PDA

View Full Version : [Bootcamp] Students Neil Natura bootcamp 19/02/09

chee
02-21-2009, 09:10 AM
Ooooii, het was echt super vet op de bootcamp!
Zou het leuk vinden om contact te houden met de andere students en vaker met z'n allen te sargen, want het was echt gezellig. Als je deze gedachte met mij deelt, reageer dan op deze thread en neem contact op. :D

Chee (Joey)

Excellence
02-21-2009, 09:14 AM
ik heb straks zn bootcamp, ben beniewd of het wat gaat worden :)

Ricky D
02-21-2009, 10:34 AM
Joey!

Ik ben echt FUCKING TROTS op je!

Serieus!

Bramus
02-21-2009, 11:18 AM
Hey Chee!
Het was zeker een vette avond!
Karisma is helemaal de bom!! En Ricky jij wordt ook een leuke toekomstige leermeester.

Contact houden is erg makkelijk. Stel gewoon af en toe sarge avonden voor hier in dit deel van het forum en er reageren altijd wel mensen! Het is alweer een tijdje geleden dat dit echt wekelijks gebeurde, maar daar is vast wel weer leven in te blazen....

Abraham
02-21-2009, 03:11 PM
Hey gasten. Deze bootcamp was echt top!! Enorm veel geleerd en veel shit begon te klikken. Heb er vandaag nog heel de dag over na zitten denken en vooral veel getypt. Ricky, thanks voor al je moeite! Karisma had echt supergoede shit te vertellen. Iedereen had er zin in en was cool en open minded deze avond.

MAJOR THINKING SHIFTS
- Importance of a proper frame of mind (image I am selling something..., now everybody is a potential friend and I want to know who this chick is)
- Game will be part of my life, integrating it (teaching others as way of giving value, teach chicks about themselves, nothing secret anymore, a collection of tools to try out, something to be passionate about when I invest so much time in it - game can be a big part of my life, something that makes me unique).
- Make lists and take action for strong beliefs and ask myself alot: "why?!" to back up beliefs and build strong affirmations. How to repeat in your mind inside is how you are seen on the outside.
- Find a wing, give missions and keep eachother going.

Ook heb ik een record gezet van approaches op een avond: stuk of 50 helemaal nuchter. De dag erna voelde ik me gewoon anders. Ik merkte ook dat andere mensen dit voelde aan mij. Alsof er een grote verandering heeft plaatsgevonden in mijn angst voor afwijzing. Dit gevoel kan ik herinneren op het moment dat ik besloot dat ik geen mannelijke vrienden meer wilde maken. Het resultaat was dat ik ineens relaxed werd en mannelijke vrienden begon te maken. Ik heb die avond een aantal meiden gevraagd om mij af te wijzen, tot ik me realiseerde dat dit niet kan (van theorie rechtstreeks naar praktijk)!

Heb nog wat feedback gekregen:
- Kwam gespannen over (oplossing: ik relaxte mezelf met mijn gedrag want ik was nogal gespannen/excited door de bootcamp in 't begin en ik forceerde nog een lach op mijn gezicht).
- Deed geen moeite mezelf voor te stellen (probleem: teveel bezig met de discussie/situatie -> volgende keer: focus eerst op het kennismaken zodra ik in een set beland ongeacht waar het over gaat) Ik was nogal overwhelmed met gedachten.
- Ik praat niet tegen een hele groep (volgende keer: iedereen zo snel mogelijk betrekken)
- Als ik een beetje goede moves wil krijgen om zomaar te openen met dancing, probeer 2x per week salsa lessen, dan leer je je lichaam flink kennen. Ga ik proberen zodra het binnen mijn agenda past.
- Zelf heb ik een heleboel sticking points weten te identificeren.

Iets wat me opviel is hoe er omgegaan werd met onzekerheden, beoordelen van anderen en dergelijke. Er waren een paar momenten die normaal gesproken tot een negatieve instemming zouden leiden maar want me opviel was dat dit binnen 1 seconde iets positiefs werd gemaakt ongeacht van wat iemand dacht. Niet echt iets wat ik zo kan beschrijven maar dat was iets dat ik gewoon aanvoelde. Dat vond ik wel heel mooi van de coaches.

Het was zeker nog wel laat geworden voor jou Joey? Ik was rond 4 uur vertrokken en had het voor elkaar gekregen dat een echte Amsterdammer me even op centraal ging afzetten. Had nog net de trein gehaald en ik was om 7 uur thuis.

