PDA

View Full Version : [Disc] Speciale aanpak Nijmegen ?

Mr. Miyagi [NL]
04-06-2009, 03:39 PM
Gents,

Ik heb al een tijdje een vriendinnetje in Nijmegen waar ik blij mee ben en ga dan ook zelf niet meer zo vaak keihard sargen. Wat me in Nijmegen altijd wel erg opvalt op het eerste gezicht als ik daar ga stappen, is dat ik er relatief veel leuke vrouwen (tikje alternatief) vind rondlopen en dat de meeste gasten daar best wel als redelijke losers op mij overkomen.

Deze zaterdag waren er een paar best coole vrienden van me komen stappen in Nijmegen, breakdancers, die echter ook wel het één en ander van seduction af wisten en die normaal gesproken best succesvol zijn met vrouwen.

Op de één of andere manier lukte het ze echter niet om te scoren, het liep gewoon niet zo, hoewel ze af en toe toch best leuke setjes hadden. Bij het closen e.d. liep het gewoon vast.

Zijn er hier mensen met ervaring in Nijmegen die misschien een idee hebben of je het sargen daar op een andere manier moet aanpakken ? Wat minder direkt ? Ik heb al wel gemerkt dat je in Nijmegen echt weinig moet neggen.

Grtz,

Mr. Miyagi [NL]

TheCrown
04-08-2009, 01:40 PM
Hey Mr. Miyagi,

Ik kom uit Nijmegen. Vrouwen in Nijmegen zijn wat vriendelijker, gemakkelijker aanspreekbaar. Tenminste als ik het vergelijk met A'dam en Utrecht. Openen gaat makkelijker, minder hoog bitchshield. Dat is idd wat je ook zegt, neggen werkt minder goed. Je moet je iets vriendelijker opstellen. Als je te direct bent schrik je ze af.

Maar over negs gesproken. Het is naar mijn mening eigenlijk een concept dat wordt gebruikt zoals het niet is bedoeld. Als ik me niet vergis heeft lovedrop een mooie uitleg erover.

Ik heb verder het idee dat Nijmegen precies dezelfde aanpak vergt als andere steden.

Als je een keer wil sargen let me know. Ik ben (muv volgende week) bijna altijd op de donderdag en zaterdag aan het sargen.

gr TC

Magnet
04-08-2009, 01:55 PM
Als je denkt dat vrouwen een bitchshield hebben, zullen ze die ook hebben. Gewoon reflectie van jouw gedachten naar die van haar.

En vrouwen blijven vrouwen, dus zo'n groot verschil zal er niet zijn denk ik, het is allemaal hoe je het benaderd. Wat ik over het algemeen merk is dat als je mooie vrouwen aanspreekt op een normale manier ze heel vriendelijk zijn, meestal een stuk vriendelijker dan de wat middelmatige vrouwen.

Mooie vrouwen hebben een radar voor echte mannen... waarschijnlijk omdat ze al zo vaak zijn benaderd en ondertussen al flink wat patronen kunnen ontdekken. Precies wat wij door veel appraoches ook ontdekken bij vrouwen.

CountG
04-09-2009, 06:00 AM
"Een incident maakt nog geen structuur."

Perspectief is alles.

Mr. Miyagi [NL]
04-09-2009, 06:38 AM
Het is zeker niet mijn bedoeling om mezelf of andere mensen zomaar limiting beliefs aan te praten voor wat betreft Nijmegen. Wees echter gerust... Mijn vraag is niet alleen gebaseerd op de observaties van één zaterdagavond. Voor mezelf is het trouwens redelijk obvious dat er zeker wel duidelijke verschillen bestaan tussen vrouwen in verschillende steden. Ik durf bijvoorbeeld wel te beweren dat je in Groningen minstens 10 x zo makkelijk een vrouw kunt scoren als in Amsterdam.

Maar goed. Terug naar Nijmegen. Ik ben hier ook een keer gaan stappen met een paar redelijk consistente players uit de community (Subbeh, GB, Amsterdam Monsta en nog een gast uit Amerika die vaak bathroom fucks doet bij het uitgaan), waarbij er verbazingwekkend genoeg niemand met een meid naar huis ging. Terwijl er als ik op andere plaatsen met deze crew uitga er doorgaans vaak minstens één zoniet twee van ons met een dame mee naar huis gaat.

De gasten die er afgelopen zaterdag waren nemen dan misschien niet altijd meteen vrouwen mee naar huis vanuit de disco, maar hebben toch meestal wel dat ze in ieder geval met één of meer vrouwen zoenen. Geen van hen was dit zaterdag echter gelukt. Ik hoorde ook dat ze vaak een half uur leuk in een set stonden, alles ging voor hun gevoel lekker, en dat ze dan probeerden een #-close te doen, maar dat ze dan ineens te horen kregen: "Nja, ik zie je gewoon toevallig nog wel een keertje". Volgens die gasten leek het of Nijmeegse vrouwen veel voorzichtiger waren dan vrouwen op andere plaatsen.

Ik blijf er dus bij dat ik Nijmegen een supertoffe stad vind, met veel leuke (ietwat alternatieve dames, waarvan ook veel praktiserend bi zijn, naar ik kan inschatten), met op het oog weinig concurrentie van mannen, maar dat ik het idee heb dat ik nog niet de ultieme manier heb gevonden om dit consistent in te cashen.

Misschien zijn de mannen in Nijmegen wel zó kansloos, dat vrouwen snel geïntimideerd zijn door wat 'toffere' gasten? En dat je als beetje toffe gast jezelf dus eigenlijk beter een beetje kunt 'inhouden'. En/of ze houden niet van player-vibes ?

Ben benieuwd of er mensen zijn die ook verschillen zien tussen Nijmegen en andere plaatsen....