PDA

View Full Version : [Intro] ReeM meld zich aan!

ReeM
08-30-2009, 06:14 AM
Beste mensen,

Ik wil me even voorstellen, Reem is de naam.

Expertise:
Ik ben me nu sinds maart 2009 actief aant verdiepen in alles omtrend gamen, en ben als een raket gegroeid in PU. Ik ben begonnen met het lezen van the game, en heb daarna MM, magic bullets, en rules of the game gelezen. Verder breid ik mn theoretische kennis uit door video materiaal te kijken zoals Badboy lifestyle, RSD, Stylelife challenge, seminar van Mystery, enz. Verder ben ik al +- 3 maanden actief aan het posten op Theattractionforums.com (al 50 posts tot nu toe), inclusief field raports, advies, routines, ed.

Experience:
Fcloses: 25 (waarvan 11 sinds ik actief met gamen bezig ben)
FB (Fuck Buddies): 2 (Black & White)
Tot nu toe voornamelijk geclubgamed, ma tegenwoordig aant verdiepen in direct en indirect daygame. Sterke innergame en bodylanguage.

Ultimate Goals:
Uiteindelijk het zelf kunnen kiezen van mn partner, ipv gekozen worden en "lucky" zijn als je een echte hb9 of hb10 aan de haakt hebt. Verder het groeien als persoon, en mezelf tot de max kunnen ontplooien. Ten slotte eventueel een deel carriere op PU gebied beginnen.

Forum Goals:
Ontmoeten van pua's en wings in NL (voornamelijk Limburg), uitbreiden van sociale pua contacten, expertise en ervaringen delen en bijdragen op het VA forum, jullie kennis en experience gebruiken als leerbron.

Mijn laatste FR zal ik ook direct posten, deze is van afgelopen week en dus meest recentelijk.

Ik hoop hier veel op te kunnen steken en bij te kunnen dragen!

greetz,
Reem

Wildcouger
08-30-2009, 10:20 AM
Als MOD van dit Forum wil ik je van harte welkom heten op dit, het actiefste forum van NL.

Wij allemaal zien graag uit naar je reports.

Nogmaals, welkom en succes met je verdere ontwikkelingen.

Mvg
Wildcouger
MOD VA

PS: Ben jij ook gebanned op het Attraction Forum net als ik?

ReeM
08-31-2009, 06:37 AM
thnx, maar nee ik post er nog steeds.
Ik heb gister een uitgebreide game-set gepost, vol canned material zoals gefield-tested routines... ze zijn niet allemaal van mij zelf, sommige heb ik aangepast of gecombineerd, maar naar mijn mening geeft het een handige guide voor als je op zoek bent naar bepaalde routines zoals dhv's. Hopelijk word dit niet als rede tot een ban beschouwd door de moderators.

ps, ik weet niet hoeveel aan canned material er al te vinden is in het nederlands op dit sub-forum, dus als er animo voor is wil ik hem rustig hier ook posten! Laat me even weten

Greetz,
Reem

juggernought
09-01-2009, 02:10 PM
Welkom!

Post em hier gerust, zoveel materiaal staat hier nou ook weer niet, en als het teveel word dan hoor je het vanzelf.

Veel plezier hier, dit is een van de actiefste (?) fora's in NL dus erg leuk!

Afterbite
09-04-2009, 07:19 AM
He Reem,

Das echt heel goed! Ik ben pas in april 2009 erachter gekomen en ben qua persoonlijkheid ook giga gegroeid. En ja, ik ken het verschijnsel... je komt ineens erachter dat er zoveel info over gamen beschikbaar is dat je alles wil lezen en zien...ik heb ook al redelijk wat theorie gelezen en gezien.

Al 11 Fcloses in de afgelopen paar maanden is echt goed van je!