Dit was mijn eerste ervaring met andere PUA's die verstand van zaken hebben, en ik heb daar heel veel van geleerd. Ik ben er ook ineens een stuk positiever en realistischer over geworden over het gehele PUA. Verder lijkt het me zeer vet om weer iets soortgelijks te ondernemen met andere committed personen die ook maar iets willen bijleren en dit soort dingen bespreken.

Het hele PUA is nu gewoon iets waar ik me een realistisch beeld bij kan houden en ik heb gewoon echt zoveel zin weer iets soortgelijks te gaan doen. Wow... positieve energie in overvloed :D

TheCrown
02-21-2009, 03:19 PM
Chee was idd erg cool. Laten we binnenkort nog een keer sargen.

Thomas

KeizerK
02-21-2009, 04:20 PM
Mannen, dit was zeker een vette avond! Het moge duidelijk zijn waar Karisma zijn naam aan te danken heeft, man wat komt die vent sterk over.

Die bootcamp was zeker leerzaam. Zwaar buiten je comfort zone, zo leer je er zeker relaxer mee om te gaan. Zoals Abraham al zei, zeker 50 sets nuchter geopend, gaat lekker hard zo :)

Ben er zeker voor wat regelmatiger samen op stap te gaan, heb van de meeste ook het telefoonnummer, dus zal er wel van komen binnenkort!

jammer trouwens dat niemand die twee Franse meisjes geclosed heeft ;)

Michael

Liquidfire
02-22-2009, 02:20 AM
Hey kerels, hier Bjorn (enige?) limburger :P

Lol, klinkt een beetje als dezelfde problemen als bij mij met de toeristen haha.

Ik werd 3x in een set gestuurd met spaanse dames :P wat dus helemaal de soep in liep.

Volgens mij viel het wel op dat iedereen aan het approachen was haha, want soms begonnen ze spontaan te lachen.

Ik zou graag contact houden met de gasten van vrijdag en die van de andere dage leren kennen.

Als jullie willen mogen jullie ook maandag of dinsdag carnaval komen vieren hier :P

Bootcamp review.

20-02-2009

Company: Speed up your life
Coaches: Neil N. Karisma, and 4 other guys.

Last Friday I had a free bootcamp from Speedupyourlife it's neil natura's company.

It was of massive value.

Alright, after 2.5 hours of travel from Limburg to Amsterdam(ha, i am somewhat dedicated) I had to find my way around Amsterdam.

I would like to thank Mezo for his offer to stay at his place! However I did not sleep... I stayed awake untill 4-5 AM took back the train home. and went to bed around 8-9 AM.

[b] The bootcamp itself

Alrgiht, we all gathered up around club Escape lounge... but since they had a bad experience about talking the theory there. We had to move to a other bar. Once arrived at the bar and chit-chatting a bit abdale(Karisma) one of the Speedupyourlife instructors went and did the theory proportion of the Bootcamp. The stuff we got thaught in the bootcamp was solid stuff that has already been said 2000x before(I wonder why ;)). So for me it was kinda re-hearsing old material in a compact formot. However I noticed some guys in the group had not heard about this before so it was of most value to them.

After we finnished our Theory proportion we went to club escape, but I had to get some money to buy chicks drinks!(lol jk) Anyway, after sourcing the city for 30 minutes to find a cash machine, and just asking people(lol, maybe this was also warm-up sets) we found one around the freaking corner of the club :(.

The guy and I quickly hurried back, and we were just in time for the bootcamp in the club. I got assigned to one of the coaches(I forgot his name, but he had a Red Shirt On) I was very low-energy but motivated in the beginning of the evening. He however made me push, and gave me some tips on body language and openers. Anyway, I had done 2 sets before he started coaching me so I was already kinda warmed-up.

The first sets were pretty cool but they went horrible

From NOT TALKING TO THE GIRL, and just taking her hand trying to lead her to the dance floor(Which I couldn't because the boyfriend was running around there) too enabling them with shit openers, and getting blown out. Also because I was working with tourists I had some troubles communicating(this is however not an excuse) i should've just phyiscally lead them.

I think I opened about 3-5 sets... and I also re-opend a couple and just stayed in there.

Then I went and wing a other guy, who was talking to a german girl.. I thought I had to eject, but later on he said I should've stayed to take over if the set went bad(hmmm?!).

I also opened some girls from Albania, Spain... but it went horrible LOL. Well, not horrible as in the sense that they threw water in my face. But just getting blown out, because I wasn't too sure of myself or "wanting" it too much.

