PDA

View Full Version : [Materiaal] Captain Cool's schatkist

Captain Cool
12-12-2008, 09:03 AM
Op aanvraag, een blik in de schatkist van Kapitein Koel. Hieronder dus wat (mini-)routines die ik gebruik, de ene iets meer dan de andere (en sommigen gewoon niet meer).
Een deel heb ik zelf gemaakt, een deel ergens op het net gevonden en nog een ander deel aangepast. Credit where credit is due dus.
Ook moet ik opmerken dat ik tijdens het hele verleidingsproces vooral improviseer en inspeel op wat zij zegt of doet. Ik heb 12 jaar toneelschool gedaan (dictie, voordracht, dramatische expressie, toneel en die shizzle) dus ik ben zeer vertrouwd met improvisatie en acteren. Als je echt niet kan improviseren raad ik je aan een improvisatiecursus te volgen, superplezant en superleerrijk.
Voor andere voorbeelden van (mini-)routines verwijs ik je door naar dit topic (http://www.venusianarts.com/forum/showthread.php?t=15391).
Voor de rest veel plezier ermee, beschouw het als een vroegtijdig kerstgeschenk!;)

Piraat of ninja?

Als je nu MOEST kiezen, wat zou het dan zijn, piraat of ninja?

NINJA:
Ik zou ook ninja kiezen, ik heb het niet zo voor houten benen en papegaaien. En daarbij, met dat ooglapje zou ik er als een pooier uitzien. Ok, en stel je voor dat wij allebei ninja’s waren, en we zouden de wereld moeten redden, wat zou jij dan aandoen: een echt ninjapak of een sexy ninjapakje?
En zou jij dan the good of the bad ninjacop zijn?

Good: ah, ik ben dan de bad ninja. Dan moet jij wel op mij letten, er voor zorgen dat ik mijn ninjakrachten niet misbruik om banken te overvallen ofzo…
Dan ga jij mij waarschijnlijk arresteren: “you have the right to remain sexy” en dan met handboeien enzo…en dan breng je me weg tot ik opeens opmerk dat dat helemaal het politiebureau niet is…maar dat we bij je thuis zijn en jij mij gewoon voor jezelf wil houden…

Bad: ah, ik ben dan de good ninja. Dan moet ik wel op jou letten en er voor zorgen dat jij je ninjakrachten niet misbruikt om banken te overvallen ofzo…Wie weet ga ik je wel moeten arresteren, maar ja, die handboeien zou je alleen maar leuk vinden…

PIRAAT:
Ok en stel je voor dat ik een kaperkapitein zou zijn. En ik zou een scheepsmaatje nodig hebben om mee schepen te helpen overvallen: zou jij dan als echte piraat op mijn boot staan of gewoon in een bikini?

Wat jij nu over jezelf gezegd hebt is: jij bent speels, jij bent avontuurlijk en jij doet wat je zelf wil. Dat zijn drie eigenschappen, best goed. Maar wat is nu een vierde eigenschap waarvan je denkt: “dit moet hij nu echt weten.” Behalve je looks, want schoonheid is algemeen.

3 dingen

Vertel haar 3 dingen die je leuk vindt aan haar. Het eerste is een manier van doen, bijvoorbeeld de manier waarop zij loopt. Het tweede is iets wat zij zegt of wat zij gezegd heeft. Bij het derde zeg je: “Als ik het je zou vertellen zou je er bewust van worden en er mee stoppen. Dus ik kan het je niet zeggen.”

Lesbisch

(bij één of andere opmerking of compliment): Als ik niet zo zeker was dat je lesbisch was zou ik zeggen dat je mij aan het versieren was…
- Waarom denk je dat?
Omdat ik nu al x aantal minuten met je aan het praten ben en je nog altijd niet je move hebt gemaakt.

