PDA

View Full Version : [TV] Woendag 14 oktober 20:30 Puatraining op Ned 3!

SmoothDoc
10-12-2009, 07:58 AM
Nederland 3 & Z@pp woensdag 14 oktober 2009 20:30 -21:30

Docs op 3: De verleiders
In Amerika worden ze pick-up artists genoemd. De casanova's van de disco, die moeiteloos de leukste en mooiste meisjes om hun vinger winden. Hoe doen ze dat toch?
Documentaire uit 2009 van Martijn Kieft, IJsbrand van Veelen. In Amerika worden ze pick-up artists genoemd. De casanova's van de disco, die moeiteloos de leukste en mooiste meisjes om hun vinger winden. Hoe doen ze dat toch? Dat vragen duizenden mannen over de hele wereld zich vertwijfeld af. Waarom beginnen zij niet te blozen en te zweten en hoe weten zij altijd precies het juiste op het juiste moment te zeggen? We duiken in de wereld van de eenentwingtigste-eeuwse Don Juans, die aan onervaren mannen leren hoe ze hun angsten kunnen overwinnen en ze geven antwoord op dé vraag die duizenden mannen over de hele wereld bezighoudt: Hoe krijg ik haar?

Dus interessant voor ons om te kijken.

Zien we ze vast allemaal voorbij komen. Richard aka Gambler, Kezia (de vrouwelijke trainer) en nog wel een aantal trainers van Puatraining.

Leuk ook om een indruk te krijgen van het bootcamp wat in Nederland van start gaat met Dharam.

Sa1nt
10-12-2009, 08:13 AM
Ik vind het zelf iets minder dat het uitgezonden word. Natuurlijk voor de ondernemers onder ons is het goed, extra publiciteit. Ik wil absoluut niet lullig doen maar voor mij hoort pick-up tot de underground-sfeer. Er zijn weinig standaard routines die ik gebruik maar gecalled worden hoewel die kans klein is blijft kut.

Wildcouger
10-12-2009, 11:24 AM
Wees gerust. De kans dat het weer gecancelled wordt is weer aanwezig.

Het is namelijk al 3 keer uitgesteld. Ben benieuwd of het nu wel op TV komt...

Ratti
10-12-2009, 12:52 PM
Ik ga het wel even checken.
Ben het met Sa1nt eens. Wij vormen tenslotte de uitzondering... en hoe meer mensen die uitzondering op een gegeven moment weten...

Kinma
10-12-2009, 12:57 PM
Een voorproefje:
http://www.hollanddoc.nl/themasites/mediaplayer/index.jsp?media=42342973&refernr=42362955&portalnr=30852812&hostname=hollanddoc&mediatype=video&portalid=hollanddoc

Wildcouger
10-12-2009, 02:43 PM
Ohhhhh.

Het gaat hier over PUATraining. Alles speelt zich af in Engeland.
We hebben hier niks te vrezen. :rolleyes:

BlueCell
10-13-2009, 03:13 AM
Apart dat dit hier uitgezonden wordt! Niemand kijkt toch naar NL3 :) haha no worries

Ricky D
10-14-2009, 02:39 PM
zowiezo "no worries"
Ik vertel alle dames die ik tegenkomt precies wat ik doe, hoe ik het doe en waarom ik het doe...ze vinden het geen bezwaar en alleen maar super interessant...en dan doe ik hun!

Wat me persoonlijk altijd raakt, en dus nu in dit filmpje ook weer...is hoe onzeker sommige mensen zijn over zichzelf en over het leven wat ze leiden...nu weet ik weer waarom ik doe wat ik doe...en hoe ik het doe...chicks hier die willen dat ik ze doe?

