View Full Version : [Opener] Wat willekeurige openers van CountG.
CountG
12-11-2008, 06:38 AM
Natuurlijk vind ik dat je uiteindelijk gewoon zonder nadenken (=voorbedachte shit) moet openen, ik ervaar echter regelmatig dat het soms moeilijk is (als je niet in state bent en/of je niet lekker voelt) om dan zonder iets in je gedachten te openen.
Ik heb dan o.a. de volgende openers:
---
Ik: Hey! Masturbeer je?
Zij: "Sorry? Wat zei je?" of "noemt studie" of "Ja, soms wel ja"
Ik: Wat studeer je?.... he!? Wat dacht je dat ik zei? VIESPEUK!
---
Je bent me aan het volgen he?
---
Ik Hey Laura! Wat ben je veranderd!
Zij: Ik ben Laura niet
Ik: Je hebt zelfs je naam veranderd!!
---
Je hebt een beep op je neus *drukt op der neus*-beeeeep-
---
Gevecht gezien? Buiten, om Ronald, 2 meisjes, tiet eruit.
---
Op een meisje der gedrag praten. "Wat doe je druk/vreemd/saai"
---
Volgende keer niet zoveel mensen uitnodigen..
---
Zo, wat ben je allemaal aan het doen?
---
Je hebt enplitude! (Dat is zoals bij een druppel in plas water)
---
Blitzkrieg
12-11-2008, 08:31 AM
Ik Hey Laura! Wat ben je veranderd!
Zij: Ik ben Laura niet
Ik: Je hebt zelfs je naam veranderd!!
Lol. Die ga ik gebruiken :)
TheCrown
12-11-2008, 09:51 AM
Ik ben het eigenlijk niet helemaal eens met deze openers. Ik ben bezig om lange post over openen te schrijven. Na mn tentamen komt ie een keer.
CountG
12-11-2008, 10:40 AM
Zou je kort kunnen aangeven waarom? Ik ben wel geinteresseerd waarom jij het er niet mee eens bent. Deze openers zijn fun, absurdistisch en leiden veelal tot verwarring.. Een andere opener die ik nog eens wil proberen is: "Je gulp staat open."
helemaal uit het niets:
hou je van augurken?
TheCrown
12-11-2008, 10:49 AM
Het heeft meer te maken met het type opener en de delivery. Dus meer een achterliggend principe. Ik ben het nog aan het uitwerken. Heb er wel een idee over maar kan t nog niet goed uitleggen.
Het zijn op zich wel grappige openers. Maar je houdt het van me te goed.
CountG
12-11-2008, 01:03 PM
Sounds good.. don't forget: Veel, zo niet alles, draait (begint met) om authenticiteit. Vervolgens wat Tim noemt "Woo+Intent".
Ik lach praktisch altijd, ik ben high-energy en hou van lol trappen en zoals ze dat in Amsterdam noemen: gallen. Deze openers zijn daar volledig op gericht.
Ik zie zeer graag je topic tegemoet.
Captain Cool
12-11-2008, 02:01 PM
"hey, ik wou gewoon even met je praten"
oftewel
"hey, ik wou gewoon ff een klapke me u doen" in het Vlaams.
eenvoudig, direct, oprecht.
Blitzkrieg
12-11-2008, 02:05 PM
Sounds good.. don't forget: Veel, zo niet alles, draait (begint met) om authenticiteit. Vervolgens wat Tim noemt "Woo+Intent".
Ik lach praktisch altijd, ik ben high-energy en hou van lol trappen en zoals ze dat in Amsterdam noemen: gallen. Deze openers zijn daar volledig op gericht.
Ik zie zeer graag je topic tegemoet.
Jep,
Authenticiteit is heel belangrijk, maar je kunt nog steeds materialen tegen komen die qua stijl heel dicht bij de jouwe liggen.
G, de meeste van jou openers passen heel goed binnen mijn kader. Ik heb er plezier mee en dat straal ik ook uit.
Voor mij, zijn heel veel van de dingen die jij uitgewerkt hebt goud waard.
CountG
12-11-2008, 02:26 PM
Nice! Ik zal er binnenkort nog eens een paar van gelijke strekking posten. Ik had al zo'n vermoeden, aangezien ik je de 1e keer dat ik je zag al hilarisch vond. *click* Dat past.
gabrieldutchie
12-11-2008, 07:43 PM
wou gewoon ff een klapke met u doen... hahahahaha," hoe komen jullie erop daar in belgie.. lol :p
als het om authentiek gaat...
waarom dan openers jatten van andere? niet echt authentiek.