Rollenspel

Rollenspel is ook een essentieel onderdeel van mijn game. Het is gewoon zo krachtig en leuk.
Er zijn verschillende manieren om het rollenspel te starten:

- Een opmerking, iets dat je leuk vindt aan haar
=> “Amai, zalig! Wil jij met mij trouwen?”
Indien er genoeg attraction is zal zij ja zeggen, en vervolgens kan je het hele huwelijk naspelen (kniel, vraag haar ten huwelijk, schuif een onzichtbare ring over haar vinger) en je kan hier zelfs een kiss-close mee initiëren (je mag de bruid(egom) kussen). Vervolgens kan je bespreken naar waar jullie op huwelijksreis gaan.

Het denkbeeldige huwelijk is één van mijn favorieten, je kan er zoveel richtingen mee uit:
- Als ze “stout” is (of iets doet dat je niet graag hebt), dus om haar te straffen: “oké, dat is de druppel, wij gaan scheiden, jij mag de Porsche hebben maar ik hou de villa in Toscane”
- Als je ze een tijdje niet meer gezien of gehoord hebt kan je haar sms’en: “Ik kom terug van een vermoeiende dag op het werk om jou te betrappen met de zwembadman. Wij gaan scheiden…” Gegarandeerd dat ze je meteen terugstuurt;)
- Nadien kan je ze terug belonen door te zeggen dat je het huwelijk een 2de kans wil geven of opnieuw met haar trouwen.

- Haar beroep of hobby
=> voorbeeldje dat ik zelf heb meegemaakt:
Hb zegt dat zij als bankbediende werkt dus ik vraag haar:
“Eerlijk, heb je ooit al eens geld gepakt?”
- Neen, natuurlijk niet. (zeggen ze ALTIJD)
“Maar je hebt er wel sowieso al eens aan gedacht”
- Natuurlijk/lacht/whatever
“Ik heb net een briljant plan bedacht. Ik kom morgen je bank overvallen, jij geeft mij natuurlijk direct al het geld en dan vluchten we samen naar Mexico.”
- Hahahaha. Is goed!

Zoals jullie wel zien zijn de mogelijkheden legio.

3 vrouwen op een bank

Dit is een leuk raadsel waarmee je terug kan verwijzen naar je rollenspel als huwelijk of zelfs het rollenspel starten.
Er zitten 3 vrouwen op een bank een ijsje te eten: de eerste likt er heel sensueel aan, de tweede zuigt eraan en de derde bijt er heel hard op. Wie van de 3 is getrouwd? (antwoord: diegene met de trouwring)
=> 1ste of 2de: Ah mooi zo. Blij dat je niet de 3de hebt gezegd. Nu wil ik eventueel met je trouwen/nu ga ik niet scheiden van je
=> 3de: Behandel jij zo je man? Ons huwelijk gaat niet door/ik vraag de scheiding aan.

Naam

In plaats van haar naam te vragen kan je het ook zo doen:
CC: Jij ziet mij er een Kimberly of Stacy uit.
Hb: (lacht geschokt) Echt?
CC: Neen, ik lachte er maar mee. Jij lijkt me eerder een Hugo of Herman.
Hb: (lacht nog geschokter)

Leeftijd

CC: Volgens mij ben jij 16. (uiteraard als ze er geen 16 uitziet;) )
Hb: Haha. Denk jij dat echt?
CC: Neen. Ik denk eigenlijk 46 maar ik wou je niet kwetsen.

Praten met beweringen vind ik beter dan vragen te stellen, dit doen alle mannen namelijk al.

Hannibal

Onderstaande routine heb ik wel lang gebruikt omdat ze zo leuk is en zo doeltreffend. Wanneer ze lacht zeg ik: “Oh, zo schattig. Als jij lacht lijk jij een hamster! Jij doet me denken aan Hannibal.”
Vervolgens vertel ik haar het verhaal van mijn hamster die vroeger gestorven is, eerst dacht ik dat het mijn schuld was maar uiteindelijk bleek het de fout van mijn moeder te zijn. (de hele routine uittypen is nutteloos overigens, hier kan je dus best zelf iets verzinnen over een huisdier ofzo).
Na de routine zeg ik: “beloof me dat jij niet voor mij doodgaat of niet te lang in de zon loopt” (zo is Hannibal gestorven:( ) en geef haar dan een knuffel.

