View Full Version : [Workshop] Gratis RSD workshop
doc_love
01-26-2009, 07:12 AM
Hoi allemaal,
Ik zag op de RSD site dat er in april een "gratis" workshop wordt gegeven in Amsterdam. De kosten zijn 47$(dus iets van 35E) en het duurt volgens mij van 6 tot 23 ongeveer.
Mocht je het interessant lijken om erbij te zijn moet je je inschrijven via de RSD site!
ik heb me al ingeschreven , was zwaar onder de indruk van de Blueprint dus ben erg nieuwsgierig...
zie jullie misschien daar
linkje:
https://www.realsocialdynamics.com/shop.asp?Group=1
Fando
01-26-2009, 08:33 AM
Van zes uur 's ochtends tot elf uur 's avonds? Jeetje, wat een energie hebben die gasten!
Magnet
01-26-2009, 09:09 AM
Dit zijn de juiste gegevens:
Real Social Dynamics Live Program - FREE Workshop
April 12, 2009: Amsterdam, Netherlands (6pm-10pm)
$47 Deposit
De coach is hoogstwaarschijnlijk Brad want die woont in Amsterdam, maar het kan ook zijn dat Ryan dit gaat doen. Die is namelijk ook wel regelmatig in Amsterdam.
Blitzkrieg
01-26-2009, 12:20 PM
Jammer, heb geen credit card
go-on
01-26-2009, 12:41 PM
Jammer, heb geen credit card
Gebruik Paypal, dan wordt het van je banknummer afgeschreven. Ik gebruik het al een 2 jaar voor aankopen via Ebay. No problems, zolang je maar op een beveiligde site zit
Excellence
01-26-2009, 01:55 PM
pff 12 april is nog te ver weg en weet niet eens of ik kan! Je hebt kans dat als je je inschrijft en opeens niet meer kan,dat je dan 47 dollar (niet dat het veel geld is maar het is zonde) zomaar kwijt bent voor niks... hopelijk is er nog plek over een maand
Satisfaction
01-28-2009, 02:20 AM
Het is ook mogelijk dat Alex deze workshop geeft. Ik heb een tijdje geleden op Tim's blog gelezen dat Alex de grootste deel van de gratis workshops van 2009 zou doen. Maar goed, afgelopen jaar was het de Jeffy Freedom Tour en de workshop in Amsterdam werd door Tim en Ryan gegeven. Je weet maar nooit wie het gaat worden...
Ben er wel geweest en het was mijn tijd absoluut waard! Tim heeft gewoon over een deel van zijn Flawless Natural Method gepraat en Ryan heeft een algemeene presentatie over RSD en hun producten gegeven. En als je toch een keertje eerlijk wilt zijn, kan je naar de workshop hun dvd sets met hooge korting kopen, heb toen de FN dvd's gekocht.
Satisfaction
caveman86
01-28-2009, 03:15 AM
Alex is in Melbourne gevestigt vanaf woensdag...dus het zo denk ik (en hopelijk) Brad zijn...vroeger ookwel Abercrombie~ geheten; en is in mijn persoonlijke top 3 van (ex)non-instructeurs...Hij is inmiddels instructeur, maar toch...
Z.O.O.
01-28-2009, 06:13 AM
Wat is het minimumleeftijd voor deze workshops ?
Fando
01-29-2009, 06:53 AM
De workshop is voor iedereen die sexueel cognitief is, en de woordjes 'fuck' en 'damn' niet aanstootgevend vindt. Alle leeftijden zijn welkom.
Excellence
01-29-2009, 08:57 AM
Ik denk dat ik hier ook aanwezig zal zijn met 2 vrienden. Enig idee waar het dit keer over zal gaan?
Z.O.O.
02-01-2009, 12:38 PM
Ik zie jullie daar mannen!
Fando
02-02-2009, 05:53 AM
Over sargen, denk ik.
Ricky D
02-08-2009, 04:20 AM
lol, en mischien over "ECHTE sociale dynamiek", niet die neppe....maar die echte!
TheCrown
02-08-2009, 07:37 AM
Belachelijk dat je alleen mag komen indien je verklaart de komende 4 jaar niet werkzaam te zijn in de seduction-community. Ik vind dit helemaal niets, denk dat ik niet kom.
doc_love
02-09-2009, 10:54 AM
net alsof ze je
1 allemaal onthouden
2 wat kunnen maken
AFC Ajax
03-13-2009, 08:54 AM
Wat leeftijd betreft? Ik hoorde dat ze je vragen een paspoort mee te nemen. Daar checken ze dus wel streng op.
