View Full Version : [Materiaal] Negs & Qualification (in het nederlands)
Magnet
02-19-2009, 07:42 AM
Ik dacht ik gooi dit er maar op. Voor de liefhebbers van negs en qualification vragen. Zelf gebruik ik er soms nog een paar, maar niet zo veel. Veel plezier!
Negs
• Is ze altijd zo (irritant)?
• Hoe houdt je het uit bij haar?
• Je kan haar leuk aankleden, maar nergens mee naartoe nemen.
• Wij zouden nooit goed met elkaar kunnen opschieten… we hebben teveel overeenkomsten… daar is niks aan.
• Wij zouden nooit goed met elkaar kunnen opschieten. Alleen maar ruziën als honden en katten en ik zou elke keer winnen… daar is niks aan.
• We zouden het nog niet eens 5 minuten bij elkaar uit kunnen houden.
• Introduceer/Stel je vriendin(nen) is voor, dat is wel zo vriendelijk/beleefd.
• Bedankt dat je me onderbreekt… nou weet ik niet meer waar is was… oja…
• Wat een leuk shirtje… die heeft me zusje ook/er was net iemand die er ook zo’n één aanhad/die zijn erg populair tegenwoordig.
• Hé handen thuis… deze shit is niet gratis, dat kost je 5 euro per keer … Wow, je bent waarschijnlijk erg rijk.
• Koop maar eerst een drankje voor me als je me wilt versieren.
• Ga nou niet proberen indruk te maken.
• Je neus wiebelt wanneer je lacht… heel schattig.
• En… terug naar mij.
• Je ogen zijn prachtig, vooral de linker!
• Mooi tanden/nagels, zijn ze echt?
• Jij bent mooi… je zou een model kunnen zijn… als je iets langer en slanker was geweest.
• Je handen zijn lekker zacht en soepel, het lijkt wel toilet papier.
• Ik denk niet dat we elkaar beter moeten leren kennen, ik denk dat je een beetje té aardig meisje voor me bent.
• Ik vroeg het jou niet… grietje!
• Ik denk dat je haar er los / in een staart er beter uitziet.
• Jammer dat ik homo ben, want je zou zeker mijn type zijn.
• Jammer dat je niet mijn type bent, want je bent erg mooi.
• Weet je waarom je zuigt?
Qualification
• Noem is 3 goede eigenschappen/kwaliteiten die je hebt waarvoor ik je beter zou willen leren kennen…
• Wat wil je later worden?/Wat wou je worden toen je klein was. En zeg geen prinses...
• Wat vind jij nou superleuk om te doen?
• Stel dat je alles zou kunnen worden in de wereld, wat zou je willen worden?
• Stel dat je overal zou kunnen wonen, waar zou dat dan zijn en waarom?
• Stel dat er één ding is wat je voor de rest van je leven zou kunnen doen, wat zou het zijn?
• Wat is je nationaliteit?
• Wat is jouw verhaal?
• Wat is het spannendst wat je ooit gedaan hebt?
• Wat vind je leuk om te doen in je vrije tijd?
• Waar ben je goed in? / Wat maakt jouw uniek?
• Wat maakt jouw speciaal?
Ik doe zelf niet meer aan negs . heb ik ook niet nodig.
Maar wel leuk rijtje :)
groetjes jase
royce
02-20-2009, 08:02 AM
Yo Magnet!
Was gister weer top in Paradiso! Wat een pua die Karisma ouwe!
Ik dacht, ik post de tease lijst van mij en Jackpot ook meteen :) veel plezier ermee boys!
Teases
- Jij lijkt me echt een sextijger die poseert als huiskat.
- Volgens mij ben jij echt zo een meisjes waar me moeder me voor gewaarschuwd heeft.
- Oooh..en ik wil je NET ten huwelijk vragen..
- Geschikt / Ongeschikt (van de landmacht relame)
- Oke schat..nu schrap ik je uit me dagboek
- heb je je puppy training wel afgemaakt?
- Jij en ik, we zouden echt goeie vrienden zijn
- Als je zo naar me kijkt lijk je net op een….scheikunde lerares
- Dus…wat vind je nog meer leuk aan me?