Tovertruukje

CC: Ik kan toveren. Ik kan jou je hand doen omdraaien zonder ze aan te raken!
Hb: jaja, dat zal wel.
CC: Echt waar, steek je hand eens uit.
Hb steekt haar hand uit
CC: Neen, andere kant.
Hb draait hand om
CC: (big smile) Zie je wel dat ik kan toveren.

Meest...ooit

Leuke vraag is ook wat het meest gênante moment is dat ze ooit heeft meegemaakt. Zorg dus wel dat je hier ook een leuk verhaal klaar hebt liggen.
Dit soort vragen (wat is het ... dat je ooit gedaan hebt) zijn imo altijd leuk om te vragen.

Isoleren

Goede manier om haar te isoleren is:
CC: Oh my God…Draai je nu niet meteen om, maar die man daar is al heel de tijd op jou aan het geilen (naar je kont aan het staren). Kom, we gaan ergens anders heen.

Dit is waar ik ben opgekomen na 2 dagen denken, maar als jullie braaf zijn (hehe) vul ik de schatkist wel aan als ik op andere dingen kom.
Have fun boys.

CC

Zwarejongen
12-12-2008, 09:11 AM
Ff van 't Vlaams naar het 'Nederlands' vertalen en er zitten best leuke tussen. :D Rollenspellen spreken me wel aan, ik moet die dingen echt eens gaan gebruiken!

Blitzkrieg
12-12-2008, 09:57 AM
Die '3 dingen' routine ga ik zeker gebruiken.

CountG
12-12-2008, 10:01 AM
Zitten echt weer leuke dingetjes tussen.. haha. Met name ook de improvisatie-dingetjes die het leuk maken natuurlijk. Niet alleen de beginnelingen zullen hier wat aan hebben, ook de wat gevorderde VA kan hier zijn voordeel mee doen. Tanx CC!

gabrieldutchie
12-12-2008, 03:30 PM
we zijn HEEEELL braaf hoor captain cool," echt waar :D :D

SmoothDoc
12-14-2008, 02:11 AM
Wauw, wat een leuke routines weer.

Ik vind het altijd zo grappig.

Gisteren de "Laura wat ben je veranderd" opener gebruikt van CountG.

Wat een gigantische lol hadden we daarmee, en de dames ook.

Ik lach nu weer.

Ik ga hier ook wel weer eens wat van gebruiken.

Groetjes SmoothDoc

Captain Cool
12-16-2008, 09:38 AM
Mooi

Een ander heel handig psychologisch truukje dat ik gebruik is het volgende: vaak verwijs ik naar mezelf als mooie blonde jongen, blonde god of naar mijn hemelsblauwe ogen,...je snapt het punt wel. Door dit te herhalen wordt het beeld van jou als mooie jongen in haar gedachten vastgepind, en gaat ze aan jou als een mooie jongen denken.

Voorbeeld:
CC: En toen greep die man zomaar mijn kont, hij wou waarschijnlijk een stukje van dit lekkers.
Vaak reageren hb's dan ongeveer:
hb: haha, ja, dat komt ervan zo onweerstaanbaar te zijn/blonde jongens met hemelsblauwe ogen/blonde goden zijn heel populair/...

Vooral als ze zelf naar jou verwijzen als mooie jongen weet je dat je gebakken zit.
Je kan hier overigens ook met een soort van puntensysteem werken:
jij bent god, zij start als prinses, als ze indruk op je maakt kan je dan zeggen: "mooi zo, ik promoveer je tot koningin!" of dergelijke.

Have fun;)

killahcube
01-02-2009, 02:27 PM
3 dingen ! GENIAAL!!!

caveman86
01-04-2009, 02:31 AM
Haha cool man. I like:cool:

Captain Cool
04-20-2009, 09:39 AM
Hoog tijd om nog eens wat materiaal toe te voegen en wijsheid te delen.

