PDA

View Full Version : [Disc] Psychisch gestoord of vrouwelijk?

SmoothDoc
02-16-2009, 10:09 AM
Hai foraadjes,

Dit komt van een blog van een vrouw vandaan.

Ik kon jullie dit niet onthouden.

Veel plezier!

Groetjes SmoothDoc

samen Elsieraadje
Netlog.com

Blog / Ik wil een hufter!!
· Meld misbruik
· Delen
7 uur geleden (gelezen vrijdag 13 februari 2009 om 06.20uur)
Ik begrijp mezelf niet meer. Mijn ideale man is lief, vriendelijk, behandelt mij als een godin en doet alles om mij te plezieren. Ik zoek me een ongeluk om hem te vinden. Heb ik hem gevonden, vind ik er geen zak aan.
“Ik doe alles wat je wil, schatje.” Gedver, waar is je eigen mening gebleven?
“Ik hou voor altijd van je.” Ieks, wat is er gebeurd met je eigenwaarde?
Wat nou ontbijt op bed. Waarom geef je me cadeautjes? Laat me barsten, neem me weer terug en houd het onzeker. Dat is wat ik wil.

Geef mij maar een eersteklas klootzak. Iemand die me laat wachten, smachten en creperen. Iemand die me tot wanhoop drijft. Wat is er spannender dan iemand die je gebruikt en spelletjes met je speelt.

Toch kom ik op de een of andere manier altijd weer bij lieve jongens uit. Triest, maar waar. Ze zijn lief, schattig en ze veroveren mijn hart in het begin. Daarna loop ik over ze heen, noemen ze me ’dominant’ en irriteer ik me mateloos.
“Zullen we eerst naar de supermarkt gaan?”
“Wat ben je toch dominant, schatje.”
Voel jij je wel lekker? Wat is hier nu weer dominant aan? Dat je zelf geen beslissingen durft te nemen, wil nog niet zeggen dat ik daar mee hoef te leven. Ik heb iemand nodig die bij wijze van spreken zegt dat hij helemaal niet naar de supermarkt wil en dat ik het zelf lekker uit moet zoeken. Want dan kan ik boos worden, kunnen we flink ruzie maken en gaan we daarna stevig goedmaakseksen.

Een eersteklas klootzak is ook gewoon veel leuker. Wat heb je nu aan een watje. Een goedzak. Bah. Daar is toch niks fijns aan. Iemand die je continue onzeker achterlaat en de spanning erin houdt, dat moet ik hebben. Die je eigenlijk dwingt je eigen ding te doen, omdat hij echt geen rekening met je houdt. Dat is mijn perfecte man.

Jij hebt me al een keer in de steek gelaten. Je smst nooit, je bent hard, afstandelijk en gemeen. Maar ik kan je wel aan. Misschien moeten we het maar eens proberen.

Dick Pound
02-16-2009, 10:19 AM
Jammer dat de discussie altijd tussen twee uitersten blijft gaan. De gemene vent enerzijds en de goedzak anderzijds. Iemand die op een assertieve manier zijn eigen grenzen aangeeft lijkt niet te bestaan? Iemand die weet wat hij wil, maar daarom nog geen mensen pijn doet?

Desalniettemin een herkenbaar beeld. Dezelfde vraag zie je terug op een hoop fora: do nice guys alway finish last? Dus niet psychisch gestoord. En dat mag je optekenen als mijn professionele mening :-)

Nightrider
02-17-2009, 06:49 AM
Wel interessant om te lezen, vrouwen zeggen over het algemeen natuurlijk dat ze een lieve, zorgzame man en blabla willen. De post van deze vrouw is wel heel eerlijk.
Mij lijkt het de kunst om tussen deze uitersten een middenweg te vinden. Dus weten wat je zelf wilt, niet bang zijn om beslissingen te nemen maar aan de andere kant ook wel lief kunnen zijn. Alleen niet dat zweverige "Aah wat ben je toch een schatje" spul, dat werkt idd niet.