'heb je het gevecht gezien'' is van mystery
'''masturbeer/studeer je'' is gewoon al te oud en lame, ja ik vind het wel grappig
maar ik vind al die lame openers wel lachuh (deed het pijn toen je uit de hemel viel e.d.)
geld ook voor andere mensen die het dan weer hier van ''jatten'',
ga je gang, maar dat is niet de weg naar authenticiteit mocht je dat willen.
(authentiek zijn om het authentiek zijn zelf vind ik ook lame, ben authentiek om je dat zelf wil en omdat je gewoon zo bent, het word en beetje teveel gezien als ''truukje'' heb ik het idee.. en op die manier ben je dus nog niet authentiek hou je alleen andere voor de gek.)
en wat the crown volgens mij al gaat zeggen, openers zijn compleet NIKS.
het maakt geen fuck uit wat je zegt.
echt helemaal niks, je kan zelf asdlfkjasdf zeggen en dan opent het nog wel.
openen gaat gewoon om je vibe en bodylangue, thats it.
dus voor degene die dat nog niet geloven, probeer het eens, bedenk helemaal niks stap erop af en zeg het eerste wat in je op komt, je zult zien het maakt niks uit.
(btw voor mensen die net beginnen is het uiterraard wel handig, voornamelijk voor de believe dat het gaat werken, maar wellicht ook dat ze ingeval iets zeggen.
ik denk dat de mensen hier gemiddeld al wat langer bezig zijn en dan moet het makkelijk zonder kunnen. het is een hele bevrijding ingeval)
Captain Cool
12-12-2008, 03:44 AM
jep, heb het zelf ook al gezegd en blijf het zeggen: de openingszin is geen magische spreuk waarmee ze verliefd op je wordt.
nu ik er zelfs op terugblik waren mijn laatste veroveringen allemaal situationeel geopend, à l'improviste.
CountG
12-12-2008, 03:54 AM
Natuurlijk vind ik dat je uiteindelijk gewoon zonder nadenken (=voorbedachte shit) moet openen, ik ervaar echter regelmatig dat het soms moeilijk is (als je niet in state bent en/of je niet lekker voelt) om dan zonder iets in je gedachten te openen.
Je hebt gelijk milk, maar dat schreef ik ook al boven die openers. Overigens vind ik die "gevecht" opener ook niet echt sterk...maar het is er wel 1tje die je wel heerlijk kan uitmelken en krankzinnig kan maken. En toen kwam er een ruimteschip...
Overigens vind ik wel dat je authentiek kan zijn met de openers van een ander, mits het geen gelogen verhaal is (zoals bijv. het gevecht opener) en het aansluit bij je persoonlijkheid. En ja inderdaad, daar gaat het om: Authentiek ZIJN en niet doen, worden of proberen te zijn.
De masturbeer je opener vind ik nog steeds hilarisch..zeker omdat de reacties altijd leuk zijn. Dat is voor mij ook een maatstaf. Als ik het grappig en het proberen waard vind, in situaties waarin ik me niet lekker voel of out of state ben, dan kan het voor mij als een kickstart werken. Overigens betwijfel ik of de masturbeer je opener zo oud is, maar dat terzijde. Ik heb hem van de zomer pas uitgeprobeerd en gehoord.
Blitzkrieg
12-12-2008, 04:07 AM
als het om authentiek gaat...
Vertel jij nooit een anekdote of een grappig verhaal dat je al eens eerder gehoord hebt, of dat je al meerdere malen aan andere mensen hebt verteld?
Dat betekend niet dat je niet authentiek bent. :)
juggernought
12-12-2008, 05:27 AM
Ik wou net zeggen.
Ik vind een aantal wel lache hoor CountG!
Vooral die "volgende keer minder mensen uitnodigen...."
Vind ik een goeie:D
Verkeerde assumpties zijn imho altijd leuk, en laten zien dat je de boel niet serieus neemt. Aankomen met "ken ik jouw niet ergens van" dat is lame. Een leuk grapje niet
[QUOTE=milk;113896]als het om authentiek gaat...
[QUOTE]
Vertel jij nooit een anekdote of een grappig verhaal dat je al eens eerder gehoord hebt, of dat je al meerdere malen aan andere mensen hebt verteld?
Dat betekend niet dat je niet authentiek bent. :)
ik vind dat er een verschil is tussen van te voren iets bedenken om authentiek over te komen, of gewoon iets wat terplekke in je kop schiet en je leuk lijkt.
het is mierenneuken hoor, je kan ook zoals je zegt iets vertellen van iemand anders omdat je het gewoon leuk is, en het ''jou'' is.
in wezen zijn alle die woorden die je zegt sowieso gejat..
toch zie ik er een kleine verschil in... het is net een wat andere mindset.
maar het is ook allemaal ok(niet dat je mijn goedkeuring nodig zou hebben), vooral na de uitleg van countg.
