf uit de community, wij gaan echt geen e-book schrijven.
2. het is in het Nederlands, dat leest wat prettiger. Er is geen ander boek in het Nederlands wat direct door mensen uit de community is geschreven. Echter Nederland is relatief een kleine markt. De prijs is daarom relatief hoog. Daarom komen er ook vertalingen aan.
3. Mystery heeft de naam, en terecht. Clubgame stap voor stap uitgewerkt. Zeker voor sommige AFC's, die houden wel van getalletjes, formuletjes e.d. Die willen er echt een studie van maken, met hapklare brokken. A1, A2, C4 ;-)? Ons boek Zelfvertrouwen met Vrouwen gaat wel in op Daygame. Ons boek Instant Internet Seksdating gaat in op internetgame. Dit zonder moeilijke routines, maar simpele dingen uit de keiharde praktijk.
4. die getuigenissen zijn echte, door ons getrainde mannen. Nina is niet een door ons gesponsord blaadje. Bedenk zelf maar iets hoe wij dit zouden kunnen bewijzen naar jullie. Het is zo, alleen als ik het zelf bedenk komen jullie vast weer met van "nee, dat is niet waar, het valt zo te omzeilen". Dus, kom maar op, bedenk maar iets. De waarheid is de waarheid.
5. bestel het boek, als je het niet goed vindt, krijg je jouw geld weer terug (wel verzendkosten betalen, en boek netjes houden, uiteindelijk kost het je dan 6 euro, maar een beetje drempel mag toch wel, anders gaat iedereen het zomaar bestellen)
6. Justus, i.v.m. die 10 a 15 euro. Bij een workshop krijg je het boek er zelfs gratis bij. Misschien een idee?
Laat maar horen wat je ervan vond. Sterker nog, schrijf maar een eerlijke review hier op deze site. Ik ben hier geen moderator of zo.
Groetjes SmoothDoc
Power Metal
11-06-2007, 12:47 PM
Dat duurden wel lang voor antwoord:P zal wel toeval zijn:)
Ik wil het boek denk ik wel kopen . Dat geld is niet zo erg probleem alleen het zou handiger zijn als jullie een ebook verkochten. Dan kon ik gewoon met creditcard betalen en ontving ik het direct. Nu moet je hem bestellen en ik woon met meerdere mensen . Niet iedereen hoeft te zien waar ik me mee bezig houd.
En Hoe werkt het als ik het boek waardeloos vind en ik wil me geld terug? Want je weet het maar nooit . Kleine lettertjes enzo...
SmoothDoc
11-06-2007, 11:29 PM
Hai Power Metal,
Ja, een E-Book is voor ons ook veel makkelijker, echter vanwege begrijpelijke redenen doen wij niet aan E-books.
Geen kleine lettertjes, het is zoals het is, zie artikel 11
http://www.datingdoctors.nl/catalog/pub/nl-algemene-voorwaarden-dating-doctors.pdf
11. Resultaatgarantie en niet-goed-geld-terug regeling bij boeken, CD’s, videos
en andere tastbare producten. Wij bieden standaard resultaatgarantie
en niet-goed-geld-terug regeling bij onze fysieke producten. Dit betekent
dat u als cli¨ent zeker een verbetering zult merken in uw omgang met vrouwen,
tijdens en na gebruik van het product. Heeft u na aanschaf van het
fysieke product niet het idee dat voor u het resultaat behaald wordt dat
u voor ogen had, dan kunt u tot minimaal 30 dagen na ontvangst van
het fysieke product aanspraak doen op volledige restitutie. Bij sommige
producten bieden wij zelfs levenslange garantie en kunt u te allen tijden
uw aangeschafte product in originele staat retourneren. Wij verzoeken u
vriendelijk om Dating Doctors v.o.f. vooraf op de hoogte te stellen van uw
keuze om gebruik te maken van de garantie, voordat u de fysieke producten
daadwerkelijk retourneerd. U ontvangt uw volledige restitutie zodra
u de fysieke producten heeft geretourneerd naar Dating Doctors v.o.f., en
deze in goede staat ontvangen zijn bij de Dating Doctors v.o.f.
Wat betreft de vraag: zijn jullie discreet?
Ja, de Dating Doctors zijn discreet en gaan vertrouwelijk met uw persoonlijke gegevens om.
Uw bestellingen worden verzonden in discrete verpakking met als afzender 'DDD Consulting'
Op onze workshops bepaalt u zelf hoeveel informatie u vrijgeeft aan uw medecursisten
Wij hebben een strikt mediabeleid zodat u nooit voor verrassingen komt te staan
De Dating Tours worden speciaal naar het buitenland georganiseerd zodat niemand u herkent
Alleen de Dating Doctors weten wie u werkelijk bent.
Veel leesplezier!
SmoothDoc
Justus
11-07-2007, 02:43 AM
Bedankt voor je snelle reactie Smoothdoc.
Dat het boek hardcopy was had ik inderdaad even gemist. Dat neemt echter niet weg dat ik de prijs alsnog erg hoog vind. Dat Nederland een relatief kleine markt is ben ik zeker met je eens. Toch is de prijs die jullie vragen in vergelijking niet marktconform.