Justus
02-17-2009, 09:10 AM
Aantrekking is geen keuze. Je valt niet op waar je denkt dat je op valt. Deze blog onderschrijft dat wederom. De meeste vrouwen denken dat ze op lieve, vriendelijke, behulpzame mannen vallen, maar Alpha gedrag is wat over het algemeen aantrekt.

Oja, en Smooth, nogmaals, graag even het [onderwerp] vermelden.

seaker
02-24-2009, 10:48 AM
hhaha ik hou van eerlijkheid, vooral als het van de vrouw komt :P

cleopatra
02-25-2009, 06:12 AM
Klopt helemaal een "klootzak" is aantrekkelijker.. Maar ik denk dat een man van uiterste nooit "perfect" is. Wel denk ik dat voor elke vrouw verschillend is hoe "hufterig" een man moet zijn..

milk
02-25-2009, 09:56 AM
jammer dat het dan meteen weer doorslaat naar klootzak zijn. het is niet het klootzak gedeelte waar vrouwen voor vallen, maar zijn ''kracht'' als man zijnde en dat kan je op meer manieren hebben dan alleen negatief(kijk bv naar henk uit californication).
ze wil een sterke man, absoluut niet perse een klootzak.

valt me ook tegen dat veel mensen hier alle theorie nog steeds verkeerd opvatten als klootzak zijn, daar gaat het dus niet om...
je kan toch ook nooit een liefdevolle relatie hebben als je op deze manier denkt..

maar goed, just my 2 cents
(het is ook grappig dat het advies van vrouwen altijd word afgeschreven omdat het een vrouw is en die niet weet wat ze wil. als het dan een
keer in de gedachte gang past van de mensen hier is het ineens een eerlijke vrouw. lekker rationeel)

Jase
02-26-2009, 05:50 AM
Die heb je van deze site:

http://nl.netlog.com/Elsieraadje/blog/blogid=81651265#blog

Kijk die reacties :D

seaker
02-26-2009, 07:54 AM
Die heb je van deze site:

http://nl.netlog.com/Elsieraadje/blog/blogid=81651265#blog

Kijk die reacties :D

gozer kijk de fotos van die chick, ze denkt dat ze fucking carmen electra ofzo is..

VTI
03-05-2009, 07:24 AM
Iedereen denkt veel te vaak dat je veel meer moet doen dan werkelijk is. Mensen die het eerst horen over C&F gaan dit in elke zin toepassen. Compleet fout, want hierdoor lijk je een soort anti-sociaal, vreemd persoon. Zelfde geldt voor dominantie, humor of watdan ook. 90-95% van een gesprek is fluff en het gaat erom dat je in die resterende 5% wat c&f, humor en dominantie gooit. Juist als het gaat om details kun je het verschil in grote lijnen laten zien en veel belangrijker, laten merken. Indien je kleine dingen net wat anders doen, zal het hoofdbeeld over jou compleet veranderen in positieve manier.

OhMy
03-05-2009, 12:33 PM
Goddamn dat zijn twee rauwdouwers!

Milk heeft het mooi opgesomd. Ik denk er bijna precies zo over. Los van dit feit, kan er ook wel wat gezegd worden over deze twee dames in kwestie.

Ik kan vrij snel een juiste inschatting maken van iemands leven, gedachtegang en attitude. Noem me een coldreading motherfucker extraordinaire.
In ieder geval wil ik alleen wel aangeven dat deze twee dames in kwestie waarschijnlijk tot een bepaalde groep behoren in de maatschappij waar deze gedachtegang heel normaal is. Dit heeft te maken met opvoeding, omgeving en interesses.

De make-up, kledingkeuze, woonplaats en muziekkeuze van deze dames zijn een dead give away dat dit nogal kansarme individuen zijn. Daar komt bij dat een ieder die columns en/of blogposts maakt zichzelf ook nog eens redelijk interessant vind. Deze feiten bij elkaar opgeteld, maken deze twee dames tot een hoopje ellende waar ik liever mijn rug tot keer. Don't get me wrong, ik zou ze batsen, maar nooit of te nimmer serieus nemen.