;)

Sa1nt
10-15-2009, 12:04 AM
Ik vond het niet een echt interressante docu. Laat ik het zo zeggen ik was niet onder de indruk, ik had meer en veel meer verwacht. Het grootste deel zag je mensen rennen achter targets aan en that's it. Ik had meer over de hele scene te horen willen krijgen, ik zat met iemand te kijken die niet bekend is met de community en hij vond het eerder grappig dan interresant. Naar mijn mening werden die "studenten" voorgeprogrammeerd en gezegd doe dit en doe dat zonder dat er een diepere betekenis achter zat.
Hoewel sommige stukken wel aardig waren: Het praten met die vrouwelijk instructeur was wel interressant, en die motivational speech van die kerel waarbij de studenten hun ogen dicht moesten doen.

Deze docu vond ik beter: http://archief.flabber.nl/archief/022524.php

Afterbite
10-15-2009, 04:26 AM
Gambler is serieus echt goed....Zijn boek is echt het beste e-book dat ik tot dusver heb gelezen, en ik heb echt veel gelezen (net als de meeste van ons)

Het verbaasde me eigenlijk hoe goed die jongens werden, maar heb zo'n vermoeden dat ze speciaal voor de TV-aflevering wel al hun beste trainers hebben ingezet (die je niet allemaal op bootcamp krijgt)...al is dat vanzelfsprekend begrijpelijk...

Goeie korte docu!

SmoothDoc
10-15-2009, 08:32 AM
Hier de player:)

http://player.omroep.nl/?aflID=10196053

AFC Ajax
10-15-2009, 10:39 AM
Gambler is serieus echt goed....Zijn boek is echt het beste e-book dat ik tot dusver heb gelezen, en ik heb echt veel gelezen (net als de meeste van ons)

Het verbaasde me eigenlijk hoe goed die jongens werden, maar heb zo'n vermoeden dat ze speciaal voor de TV-aflevering wel al hun beste trainers hebben ingezet (die je niet allemaal op bootcamp krijgt)...al is dat vanzelfsprekend begrijpelijk...

Goeie korte docu!

Hi bro

Nee, die trainers krijg je altijd. Gulliver, Matt H etc zijn vaste crew

Ratti
10-16-2009, 07:46 AM
Heb het gecheckt. Vond het vooral veel bevatten van de beginfase, over de AA heen komen.
Had iets meer in-club dingen verwacht (met zo'n programma-titel). Verder werd er ook weinig jargon gebruikt, wat ik persoonlijk wel beter vond voor op de tv. Ben eens aangesproken door een sceptische nieweling met "Oh gast, ken je Mystery, dus jij weet ook wat S&R value is enzo, ja, ik ben gewoon mezelf". Daar zit ik ook niet echt op te wachten.

Wel leuk om Dharam nog eens te zien en toch een paar kleine dingetjes weer opgestoken.

Ricky D
10-17-2009, 03:26 AM
Vond het wel "ok", vooral dat je de "pijn"in de ogen ziet van de mensen die nog nooit een "liefdes relatie" hebben gehad of iets dergelijks...moet wel eerlijk zeggen dat toen ik ook het gebrek aan zelf vertrouwen in 1 van die gaste hun ogen las...mn hart wel een klein beetje brak. Sommigen lijken zo vervreemd van de "bewoonde wereld".

Weet ik gelijk weer waarom ik doe wat ik doe.

go-on
10-18-2009, 04:23 AM
Ik vind het aardig realistisch. Geen overpannen verwachtingen, want die zijn er ook niet!
En iedereen heeft zijn eigen veruitgang. De een gaat sneller dan de andere.

Bramus
10-18-2009, 11:26 AM
Is dit nog ergens te zien of heeft iemand het opgenomen ofzo?

Verder Sa1nt, krijg ik bij die docu van jou een database error. Wat is dat precies?

edit: nvm over de docu, heb het al op uitzending gemist gevonden.

Sa1nt
10-18-2009, 12:10 PM
Is dit nog ergens te zien of heeft iemand het opgenomen ofzo?

Verder Sa1nt, krijg ik bij die docu van jou een database error. Wat is dat precies?

edit: nvm over de docu, heb het al op uitzending gemist gevonden.

Mmmm flabber doet in zijn geheel raar, ik zal morgen nog eens kijken. Of de link moet morgen al uit zichzelf werken