Ik vind het zelf alleen fijner, en authentieker om gewoon die dingen in het moment zelf te bedenken.
dan werkt het ook echt, omdat je het aflevert met ''authentieke'' ''echte'' energie, als ik van te voren al een opener heb komt het vaak wat zwakjes en nep over (krijg dan ook vaak als ik dat toch doe ''is dat nou je openingszin?'' omdat het zo doorzichtig is wat je doet).
bovendien onstaan er ook oneindig veel hilarische momenten als je terplekke je shit bedenkt, sommige dingen daarvan vind ik zo lachuh dat ik ze dan vaker gebruik, maar ik zie het niet meer als een routine opener.. zodra ik het niet meer leuk of spontaan vind drop ik het gewoon.
had van het weekend een opener gebruikt die vraagt naar een goede opener, wat vinden jullie nou een goede openingszin? dan daarna kloten dat ze niks af weten van jongens op pikken en dat ze er niks van bakken etc.
ik kon er zelf ingeval om lachuh :D kan je hun pick up gaan uitleggen, lols.
Dripple
12-15-2008, 02:02 PM
Hee man, klinkt leuk! Zitten openers bij in een stijl waar ik ook wel van hou, veel humor, playfull!!
En ik denk zelf dat, als dat bij je past in ieder geval, het belangrijkste is met openen! Als je zelf eigenlijk al hard moet lachen om je eigen opener, helpt dat wel!
Heb zelf in mn horecaperiode ook vaak de meest voorkomende openers gebruikt puur om te jennen en te bewijzen dat als je het maar leuk brengt, ook opent!
Een van mn favorieten was nog wel:
PUA: "Wil je dat ik je zoen?"
HB: "ja" uuh.. eigenlijk nooit gebeurd, maar denk dat je dan maar moet zoenen...
HB: "nee"
PUA: " nou dan blijf je toch een kikker! "
Dit soort openers zijn te stom om serieus te gebruiken, maar breng je het leuk, werken ze net zo goed als elke andere opener!
Dripple
12-15-2008, 02:06 PM
Sorry milk, maar...
"had van het weekend een opener gebruikt die vraagt naar een goede opener, wat vinden jullie nou een goede openingszin? dan daarna kloten dat ze niks af weten van jongens op pikken en dat ze er niks van bakken etc.
ik kon er zelf ingeval om lachuh kan je hun pick up gaan uitleggen, lols."
Je denkt toch zeker niet echt dat je die zelf heb verzonnen he ;)
Volgends mij staat die zelfs in de top 3 antieke openers van mystery zo langzamerhand...
Niet rot bedoeld verder...
Sorry milk, maar...
"had van het weekend een opener gebruikt die vraagt naar een goede opener, wat vinden jullie nou een goede openingszin? dan daarna kloten dat ze niks af weten van jongens op pikken en dat ze er niks van bakken etc.
ik kon er zelf ingeval om lachuh kan je hun pick up gaan uitleggen, lols."
Je denkt toch zeker niet echt dat je die zelf heb verzonnen he ;)
Volgends mij staat die zelfs in de top 3 antieke openers van mystery zo langzamerhand...
Niet rot bedoeld verder...
serieus?
nouja, zie je wel weer hoe authentiek ik ben :D . ik wist dat serieus niet, grappig.
Sol1d
12-21-2008, 07:43 AM
Ik heb een leuke gehoord in 'keys to the vip'
hey ik zoek mn vrienden maar kan ze niet vinden dus waarom geen nieuwe maken?
Ik opende laatst ook op een apparte manier , maar het kwam er gewoon spontaan uit , Uit het niets.
Zat dus zo hb aan een tafel , En ik ging er zitten ging een beetje in de richting van:
ik: heeeeeey alles goed?
hb: ja
Ik: Wat is je naaaam?
hb: nancy
ik: hoe heet je man?
hb: heb ik niet
ik: heb je een dure auto?
hb: heb geen auto :(
ik: ben je rijk en heb je veel geld??
hb: haha nee helaas niet :(
ik: behandel je je moeder goed??
hb: haha ja natuurlijk!
ik: Oke je bent geslaagd voor je intake ! we gaan naar ronde 2 , dat betekent dat jij mij nu mag leren kennen :D
hb: hahaah bedanktt:D
Als ik het zo typ komt het misschien heel raar over allemaal. Maar toen ik dat op dat moment deed , kwam er erg speels uit en op een leuke manier. Ik deed het op een toneel achtige manier alsof ik er aan het interviewen was.
Zaten nog 2 andere mensen bij die moesten ook lachen.
Zwarejongen
12-25-2008, 03:06 AM
Ja, die's leuk Jase. Lijkt hierop: http://naturaltim.com/?p=34 :D
Incessant
03-26-2009, 12:55 PM
helemaal uit het niets:
hou je van augurken?
Respect :D
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.