PDA

View Full Version : [Intro] BlueCell

BlueCell
12-15-2008, 04:37 AM
Ey mensen,

Mijn naam is BlueCell en ik woon in Rotterdam. Ik ben 22 en na 8 jaar (ja, lang he) een relatie te hebben ging dat uit (ik was blijkbaar niet leuk genoeg meer). Dan ga je je toch afvragen wat je fout doet en aangezien ik goed ben met computers (lees: programmeur) keek ik al snel naar het internet. Natuurlijk kom je dan PUA spul tegen. Heb er veel over gelezen en ik probeer dat nu uit in field.

Ik moet eerlijk zeggen dat het nog niet erg lukt. Vooral te danken aan AA en nog een beetje liefdesverdriet. Ik heb, al zeg ik het zelf, een goede fashion, grooming, looks, smell, body, dance skills, etc... daar ligt het dus niet aan. Ik betrap zelfs meiden (HB8/9) erop dat ze me uitchecken (van onder naar boven).

Dat ik zo'n lange relatie had vanaf mijn 15e jaar betekend ook dat ik weinig gedaan heb aan mijn sociale wereld (bijv geen female friends, de laatste 2 jaar alleen nerd vrienden van school, ben trouwens ook nog student, en teveel bezig met werk achter de pc): ik had al een vriendin dus tja... waarom zou ik? Dat dacht ik toen echt. Ik weet nu met zekerheid dat dat de reden was waarom mijn relatie strandde. Gelukkig lukt dat ook steeds beter: ik creeer een steeds betere sociale kring. Helaas bestaat die op dit moment alleen uit gasten haha! Maar die gasten zijn wel koole gasten en willen ook uitgaan (in tegenstelling tot mijn nerd vrienden). Sommige zijn ook into PUA en pushen me ook tot actie bij girls, alleen tja... ik ben lastig te overtuigen ;)

Dus mijn sticking point is meiden niet durven aan te spreken. Jongens kan ik makkelijk aanspreken (praten over werk, voetbal, gaming, fashion, nieuws, etc is makkelijk met guys). Ik spreek ook gemakkelijk mensen (zowel vrouwen als mannen, maar zoals jullie weten zijn er niet zoveel vrouwen in de IT) aan als ik in mijn werkrol ben omdat ik weet waarover ik praat (het is mijn werk, duh) en ik dan vaak een *superieurder* gevoel heb.

Mijn doel hier is om die AA weg te nemen, zodat ik niet alleen maar leuk ben om naar te kijken, maar ook om mee te praten, zoenen, seksen. Dus als iemand tips heeft :) Gooi ze maar hierheen! Ik had trouwens gister een mooi boekje gevonden waarin stond dat je AA kon oplossen door:

The first way to use focus to lessen AA comes into play when you first see a girl you’re attracted to. If you’re like most guys than you immediately start thinking of reasons why she wouldn’t like you or you can’t approach her. Instead you want to start focusing on why you want to approach her. You should think to yourself how amazing it would be to hold her against you, how sweet her lips will taste, the noises she’ll make as you’re taking her from behind.

Ik ga dat eens proberen... misschien werkt dat wel voor mij.

ThekingXxL
12-15-2008, 10:16 AM
Welkom en veeel succes!!

CountG
12-15-2008, 10:47 AM
Welkom..zie mijn posts in het "AA: hoe te verminderen"-topic;)

Blitzkrieg
12-16-2008, 06:09 AM
Welkom op het forum