Anyways, about 8 5-seconds sets or me ejecting too fast(no idea why, maybe I was scared)... I had 2 great set. I took over one set Karisma opened, 2 very attractive irish girls. I talked about 7-10 minutes with them, however I had no clue where to take the interaction so I was just rambling about and staying in. Trying to let them invest, which they did.... I think they asked about 4 questions(that was a first.) I was very proud of that, and I ejected... without closing. Hah, whilst writing this I feel kinda stupid. I should get the ABC(always be closing)-mentality ;). Anyway one of the last sets, went terrific.

2 dutch girls, I personnaly found them reasonable attractive.

IT was on the dancefloor and I just opened them with sticking my hands out, looking them in the eye and twirling them around. Started talking to them, and I totally forgot what I said I think.

Although I was currently talking too much probably, just rambling about trying to keep both the girls engaged. One of the girls always wandered off whilst talking so, I had to get her back in the set the whole time.

I have exact clue what I said. But I remember we talked about traveling, sports etc the basic stuff.

I noticed if a girl sports it's such a good kino topic... you can touch her legs arms whatever is trainable!

Turned out the girls were both hockey-players, but from different clubs. So I tried to put them up competativly against eachother. They started laughing.

After I was in for about 8-10 minutes I ejected, and went to a coach again. And he said just go back in and ask her for your number. Which I immediately did(okay maybe I hesitated a bit) and I actually managed to close her. However I think she either put a) A false number in or B) she put in a mistyped number. I tried to solid #-close her but I didn't push enough to make her take the phone out...

I think I did one or two sets after those 2. But they didn't went too good.

Summarization

It was a great event massive value. I have yet to see any other company do this.
A lot of feedback and corrections were made in your game, and the coaches just kept on pushing you to develop yourself. Neil is a great guy, and I would hang out with Abdale any-time they all know what they're doing. They are deffinately something to look out for.

What have I learned

The way to hold my drink
I was too needy with my bodylanguage
I should push more, and stay in set even when I think it goes horrible
I need to work a bit more on my inner game, atlhough I do not have major A.A I do have trouble with keeping up my energy levels
I need to have a plan where to take the interaction
Always be closing
And a lot of minor stuff

Liquidfire

Sibly
02-23-2009, 04:20 AM
Hey jongens,

Ik vond het ook een super leerzame amusante avond! Karisma heeft me echt geïnspireerd, maar ook de attitude in de groep was relaxt!
Ik ben er zeker bij als we weer eens samenkomen, en Abraham we gaan binnenkort eens samen op pad in Eindhoven! :)

Greetz, Erik.

Liquidfire
02-23-2009, 12:54 PM
Hey jongens,

Ik vond het ook een super leerzame amusante avond! Karisma heeft me echt geïnspireerd, maar ook de attitude in de groep was relaxt!
Ik ben er zeker bij als we weer eens samenkomen, en Abraham we gaan binnenkort eens samen op pad in Eindhoven! :)

Greetz, Erik.

Mag ik mee :P ik woon in Venlo dus is niet zo ver voor mij

Sibly
02-24-2009, 05:52 AM
Ja tuurlijk man!

Morpheus_versieracademie
02-24-2009, 03:25 PM
Yo Joey ( Chee )

Het was leuk je in aktie te zien! Ik heb ervan genoten.
Ga zo door!

Je weet me wel te vinden voor contact.

Gr, Morpheus

Noah
02-27-2009, 10:52 PM
een beetje late reactie, maar ik vond het vorige week vrijdag echt vette shit!! Karisma is zooo relaxed en ik vind hem echt super goed, hoe hij verbaal en non verbaal is, hoe hij zichzelf presenteert en ook hoe hij kijkt. als je met hem praat en je kijkt in zijn ogen lijkt het net of je wordt gehypnotiseerd, hij doet iets met je (niet op een gay manier). Ook nog ff gesproken met wildcougar (herkende hem van een foto op het forum en dacht meteen ik stel mij ff voor hehe, hele relaxte kerel trouwens). verder was het leuk om mensen in actie te zien. zelf ben ik ook door de verschillende coaches constant gepushed om te openen, wat echt top was. zeker een leuke avond gehad en nieuwe mensen leren kennen. ben zelfs vanavond met 2 van die leden in amsterdam wezen sargen:).
1 op 1 gesprek met karisma was ook zeer nuttig. ik heb echt wat aan zijn tips gehad en dat natuurlijk meteen uitproberen in het veld. we moeten snel weer een keer een meeting gaan doen.

ciao,

van de kleinste van het hele stel malloten:D

AFC Ajax
03-13-2009, 08:27 AM
Hi guys

Doet Neil Natura dit wel vaker? Gratis bootcamps? Was het promotioneel oid?