Als we kijken naar andere boeken over de verleidingskunst in het Nederlands, bijvoorbeeld Masterflirt (€17,50 op Bol.com) of 'De 24 wetten van verleiding' van Robert Green (€17,95 op Bol.com) zijn deze veel goedkoper. Over de kwaliteit van de eerste kan ik niets zeggen ((nog) niet gelezen), maar het 480 pagina tellende boek van Green is kwalitatief zeer sterk en historisch onderbouwd. Hierdoor lijkt het me voor jullie moeilijk om jullie boeken te slijten.
Aan de getuigenissen die jullie op jullie site hebben staan twijfel ik niet. Ik beticht jullie dan ook absoluut niet van oplichterij of oneerlijkheid, laat dat duidelijk wezen. Er zijn vast en zeker mensen die baat hebben gehad bij jullie boeken en workshops en bereidt waren daar positief over te schrijven..
Het aanbod dat je mij doet (niet goed, geld terug) klinkt aanlokkelijk en overtuigend. Maar zelfs al vind ik jullie boek erg goed, dan nog vind ik de prijs nog te hoog. Ook voor een goed boek ben ik niet bereid €49,50 te betalen. Angst voor ontevredenheid is dan ook niet de drempel die mij tegenhoudt, dat is de hoogte van de prijs zelf.
Wat betreft de workshops, dat is nog weer een stap verder. Voordat ik ook maar zou overwegen veel geld uit te geven aan workshop zou ik eerst meer te weten willen komen over de leiders ervan. Dit doe je bijvoorbeeld door hun boek te lezen. Daardoor zijn Mystery's workshops ook zo populair geworden. Het werkt dus eigenlijk andersom, eerst het boek dan de workshop. Na de workshop hoef je waarschijnlijk het boek ook niet meer te lezen, althans als jullie goed werk leveren zul je het enkel nog als naslagwerk hoeven gebruiken. Een gratis exemplaar is dan eigenlijk een beetje mosterd na de maaltijd.
Los daarvan heb ik persoonlijk niet zoveel behoefte aan workshops, dus van jullie kwalitatieve waarde hoef je mij niet te overtuigen. Ik bestudeer sociale dynamiek, ik heb geen moeite met het aantrekken van vrouwen.
Op aanvraag wil ik overigens best overwegen een review voor jullie te schrijven. Na het lezen van 'Double your Dating' van David D'Angelo heb ik dat ook voor hem gedaan.
Om tot slot nog even terug te komen op de prijs van jullie boeken, vanzelfsprekend hebben jullie alle recht om jullie eigen prijs te bepalen. Jullie hebben er veel tijd ingestoken en willen logischerwijs loon naar werken. Persoonlijk ervaar ik echter dat ik de drempel te hoog vind, terwijl ik zonder meer genoeg financiële ruimte heb om jullie boek aan te schaffen. En dat betreur ik omdat ik graag verschillende visies van schrijvers over het onderwerp lees. Mijn commentaar komt dan ook slechts voort uit het feit dat ik het jammer vind dat ik jullie boek niet zal lezen.
Ik wens jullie desalniettemin heel veel succes en waardeer jullie inzet.
SmoothDoc
11-07-2007, 07:56 AM
Graag gedaan Justus,
Anders koop je ons andere boek Instant Internet Seksdating. 37 euro. Is iets dunner vandaar.
Ik zag dat je aan online dating doet, erg handig boek daarvoor. AlphaDoc hoort bij de top 10 van de wereld wat betreft Internetdating.
Elke week laat hij vrouwen overkomen, van Oude Pekela, tot Maastricht.
Ze bellen gewoon bij zijn huis aan!
Bijna niet te geloven he?
Maar ik heb nog een ander voorstel. Ik geef jou het boek gratis en voor niks, als je 2 mensen weet mee te nemen naar het Seminar (www.succesmetvrouwen.be) op 22 december in Antwerpen. Jij hebt er niet echt veel aan (je mag natuurlijk wel gratis naar binnen dan), maar om niet begrijpende AFC's makkelijk uit te leggen waar jij mee bezig bent, is het goud.
Je hoeft het zelf niet uit te leggen, doen wij gewoon voor je.
Goeie deal?
In principe kan ik het iedereen hier aanbieden op het forum. Jullie kennen vast mensen die wel nieuwsgierig zijn, maar jullie niet willen geloven. Neem ze mee, kost ze 200 euro, en ze hebben gelijk een hele leuke dag in Antwerpen. Die avond zullen onze clubinstructeurs in de Antwerpse clubs wel eens laten zien wat zij kunnen.
Als jullie vrouwen kunnen verleiden, moeten jullie ook mannen kunnen meenemen....
Groetjes SmoothDoc
Power Metal
11-07-2007, 08:16 AM
Is het ook mogelijk het boek zelf op te halen?
Justus
11-07-2007, 11:41 AM
Haha, bedankt voor het aanbod maar ik ben helaas niet in te huren als propper Smoothdoc. ;)
Maar je overtuiging siert je. Je zou de promotie voor onze kledinglijn moeten doen!
SmoothDoc
11-07-2007, 01:27 PM
Ja, hoor Noorderwerf 31 Gouda. Bel MadDoc even +31(0)621677103 of anders AlphaDoc die woont in de buurt van Rotterdam +31(0)638554264
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.