PDA

View Full Version : [Routine] "Where is the gaybar?"-routine

gabrieldutchie
12-27-2008, 09:17 PM
hei mannen.. ik was met een aantal goeie sargers gisteren uit in amsterdam en we zaten wat night street-game te doen en wat random openers uit te proberen... en opeens kwam ik op deze... "HEIII guys... where is the gaybar?" en dit dus gewoon roepen naar groepen meiden.. mixed sets or whatever.. je stopt ze hier ommidelijk mee en je krijgt ook meestal een lach.. wat je daarna doet moet je even improviseren.. omdat je echt super verschillende reacties hierop krijgt.

vandaag een paar keer een leuke follow-up geprobeert op dit in de bars. dus gewoon die... "HEYY guys.. where is the gaybar?" roepen en dan gewoon een beetje verder improv en viben verder met gay ding.. en dan op een gegeven moment zeggen dat je eigenlijk niet gay bent maar dat je bi-sexual bent en dat je nog nooit met een meisje hebt gezoent of geneukt.. kreeg daar echt een paar keer.. HELE grappige en vooral geintresseerde gesprekken mee.. had met een van de 2 verder kunnen gaan als ik het niet had verneukt met een vraag in de "questions game" waarin ze achter kwam dat ik toch straight was.. hahaha

zoals ik al zei.. not for the faint of hearted en shy gasten.. deze shit.. maar als iemand em gaat proberen.. ERG COOL.. en je kan alleen die "hey guys.. where is the gaybar"... wel goed gebruiken voor night-street game om snel en goed sets mee te stoppen en hooken.. en als ze dan zeggen.. maar jullie zijn toch niet gay?. zeg je.. nee nartuurlijk niet schat ;).. maar ik heb af en toe wat gay validation nodig.. dat ze zeggen hoe lekker m'n kont is en ect.. en ik heb dat vandaag nog niet van jullie soort gehad :D

Pisko
02-09-2009, 08:06 AM
Zuahahah lache opener :P

Dick Pound
02-16-2009, 11:05 AM
Grappig, ik zat hier laatst ook al aan te denken. Er zijn zoveel mooie onderwerpen waar je op kunt doorgaan. Je zou bijvoorbeeld kunnen zeggen dat je gewoon even wilt dansen zonder de hele tijd versierd te worden :-) (dat is wat vrouwen altijd zeggen). Of je zegt dat alle echt leuke vrouwen een homo-vriend hebben. Voor je het weet zit je op het verschil tussen mannen en vrouwen etc. Goeie shit, zal hem binnenkort ook eens proberen. Jammer dat ik die prefab openers vaak mijn bek niet uitkrijg.