View Full Version : [Filmpje] Rick D featuring een "daytime street approach"
Ricky D
10-03-2009, 07:34 PM
Guys, ik heb hier een filmpje die van mij geschoten is in Kopenhagen (door Morpheus) waarin ik, nadat ik net sta te vertellen dat ik er genoeg van heb en moe ben etc, toch actie onderneem en een heel leuk ding aan spreek.
Het hele gebeuren word ondertiteld, zo leg ik een beetje uit wat ik doe en waarom.
Mischien kan iemand er iets van leren, mischien kan iemand er door geinspireerd worden...en mischien is het gewoon leuk om de tijd er mee te doden...kvind het allemaal cool.
Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om met jullie te delen.
http://www.youtube.com/watch?v=LD_q9zMS3Ms
Veel plezier!
Wildcouger
10-04-2009, 03:21 AM
PROPS!!!!
Echt, niet te geloven....
A really tight game op een hele mooie meid. My god.... Die benen... :o
Idd, Malmö is inderdaad een stad om te bezoeken. Heb daar ook een bekende wonen.
Report:
[FR] Jij, een model? Met die benen?
http://www.venusianarts.com/forum/showthread.php?t=9566
http://img43.imageshack.us/img43/7540/jjjjjjdsc7520.th.jpg (http://img43.imageshack.us/i/jjjjjjdsc7520.jpg/)
Even verder over het onderwerp...
Een mooie benadering van achteren en vervolgens een zeer goede bodylanguage van jou.
Zij had best wel een gesloten BL in het begin, maar je hebt het mooi opengebroken door je KINO.
Je had gerust kunnen gaan lopen met haar paraplu en haar zo makkelijk mee kunnen nemen, maar voor de opnames was dat wat moeilijker geweest.
Ook leuk dat zij niet kwaad werd door de opnames die gemaakt werden.
Helemaal top..
Again, PROPS 2 U.....
Satisfaction
10-04-2009, 03:26 AM
leuke video, mooie vrouw, tight game! props man!
Satisfaction
Dick Pound
10-04-2009, 09:55 AM
"say hi to your mom for me!" LOL!
Toen de camera dichterbij kwam zag je pas hoe lekker ze was. Mooi werk!
Captain Cool
10-04-2009, 01:59 PM
klassemeid!
puur uit nieuwsgierigheid, wat is die opener die je speciaal gemaakt hebt voor daygame & care to share? :D
struner
10-05-2009, 12:32 PM
Cool fimpje ja, kunnen er wat mij betreft niet genoeg van zijn. erg leerzaam
en: Ik ben ook zeerrr benieuwd naar je opener! :)
Ricky D
10-08-2009, 03:27 AM
Hey Tanx allemaal voor jullie support, het was eigenlijk te perfect voor woorden. Ik had echt geen zin meer, moest binnen een paar minuten richting het vliegveld, was moe...en toen kwam zij aangelopen. Nadat ze een winkel in liep zei ik al "ok...als ze naar buiten komt...dan moet ik gewoon gaan natuurlijk" Morpheus stond buiten mijn weten om al te filmen en dit is het resultaat. Vaak lukt het namelijk niet om een goede "pickup" te filmen dus ben wel blij met het resultaat van deze video, zo kunnen jullie ook een beetje proeven waar ik me nou zo'n beetje mee bezig houd in Kopenhagen...en de rest van de wereld.
Over de "opener":
Ik praat graag over dat wat IK leuk vind, omdat ik zo meer gevoel en passie in het gesprek kan brengen, en dat is naar mijn idee heel belangrijk om tijdens een kort gesprek meer "connectie" te maken dan met "een iedere andere opener waar je niet echt iets mee hebt".
Want laten we eerlijk zijn...een telefoon nummer krijgen is echt niet zo moeilijk, maar om ze ook daadwerkelijk te spreken te krijgen naa een aantal dagen, om ze zich jou te laten herinneren, om ze zo geinteresseerd te krijgen dat ze JOU terug bellen, om ze jou zo te laten herinneren dat ze DOL ENTHOUSIAST de foon op nemen en dat je gewoon hoord dat ze het echt onwijs leuk vind jou weer te spreken...die dingen zijn net even wat moeilijker. En dit is nou precies wat ik wil bereiken, en wat ik dus ook met deze meid "Claudia" bereikt heb.