- Je kijkt naar me als een kind van 7 naar een hamburger kijkt! Ik word er zoooooooow moe van dat mensen me behandelen als een stuk vlees.
- Je kijkt naar me door het oog van een keurslager….en lager…en lager
- Wat voor dier vergelijk je je mee?
average
02-20-2009, 02:31 PM
Ik sluit me bij je aan Royce, hele vette workshop was dat. Karisma inspireerd me echt zwaar :D Crown bedankt voor de lijst, morgen maar eens een paar negs uitproberen want daar ben ik nog niet zo goed in.
Dick Pound
02-21-2009, 04:35 AM
Vanacht "als ik jou diep in je ogen kijk....... moet ik enorm denken aan mijn ......scheikunde lerares." Hehe, worked like a charm. Het meisje HB7, kwam nog 4 keer bij me en ik moest haar zusje ook nog diep in de ogen kijken (die kreeg: wij zouden hele goede vrienden kunnen zijn :-) )
Voor alle duidelijkheid, deze shit is deel van de attraction toch? Dus komt meteen na de opener?
Magnet
02-21-2009, 05:05 AM
Ik heb ook nog wel wat teases / push-pulls die ik vaak gebruik:
- Hey, beetje rustig aan he, je gaat me echt veel te snel.
- Hey, handjes thuis, dat gaat je geld kosten.
- Oh nee toch, vrouwen kunnen ook maar aan 1 ding denken he. Ik ben geen stuk vlees, ik heb ook gevoelens hoor.
- (ze pakt haar telefoon) Ga je nu al me nummer vragen... sorry maar ik geef me nummer niet zo snel uit, heb ik slechte ervaringen mee, maar ik voel me gevleid hoor.
- Sorry, ik zoen pas op de 2de date, dus dat wordt nog wel even wachten voor je.
- Ah nee, dat kan echt niet, nu heb je het echt verprutst, ik maak het uit, dit gaat niet werken.
- Koop maar een drankje om het goed te maken.
- Wow, wat onvriendelijk zeg... hoe ga je dat goedmaken dan... verzin maar wat (zoen haar)
- (na het zoenen) Dit is alles wat je krijgt voor vanavond.
- (als je wegloopt uit de set) Niet stiekem naar me kont kijken als ik wegloop he... ik houd je in de gaten.
- Ik denk dat we beter vrienden kunnen blijven. Het ligt niet aan jou hoor, het ligt aan mij.
Excellence
02-21-2009, 07:21 AM
vergeet ook niet de 5q game! Werkt echt heel goed!
royce
02-21-2009, 12:16 PM
Heej Dick,
Vanacht "als ik jou diep in je ogen kijk....... moet ik enorm denken aan mijn ......scheikunde lerares." Hehe, worked like a charm. Het meisje HB7, kwam nog 4 keer bij me en ik moest haar zusje ook nog diep in de ogen kijken (die kreeg: wij zouden hele goede vrienden kunnen zijn :-) )
Voor alle duidelijkheid, deze shit is deel van de attraction toch? Dus komt meteen na de opener?
Het mooie van teases is juist dat je deze attraction elementen altijd kan gebruiken omdat het hele korte zinnetjes zijn van hoog uit 10 seconden. In het MM model lees je nauwelijks over attraction in comfort echter is het essentieel om de BT (Buying Temperature) hoog te houden juist tijdens attraction! En teases spike BT! Ik zelf tease elke keer als ik er kans toe heb, de hele interactie door. Ook mystery teased meisjes in comfort (Zie 'The holy grail')
Leuke teases voor meer in comfort vind ik 'Love/Hate teases'. Hierin doe je eerst alsof je een meisje heel leuk vind omdat ze er b.v. lief uitziet en een seconden later vind je haar ineens niet meer leuk om diezelfde reden. Je kan deze teases ook goed improveseren.
