PDA

View Full Version : [Routine] anti-shittest (reverse pinging)..

gabrieldutchie
11-25-2009, 07:15 AM
ik was gisteren met een vriendin van me wat drinken.." dit is een ERG mooie dame, blond, grote.... ect.. ze heeft al veel vriendjes gehad en is erg gewild.. dus voor mij een HELE goeie source van information en ook als pivot is ze geweldig.

anyway.. ze leerde me gisteren iets wat erg goed kan en gaat werken tegen wat voor shittest dan ook.. ze is 25 jaar en meestal date ze oudere jongens van een jaar of 35 of meer. anyway, ze date een jongen die 21 jaar was.. en op een gegeven moment zei ze tegen hem. hey jij bent echt heel jong. hij keer d'r aan en lachde en zei.. en jij bent echt leuk.. ze zei dat ze dit echt de leukste reactie ooit vond.. en dat je eigenlijk niks terug kan zeggen meer na dit. dus with further ado..

>><reverse pinging<<<
hey.. jij bent echt jong / oud... reac:) jij bent echht leuk.
hey.. jij bent echt lang / klein...reac:) jij bent eccht mooi.

Daddy Cool
11-25-2009, 08:09 AM
Alhoewel ik een aversie heb tegen het woord shittest (Ja sorry moest ik ff zeggen :P) Vind ik dit echt een geniale post. Echt een hele leuke reactie! :D

Afterbite
11-25-2009, 08:25 AM
Yo Gabe,

Mijn standaard reactie op zo'n shittest is: "Dank je, ik ben er trots op ;-) "

Diablos
11-26-2009, 11:59 PM
What ?

Nice .

Puas from another planet ;]

gabrieldutchie
11-27-2009, 07:27 AM
hahaha.. snap je em niet diablos?..

je negeert wat je zegt.." geeft haar een conpliment, waardoor ze eigenlijk
gelijk een beetje niet weet wat ze terug meer kan en moet zeggen.. is ERG effectief dit.

Daddy Cool
11-27-2009, 07:43 AM
Je vergeet het belangrijkste ;) Je 1: straalt uit dat je zelfvertrouwen hebt. 2: je impliceert dat ze jou een complimentje geeft.

royce
12-06-2009, 03:49 PM
Heey Guys and Gabri,

Vind je idee echt supergoed.

hey.. jij bent echt jong / oud... reac jij bent echht leuk.
hey.. jij bent echt lang / klein...reac jij bent eccht mooi.

Zijn echter meer IOD's dan shittests. Dus ik denk dat dit vooral goed werkt als je een IOD krijgt.

gabrieldutchie
12-07-2009, 09:56 AM
yes je hebt gelijk.. dit zijn idd iod's..
thanx royce..

da Vinci
12-24-2009, 04:55 PM
Hele leuke post, hier hebben we wat aan!

Zelf ben ik 23 en ik richt me de laatste tijd op vrouwen tussen ongeveer 26 en 36 en ik krijg veel die opmerking over mijn leeftijd te horen.
2 weken geleden zei een HB7(37) tegen mij:
HB7: "je bent zo jong, jij zou kunnen daten met mijn dochter"
Ik: "als ik jou zou zijn zou ik maar snel toehappen voordat je echt een oude vrouw wordt en niet meer in de markt ligt"

Draai de rollen om, jij bent niet jong, maar zij oud. Jij bent diegene die bemind zou moeten worden. Ik vul dit op een arrogant grappige manier in.

house_
12-24-2009, 06:26 PM
@ Da Vinci: Klinkt ronduit als een belediging voor mijn gevoel maargoed.

thanks for the tip gabriel, gaat zeker getest worden!

da Vinci
12-24-2009, 06:40 PM
@ Da Vinci: Klinkt ronduit als een belediging voor mijn gevoel maargoed.

thanks for the tip gabriel, gaat zeker getest worden!

Daarom moet het ook als een arrogant, grappige manier ingevuld worden. Ik zei het met een glimlach en pakte haar schouder vast. De toon was gezet!

gabrieldutchie
01-01-2010, 01:54 PM
tja.. vind em niet zo bro.. beetje lullig eerder.

Silassiai
04-03-2010, 07:33 AM
Me: Wat ben je toch een trutje... niet te geloven... ik haat jou...
(met kino op schouder) Weet je wat ik nou echt leuk aan jou vind... jij bent recht voor ze raap... dat vind ik nou echt leuk aan jou!!
Kom hier geen me knuffel... (Armen open terwijl je dat zegt en knuffel haar)... (na 3 sec.) ok meer krijg je niet(duw zachtjes van je af), jij bent veelste oud voor mij:cool:

Het is niet voor niks 'The Game'' So play that GAME!!!
Push Pull... Maak het een mystery voor haar of je dr nou wel of niet wil en laat haar de moeite doen voor jou in plaats van jij voor haar!!