PDA

View Full Version : [DVD] RSD Flawless Natural

Lucky#13
09-16-2009, 02:11 AM
Deze dvd's zijn echt de beste die ik tot nu toe gezien heb.
Een veel natuurlijke manier van pick up, heb bij sommige stukjes lag op de grond gelegen van het lachen.

De andere dvd's die ik heb gezien zijn the Jeffy show, Tyler Durden en David DeAngelo Approaching Women in Bars and Clubs.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Hier een klein stukje van Tim ( staat niet op de dvd )
http://www.youtube.com/watch?v=rRrTf7_3ZCw
http://www.youtube.com/watch?v=9VQeSttKI08&feature=related

caveman86
09-19-2009, 10:30 AM
Ja Tim's Flawless is echt 1 van de meest potente shit op de markt. Gewoon lekker simpel. Gewoon goed.

Lucky#13
10-11-2009, 04:49 AM
Nu ik deze methode meer heb gebruikt heb, moet ik zeggen dat ik het echt geweldig vind!
Dit voelt voor mij zoveel beter aan dan MM!
Heerlijk direct, lekker spontaan ( zo is mijn karakter ook van nature )

Als ik een leuke dame zie stap ik er gewoon op af en zeg iets van,

Heeej! ik vind jou echt een schatje!
Ik ben Jan-Willem..( op een manier van "jij moet mij leren kennen) )
En hoe heet jij?

Verder zeg ik gewoon wat in me op komt, volgens mij werkt het wel goed want tot nu toe geen enkele blow out gehad!

Nummer closes zijn ook geen probleem geweest!

Jw : jij mag met mij mee op avontuur!
Hb : meestal iets van oke en wat voor avontuur dan?
Jw : dat ga ik je natuurlijk niet vertellen dan is het geen avontuur meer!

Meestal druk ik ze gewoon mijn telefoon in hun handen en zetten ze hun nummer en naam erin ( heeft me al paar keer gered omdat ik de naam vergeten was :P )

Korey
10-12-2009, 08:52 AM
Ik heb de flawless natural DVD's vorige week ook gekeken, en ik vond het ook super relaxt. Je krijgt echt een hele ander kijk op gamen, het gaat heel veel over natural game en het is juist tegen alle regeltjes en volgordes waar je je aan zou moeten houden. Hij vertelt ook veel over hoe je altijd in state kunt zijn. De hoofdgedachte is dan ook dat jij je goed moet voelen, verder maakt het allemaal niet uit.
Ik heb het nog niet toegepast, maar wat Lucky#13 zegt klinkt in ieder geval goed! Aanradertje dus.