Voorbeelden:
- Jullie zijn de coolste mensen die ik ontmoet heb (IOI)...in de laatste 30 seconden (IOD) en IOI/IOD Tease equals BT Spike
- Oohh..jij bent KOEEEKOE!(IOD) Ik hou echt van losgeslagen (gekke) meisjes (IOI)
- Jij bent zo leuuuk!!!....je doet me echt denken aan me kleine zusje
cleopatra
02-25-2009, 06:48 AM
Bij mij deed "kun je op je handen lopen?" ed vragen het goed ik heb me nog nooit zo slim en aantrekkelijk gevoeld.. Of vragen wat mijn grootste seksfantasie is.. Haha gelukkig ben ik alleen #closed die avond.. En daar ben ik nog steeds dankbaar voor.
Trouwens sommige negs vind ik echt stom omdat ik ze toch opvat als compliment en niet eens erover nadenk dat ik er onzeker van zou moeten worden..
Haha als iemand tegen mij zou zeggen dat mijn neus zo wiebelt als ik lach. Zou ik hem trots laten zien dat ik ook mijn neusvleugels kan bewegen als ik praat. Het zou bij mij totaal niet opkomen om me daarover onzeker te gaan voelen.
seaker
02-25-2009, 12:00 PM
Bij mij deed "kun je op je handen lopen?" ed vragen het goed ik heb me nog nooit zo slim en aantrekkelijk gevoeld.. Of vragen wat mijn grootste seksfantasie is.. Haha gelukkig ben ik alleen #closed die avond.. En daar ben ik nog steeds dankbaar voor.
Trouwens sommige negs vind ik echt stom omdat ik ze toch opvat als compliment en niet eens erover nadenk dat ik er onzeker van zou moeten worden..
Haha als iemand tegen mij zou zeggen dat mijn neus zo wiebelt als ik lach. Zou ik hem trots laten zien dat ik ook mijn neusvleugels kan bewegen als ik praat. Het zou bij mij totaal niet opkomen om me daarover onzeker te gaan voelen.
haha ik denk dat dat verschilt per vrouw, ik had het bijvoorbeeld bij een meisje in de stad gebruikt.. en de rest van de dag probeerde ze dr lach in te houden :P
en ik heb het bij mijn teamleider gebruikt op het werk ( een vrouw :P ) en sindsdien is ze nooit meer boos op mij geweest, en glimlachte iedere keer als ze mij zag..
elke vrouw heeft zo haar onzekerheden, de een is onzekerder over dr neus dan anderen:P
mijn lerares van 55 zei dat ze met dr neusvleugels kon bewegen nadat ik dr vroeg of ze 1 wenkbrauw omhoog kan doen... het verschilt echt per vrouw...
juggernought
02-27-2009, 04:47 PM
Eigenlijk als replay op het andere neg topic, maar past hier beter:
Ik vind het leuk om iedereen te neggen, (HB7-10) maar ik probeer dit ook met negs te doen, die elke meisje als plagerij opvat.
Dus het is meer dingen als:
Hoe gespierd ze wel niet is
Dat ze zeker weinig vrienden heeft omdat ze bij mij staat.
Dat ze echt wat minder mensen de volgende keer moet uitnodigen (is van iemand van hier van het forum)
Vragen of ze voor de sexy secretaresse look is gegaan vanavond.
Vragen of ze kan koken en dan als ze begint uit te leggen kots gebaren maken.
Zeggen dat ze vast zo'n meisje is dat als niemand in de buurt is allemaal scheten en boeren laat.
Zeggen dat ze vast een player is, die allemaal jongens voor der laat lopen.
En ze op afstand houd met opmerkingen als "ik vind het zo leuk dat wij gewoon vrienden kunnen zijn zonder verdere verplichtingen" en "het ligt niet aan jouw, maar aan mij maar we kunnen wel vrienden blijven, echt waar".
Meisjes gaan je altijd "vriendschappelijke" porren en stompen geven als je dit soort verhalen ophoud. Ik zeg dan ook vaak daarna van hé joh je kent je eigen krachten niet, en dan weer neg nummer 1.
En ja verkeerde aanamens zijn een waar feest vind ik :D
Hierboven zit wel leuk materiaal! Thx ga eens wat dingen uitproberen
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.