Ik open dus 9 van de 10 keer met iets dat over "pickup" gaat, gewoon weg omdat vrouwen naar mijn mening het een heel interessant onderwerp vinden en omdat ik er 3 dagen lang achter elkaar op een heel interessante manier over zou kunnen praten.
Om een tipje van de sluier op te lichten
Mijn opener gaat "ongeveer" zo:
Hey, ik stond net met een maat van me te praten en ik zag jou lopen en wilde even weten wat jij van het volgende vind. (dit is de opener)
(Nu stap ik in haar zone, en kijk haar intens aan)
Als jij op straat loopt, en je ziet een leuke kerel staan...je ziet dat hij naar je kijkt...maar hij komt niet op je af lopen...wat bijna altijd zo is hoe voel je je dan?
Zei: blablabla
Jij: Maar zou jij je niet heel goed en aantrekkelijk voelen als hij naar je toe kwam om gewoon te zeggen wat hij op zn hart heeft, gewoon met je komt praten omdat...(vul maar in) *en nog steeds die intense blik in je ogen*
Dan zou jij je pas echt speciaal voelen...
Zoals je mischien ziet, voer ik haar de gevoelens die ik wil dat ze bij MIJ voelt (NLP)
Er komt hier wel wat "techniek" bij kijken, lichaamshouding, gezichts uitdrukking, waar bevind je je op welk moment in t gesprek, "pace and leading" wat denk je in je hoofd dus wat straal je uit, etc. etc. etc.
Zo ga ik dus nu te werk, ik kan jullie aanraden als je het wilt testen om op JOU manier een soortgelijke opener te schrijven en die te field testen. ALs je jou eigen opener verzint straal je namelijk een andere lichaamstaal uit dan wanneer je canned materiaal gebruikt waar je eigenlijk helemaal niet "congruent" mee bent.
Graag hoor ik terug van jullie hoe dit voor jullie werkt.
Rick D.
Sa1nt
10-08-2009, 07:42 AM
Filmpje gezien, echt hele goede BL met duidelijk uitleg.
Dit is in mijn ogen een HB10. Christus wat een benen.
Leuk dat je je opener zo formuleerd. Ik pak ongeveer dezeflde maar ga niet zo diep op het onderwerp in. Door je post kan ik hem verbeteren en aanpassen. Thanks
SmoothDoc
10-13-2009, 05:55 AM
Z'on opener werkt heel goed, alleen is echt wel voor meer ervaren mensen.
En ervaren wordt je door het te ......doen.
Dus....
Heb je Rickies goocheltruc al gezien, ook hilarisch.
AFC Ajax
10-13-2009, 10:24 AM
Heel apart en leerzaam. Ik weet dat Tijn van Ewijk veel over NLP schrijft en ermee werkt, maar nu pas besef ik dat het zo werkt.
Het is een leuke manier om toch direct te zijn overdag, ga ik gebruiken, thankx!
Btw, Rick. Draag een mike of een voicerecorder bij je? Dan kunnen we meeluisteren, niet onbelangrijk.
Heb jij trouwens veel met NLP gedaan? Opleidingen enzov?
Ricky D
10-13-2009, 04:09 PM
Hey AFC,
Ik ben op t moment bezig met een nieuwe video camera en daarbij een microfoontje die op afstand werkt. Er komt dus nog veel meer infield video materiaal aan, ook ZONDER geluid. Ik denk dat dit ook erg belangrijk is, zo letten mensen meer op de lichaams taal en dit is naar mijn idee zo veel belangrijker dan de woorden die ik er af en toe uit kan gooien (ja ik test veel rare dingen uit lol).
Ik doe op t moment veel persoon onderzoek naar communicatie dmv oogcontact en lichaamstaal en ik heb zo veel geleerd hiervan...gaat nergens meer over! Maar het is eigenlijk ook wel heel erg logisch, voordat wij mensen konden praten communiceerden wij met lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen...bijgestaan door wat "verwrongen geluiden".
NLP ben ik nu nog niet zo heel erg lang mee bezig, maar toen ik heteen keer teste en de werking hiervan keihard voor mijn neus zag gebeuren...toen was ik wel heel erg verkocht hoor...
Ik gebruik nu veel NLP/Hypnose, hier speel ik dan op t moment een beetje mee. Ik verzin mijn eigen dingen, pak mijn eigen levens verhalen en maak daar dan mn "NLP routines" van, heel erg leuk om hier mee te spelen :)
Thanx voor jullie feedback trouwens, ik zie dat infield video's erg gewaardeerd worden door iedereen, cool!
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.