- Een geweldig compliment dat ik vaak geef/gaf is: "kijk niet zo naar mij of ik word nog verliefd op jou", oogcontact aanhouden, beetje verlegen kijken en je ziet je hb zo smelten.

- Voorbeeld van sms'je/je kan het ook tegen je hb zeggen als je terug de set binnengaat of haar ziet: "En hoe gaat het met mijn favoriete Helena?" (als ze geen bijzondere naam heeft kan je bv "zwartharige Lies" pakken). Het is eigenlijk een soort van neg als ik erover nadenk:)

- Zorg ervoor dat je echt een gezellige woonst hebt. Je moet een soort van wauw-effect bekomen als ze het voor de eerste keer ziet en ervoor zorgen dat ze zich meteen op haar gemak voelt. Want hoe sneller dat laatste gebeurt, hoe sneller je in haar broekje raakt;)

- K-close haar niet de eerste keer dat je haar tegenkomt. Hoe langer je de seksuele spanning kunt behouden, des te beter. Vrouwen denken er ook zo over, onlangs zij een grietje tegen mij dat ze het hele verleidingsproces spannend vond en het graag opnieuw zou doen. Als je al voor je eigenlijke first date gekust hebt, leg je ook een soort van druk op haar schouders en weet ze dat dat afspraakje gaat leiden naar meer.
Noot: wacht natuurlijk niet te lang om te closen, want we weten allemaal wat er dan gebeurt.

- Een vrij logisch advies nog, maar voor de beginners: stuur niet te veel sms'en naar haar, geef HAAR de kans om naar jou te sturen. Zo weet je meteen hoe leuk ze jou vindt.

Have fun boys! (en mogelijk girls, je weet nooit of er hier lesbo's op het forum zitten)

VTI
04-21-2009, 01:26 AM
Tnx kerel, goede nuttige tips en trucs waar iedereen wel iets uit mee kan pikken :)

killahcube
04-21-2009, 09:22 AM
wajooh man dankjewel, vooral de laatste 3 punten, precies wat ik fout deed op mijn vorrige, mislukte date... Zeg, proberen te zoenen..wat best genant overkwam... daarna veel sms'jes gestuurd..dom eh!

Incessant
05-12-2009, 09:08 AM
Ik dacht ik test hem even. Is overigens van onder naar boven en ik begrijp niet waarom ze nou kortaf doet aan het eind. Is het nou omdat ze hard to get wil spelen zodat ik haar leuk ga vinden of is ze nou totaal niet geinteresseerd? Ze zei ja tegen het trouwen dus er WAS attraction.. hmm :confused:

Gelukkig jij ook .
----------------------------------------
Van: Incessant

Incessant (365) Incessant

Datum: 2009-05-12 17:35:18
RE:

Haha, je hebt écht een hele brede fantasie
Van: Veraa.
Datum: 2009-05-12 17:34:26
RE:

Waar gebeurt of waar verzonnen?
Als het echtechtecht waar gebeurt is krijg je een msn adres van me.
Ja maar een kusje op je want is een beetje te min voor als we getrouwd zijn he. En aan die overval heb ik zelf ook nog wat, aangezien jij dan onze huwelijksreis kan betalen!

Datum: 2009-05-12 17:32:31
RE:

Haha had gehoopt op een 10 cijferig nummer en een msn adres. Maar ja die krijg je er niet voor schijnbaar Ik had ooit wel een meisje gered van een hele hoge berg, die slipte er vanaf maar ik redde haar. IS WAARGEBEURD. En ik krijg zelfs een kusje op me wang van haar.

BEN ZWAAR TELEURgesteld door je

Maar ik zou je wel redden ja, ik zou echt hart en ziel geven om te voorkomen dat je dood gaat
Datum: 2009-05-12 17:30:18
RE:

Nee erg he, dat we zonder dat zijn getrouwd!

Nou ja als ik een lolly en een schouderklopje krijg dan weet ik het wel!
Zou jij dat ook voor mij doen, of laat je die gemene italianen die me hebben vermoord gewoon lekker verder ijsjes eten?