Z.O.O.
03-13-2009, 11:03 AM
De workshop is voor iedereen die sexueel cognitief is, en de woordjes 'fuck' en 'damn' niet aanstootgevend vindt. Alle leeftijden zijn welkom.
So it's cool.
Cheva
03-19-2009, 06:24 AM
Helaas kan ik er niet bij zijn. Time for WINTERSPORT! :D Gr. Cheva
go-on
04-13-2009, 07:24 AM
Gisteren naar de RSD meeting geweest.gegeven door Papa Je leert overal wel iets van. Goed voor de motivatie om dit soort mensen te ontmoeten. Veel nieuwe gezichten. Ik kende maar 5 van de 80.
Een uur streetsarging gedaan met een groep van 4, zonder begeleiding van RSD. Later is nagesproken wat iedereen meegemaakt had.
Zoals je kon verwachten was het commercieel opgezet. Video’s met als boodschap dat als je een boodcamp volgt je veel persoonlijke aandacht krijgt en wat er allemaal kan gebeuren.
Tylor die achter een vrouw gaat staan en die gast instructies geeft en binnen een paar minuten die vrouw gepassioneerd kust en mee naar buiten neemt.
Tylor met 3 vrouwen om hem heen die allemaal lachen en aan hem zitten.
De man die in Amsterdam boodcamps geeft is Brad. Hij was er ook. Ik kan niet goed inschatten hoe goed hij is. Als je begint lijkt hij mij een goede gast. Beter dan Ryan, maarja dat was m.i. ook niets. Ik heb hier nog een korte opmerking naar Papa over gemaakt, maar toen ging ie er snel vandoor.
AFC Ajax
04-13-2009, 01:15 PM
Leuk dat Papa de seminar deed. Niet vergeten dat je je geld kunt terugvragen he, even een mailtje sturen naar Huey.
caveman86
04-14-2009, 12:51 PM
Gisteren naar de RSD meeting geweest.gegeven door Papa Je leert overal wel iets van. Goed voor de motivatie om dit soort mensen te ontmoeten. Veel nieuwe gezichten. Ik kende maar 5 van de 80.
Een uur streetsarging gedaan met een groep van 4, zonder begeleiding van RSD. Later is nagesproken wat iedereen meegemaakt had.
Zoals je kon verwachten was het commercieel opgezet. Video’s met als boodschap dat als je een boodcamp volgt je veel persoonlijke aandacht krijgt en wat er allemaal kan gebeuren.
Tylor die achter een vrouw gaat staan en die gast instructies geeft en binnen een paar minuten die vrouw gepassioneerd kust en mee naar buiten neemt.
Tylor met 3 vrouwen om hem heen die allemaal lachen en aan hem zitten.
De man die in Amsterdam boodcamps geeft is Brad. Hij was er ook. Ik kan niet goed inschatten hoe goed hij is. Als je begint lijkt hij mij een goede gast. Beter dan Ryan, maarja dat was m.i. ook niets. Ik heb hier nog een korte opmerking naar Papa over gemaakt, maar toen ging ie er snel vandoor.
Brad is erg goed. Hij ging vroeger onder de naam "Abercrombie~" bij RSD, en was anderhalf jaar geleden al super goed.
Papa is een klootzak; althans dat idee heb ik gekregen van iedereen die hem ontmoet heeft; inclusief veel van de mensen die bij RSD werken..
doc_love
04-16-2009, 09:47 AM
Vond t echt wel cool, ook de fieldmission! had helemaal niet het idee dat er nog wat mensen van dit forum gingen eigenlijk, had t wel leuk gevonden om te weten wie dat waren...
zijn er nog mensen die naar Vegas gaan in september???
CountG
04-17-2009, 03:58 AM
Papa is een klootzak; althans dat idee heb ik gekregen van iedereen die hem ontmoet heeft; inclusief veel van de mensen die bij RSD werken..
Papa is een opschepper en wat uit de hoogte. Dat is wat ik begrepen heb. Dus, yeah.
house_
04-17-2009, 02:16 PM
Ken hem niet persoonlijk. Zie eigenlijk het nut niet er van om iemand bepaalde eigenschappen op te plakken op basis van andermans meningen. Roddelen heet dat toch ;) zo heeft nog nooit iemand iets bereikt naar mijn weten
lets be nice :)
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.