Ps. Als je voor me opkomt dan krijg je.. uhh, dan mag je je bank overvallen!

Datum: 2009-05-12 17:25:03
RE:

Getrouwd, en ik heb niet eens je nummer of je msn.

Waar zullen we heengaan op huwelijksreis? We moeten vooral niet naar het zuiden van italie gaan want dan willen heel veel mensen ons vermoorden omdat we ninja's zijn. Hehe zou jij iemand vermoorden als hij mij had vermoord? Zou je dan het voor mij opnemen? En zou je hem dan gelijk dood steken of hem eerst laten lijden?

ps: je krijgt een lolly plus een schouderklopje als je voor me opkomt
Datum: 2009-05-12 17:18:51
RE:

Wauw, de populairste ninja uit ninja land wilt met me trouwen! Dit is wel echt een hele eer hoor.

Maar tegen jou kan ik natuurlijk geen nee zeggen

Datum: 2009-05-12 17:14:10
RE:

Was dat maar zo ja . Het is zo moeilijk om een populaire Ninja te zijn want dan wil iedereen natuurlijk je ninja partner zijn. Maarja, uit alle ninja's vind ik jou de grappigste

Dus vera, zalig! Wil ge met mij trouwen?

Datum: 2009-05-12 17:10:57
RE:

Klopt, dat mag ook niet maar alle ninja's zijn verliefd op jou
Dus dan kan je helemaal geen partner hebben, moet je maar niet zo populair zijn.

Datum: 2009-05-12 17:09:13
RE:

Maar, we zijn Ninja's Dan kan je toch niet als partners zijnde verliefd zijn op elkaar

Dat gaat dan toch FOUT???
Datum: 2009-05-12 17:05:34
RE:

Ik ben eigenlijk ontzettend verliefd op jou.

Datum: 2009-05-12 17:04:47
RE:

waar was dat nou weer voor nodig?
Datum: 2009-05-12 17:02:53
RE:

Jij hebt 3 dingen die ik niet leuk vind aan je

Je heet Incessant.
Je hebt geen fantasie.
En je bent natuurlijk ...

Datum: 2009-05-12 17:01:45
RE:

Je hebt drie dingen die ik wel leuk vind aan je

Je hebt fantasie, je bent vrolijk en je bent natuurlijk..

Datum: 2009-05-12 16:56:33
RE:

Ja want ik kan het jou natuurlijk niet aandoen om je naar het politiebureau te brengen. Dan heb ik je liever lekker bij mij thuis opgesloten!
Maar dat mag onze baas natuurlijk niet weten, die moet denken dat ik zo goed op je heb gelet dat je die bank helemaal niet hebt overvallen. Dus mondje dicht!

Datum: 2009-05-12 16:52:00
RE:

Maar we redden hem samen!!

Haha ah, ik ben dan de bad ninja. Dan moet jij wel op mij letten, er voor zorgen dat ik mijn ninjakrachten niet misbruik om banken te overvallen ofzo?
Dan ga jij mij waarschijnlijk arresteren: ?you have the right to remain sexy? en dan met handboeien enzo?en dan breng je me weg tot ik opeens opmerk dat dat helemaal het politiebureau niet is?maar dat we bij je thuis zijn en jij mij gewoon voor jezelf wil houden?
Datum: 2009-05-12 16:50:26
RE:

Met bad red je de wereld niet neem ik aan.
Dus ik heb weinig keus, als ik de wereld moet redden.

Datum: 2009-05-12 16:49:19
RE:

Maar wat zou jij zijn, de bad of the goood ?
Datum: 2009-05-12 16:47:27
RE:

Nee inderdaad die ooglapjes staan mij ook niet zo aan. En dat ninja pak formaat XL vind ik maar niks dus ik ga voor dat laatste sexy Ninja pakje. Als ik dan toch de keus heb he!
We kunnen moeilijk samen de wereld redden als de ene goed is en de ander slecht natuurlijk, dus die vraag slaat nergens op.

Datum: 2009-05-12 16:44:54
RE:

Ik zou ook ninja kiezen, ik heb het niet zo voor houten benen en papegaaien. En daarbij, met dat ooglapje zou ik er als een pooier uitzien. Ok, en stel je voor dat wij allebei ninja?s waren, en we zouden de wereld moeten redden, wat zou jij dan aandoen: een echt ninjapak of een sexy ninjapakje?
En zou jij dan the good of the bad ninjacop zijn?
Datum: 2009-05-12 16:44:02
RE:

Hmm, ik ga voor de Ninja
Jij dan?

Datum: 2009-05-12 16:43:08
RE:

Als je nu MOEST kiezen, wat zou het dan zijn, piraat of ninja?

struner
05-12-2009, 10:01 AM
Wel interresant dit, gesprekken analyseren

Wat ik denk is dat ze een beetje aan het fucken is (vanaf dat ze zegt dat de vraag nergens op slaat, haar 2e reactie. eigenlijk is het "en jij?" van haar eerste reactie al skeptisch). Ze geeft soms een positieve reactie omdat ze wel wil zien hoe het verder gaat (daarom wijst ze het huwelijk ook niet af).
Verder denk ik (lijkt mij hoor) dat het feit dat je telkens op de ninja/piraat opener terugkomt, dat ze dat uiteindelijk saai vind worden en daardoor kortaf word (omdat je niet met iets nieuws komt)

Nogmaals, dit is maar mijn interpretatie, en ik ben benieuwd wat anderen vinden.

Captain Cool
05-12-2009, 11:10 AM
Ze gaat mee in jouw wereld, dus dat is goed. Ze speelt het spelletje mee en dat is zeker een teken van aantrekking. Anders zou je ze gewoon negeren.
Alleen stel je een beetje te veel vragen, een beetje te needy.
Met die "en zou je dan the good of the bad ninja cop zijn?" had je nog eerst op haar antwoord moeten wachten.

Dan ga jij mij waarschijnlijk arresteren: ?you have the right to remain sexy? en dan met handboeien enzo?en dan breng je me weg tot ik opeens opmerk dat dat helemaal het politiebureau niet is?maar dat we bij je thuis zijn en jij mij gewoon voor jezelf wil houden?

hier sowieso al die vraagtekens weglaten. je vraagt haar niet maar veronderstelt het.
als ze zegt dat ze verliefd op je is en met je wil trouwen flirt ze duidelijk. major attraction.

Dus vera, zalig! Wil ge met mij trouwen?
dit komt een beetje onnatuurlijk over.

maar maakt blijkbaar niet zoveel uit want:
Ja maar een kusje op je want is een beetje te min voor als we getrouwd zijn he
hier alludeert ze duidelijk op seks, opnieuw een teken van aantrekking.
zo rap mogelijk concreet je interesse tonen en closen, bv:
"Luister Vera, ik vind je echt leuk. Maar heel dit berichtjessysteem trekt op niets en is veel te onhandig. geef je msn is. x"
en dan zo via msn irl afspreken en closen.

Incessant
05-12-2009, 11:34 AM
meer statements dus ipv vragen. en die vraagtekens is omdat dit forum die aanhalingstekens niet herkent haha. Maar oke thx voor analyse. Wat zou ik beter kunnen doen?

Captain Cool
05-13-2009, 01:19 PM
Minder needy en approval-seeking zijn zoals eerder gezegd, en vooral congruent blijven. Je hebt jezelf nu voorgesteld als een fantasierijke jongen, blijf fantasierijk. Zij heeft kennelijk ook een grote fantasie, je zou dit kunnen gebruiken om een "wij tegen de wereld-gevoel" te kunnen opwekken.
En voor de rest zeker niet vergeten seksueel te escaleren. Wees grappig en vol fantasie, maar don't be the dancing monkey.

Incessant
05-13-2009, 01:33 PM
Ok maar als je allebei hard to get doet, lukt het niet toch? Waar kan dan toch die attraction opbloeien als je constant haar aandacht blijft vragen? Je zou dan op en een of andere manier moeten zorgen dat zij jouw aandacht wilt, niet?